MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
geplaatst:
En de 2e helft van de 1e sessie kakt Wu weer helemaal in...
Snooker-wk is altijd zo'n raar lang format, maar daardoor ook wel leuk.
Ik hoop wel dat Wu wint, die schiet ze in vorm echt uit alle hoeken in de pocket.

Gisterenavond tijdens de laatste frames van Allen-Wu uit alle macht mijn naast mij slapende vrouw niet wakker proberen te maken. Wat spannend was dat, zeg! Die rechte zwarte misser van Allen deed me echt denken aan de mislukte 147 van Ken Doherty destijds.

geplaatst:
En de druk. De druk van The Crucible

geplaatst:
Op naar een deciding frame ABDrums, Fathead? Ik hoop dat het nog eens nachtwerk wordt

geplaatst:
Gretz schreef:
En de druk. De druk van The Crucible

Op herhaling

geplaatst:
Een Chinese snooker, voila
https://ibb.co/20kN4GMh

geplaatst:
Murphy was ook heul goed vanavond, maar Wu is de terechte kampioen.

geplaatst:
Zo te horen moet ik wat frames van Allen vs. Wu gaan terugkijken. Erg genoten van de slotsessie van de finale.

geplaatst:
Teunnis schreef:
Zo te horen moet ik wat frames van Allen vs. Wu gaan terugkijken. Erg genoten van de slotsessie van de finale.

Ja! De hele laatste sessie is de moeite waard.

geplaatst:
1. Jonas
2. Giulio
3. Felix
4. Jay
5. Jai
6. Thymen
7. Michael
8. Derek
9. Jody
10. Mathys
11. Ben
12. Adam
13. Afonso
14. Jan
15. Filippo
16. Sepp
17. Enric
18. Santiago
19. Johannes
20. Alessandro

geplaatst:
Poek schreef:
1. Jonas
2. Giulio
3. Felix
4. Jay
5. Jai
6. Thymen
7. Michael
8. Derek
9. Jody
10. Mathys
11. Ben
12. Adam
13. Afonso
14. Jan
15. Filippo
16. Sepp
17. Enric
18. Santiago
19. Johannes
20. Alessandro

Jody = Egan?

geplaatst:
Egan is die van Que si que no toch? Of haal ik ze nou door elkaar?

geplaatst:
Egan op het podium zou wel leuk zijn.

1. Jonas
2. Adam
3. Giulio
4. Egan
5. Jay
6. Thymen
7. Jai
8. Felix
9. Lennert
10. Enric

geplaatst:
Bij nader inzien denk ik dat Jay het AK laat lopen. Dan schuift vanaf plek 5 alles een plek op en op 20 Aleksandr.

geplaatst:
Onderschat Jan ook niet, sowieso top 20, denk ik. Net zoals Chad en Felix, trouwens. En een Fransman gaat stunten, mijn geld zet ik op Laurent.

geplaatst:
2de dag achter elkaar in de Giro met een zeer grote en ook wel ingrijpende valpartij

vigil schreef:
2de dag achter elkaar in de Giro met een zeer grote en ook wel ingrijpende valpartij

Hhmm, helaas ja. JumboVisma had een dag eerder al het gevaarlijke parcours van de laatste km voor de finish in de smiezen; je kon zien dat ze bij het 3 km punt het gas loslieten (op de achtergrond te zien tijdens de uitzending).
Ze rijden behoudend, verstandig en waar nodig alert.
(En ze hebben geen echte sprinter in de ploeg, nodig is het dus niet om zich in het gedrang te mengen...)

Dat scheelde niet veel voor Groenewegen (en Milan)!

Mooie aankomst op de Blockhaus (wat een naam ook voor een Italiaanse bergtop) vanmiddag. Vingegaard oogt sterk en weet tijd te pakken op de concurrentie dankzij geweldig teamwerk van Visma. Een verrassend sterke Gall wat mij betreft. Ik had niet gedacht dat hij er zo dicht op kon blijven zitten. Vingegaard vertrok furieus tijdens de klim, maar kakte de laatste paar kilometer toch een klein beetje in voor mijn gevoel. Enfin, het is de eerste serieuze klassementstest geweest en daar is de Deense topfavoriet met vlag en wimpel voor geslaagd. Een mooie koersdag was het!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:44 uur

geplaatst: vandaag om 07:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.