Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: gisteren om 19:27 uur
Doodzonde, zo'n rit en dan nog zo'n tijd. Kost hem minimaal een podium.
1
geplaatst: gisteren om 19:28 uur
0
geplaatst: gisteren om 19:30 uur
Dan de 1500 maar.
Goed, we hebben De Boo nog.
Overrijden heeft geen enkele zin.
Goed, we hebben De Boo nog.
Overrijden heeft geen enkele zin.
0
geplaatst: gisteren om 19:32 uur
Ja, vanuit Chinees perspectief heeft Lian het goed gedaan, de medaillekansen voor China verhoogd (al denk ik dat Ning vierde of vijfde wordt).
Edit: Sonnekalb valt tegen.
1
geplaatst: gisteren om 19:33 uur
Poek schreef:
Wennemars en de spelen, geen gelukkige combinatie.
Wennemars en de spelen, geen gelukkige combinatie.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQp-PG6QDO1XiLxpOtXk6e3zcEIVSQoBJ8w6gCun2mfaQ&s=10
0
geplaatst: gisteren om 19:35 uur
Toch overrijden, 19:56. Vraag me af wat dat Wennemars gaat opleveren.
0
geplaatst: gisteren om 19:35 uur
harm1985 schreef:
Waarschijnlijk niet heel veel maar je kan t altijd proberen toch?
0
geplaatst: gisteren om 19:38 uur
Nou, denk dat Wennemars nog maar eens goed moet nadenken over dat overrijden. 1:06:28!
0
geplaatst: gisteren om 19:38 uur
harm1985 schreef:
Nou, denk dat Wennemars nog maar eens goed moet nadenken over dat overrijden. 1:06:28!
Als Jenning straks op brons staat met deze tijd heeft overrijden eigenlijk geen zin
0
geplaatst: gisteren om 19:39 uur
Gretz schreef:
Als Jenning straks op brons staat met deze tijd heeft overrijden eigenlijk geen zin
(quote)
Nee, haal een halve seconde van Joep's tijd af en hij is nog langzamer dan De Boo.
0
geplaatst: gisteren om 19:40 uur
harm1985 schreef:
Nee, haal een halve seconde van Joep's tijd af en hij is nog langzamer dan De Boo.
(quote)
Ja, en deze kruising kostte hem toch maximaal 0,7-0,8 seconden.
1
geplaatst: gisteren om 19:41 uur
CHINESE MATCHFIXING!!
https://media1.tenor.com/m/QXgEzwSk7ysAAAAd/matchfixing-vermoeden.gif
https://media1.tenor.com/m/QXgEzwSk7ysAAAAd/matchfixing-vermoeden.gif
1
geplaatst: gisteren om 19:41 uur
We gaan het over een kwartiertje zien. Wordt maximaal brons denk ik.
Zonder dat hinderen was het ook brons geweest.
500 meter wordt nog mooi.
Zonder dat hinderen was het ook brons geweest.
500 meter wordt nog mooi.
0
geplaatst: gisteren om 19:59 uur
Tegen beter weten in. Ruim langzamer dan de eerste rit.
Goed. Stolz is nu mijn favoriet voor de 1500, met Wennemars. De Boo voor de 500.
Goed. Stolz is nu mijn favoriet voor de 1500, met Wennemars. De Boo voor de 500.
4
geplaatst: gisteren om 19:59 uur
Ooit was ik coach van een latere grootmeester bij het WK jeugd t/m 12 jaar. Hij stond in de laatste ronde gedeeld bovenaan met Chinees A, maar zou bij gelijk eindigen kampioen zijn. Hij speelde remise met zwart tegen een sterke Rus. Een minuut later gaf de tegenstander van Chinees A op in gelijke stelling. Dat was ook een Chinees.
Daar moet ik nu aan denken.
0
geplaatst: gisteren om 20:19 uur
harm1985 schreef:
Moet hij wel de laatste buitenbocht loten

Stolz vandaag klasse apart, dat zal op de 1500 niet anders zijn.
De 500 wordt nog spannend inderdaad.
1
geplaatst: gisteren om 20:29 uur
Poek schreef:
Ooit was ik coach van een latere grootmeester bij het WK jeugd t/m 12 jaar. Hij stond in de laatste ronde gedeeld bovenaan met Chinees A, maar zou bij gelijk eindigen kampioen zijn. Hij speelde remise met zwart tegen een sterke Rus. Een minuut later gaf de tegenstander van Chinees A op in gelijke stelling. Dat was ook een Chinees.
Het is 1 groot complot
. Knap opgezet ook, zeker omdat Ning nog ná Wennemars moest rijden.
0
geplaatst: gisteren om 20:47 uur
Jammer, maar ik denk dat er niet meer in zat voor de Nederlandse schaatsers, ook niet als de Chinees Joep niet in de weg zat. Toch hoop ik nog wat goud op enkele korte afstanden. De strijd tussen Jutta en Femke was prachtige topsport, maar toch blijf je een gemengd gevoel houden bij dat fascistenmeisje.
0
geplaatst: gisteren om 20:52 uur
Eeuwig zonde wel dat we niet de 3J's op het podium hebben gekregen https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif Deze doet op de lange termijn meer pijn dan de mislukte wissel van Sven op de 10 km in Vancouver.
2
geplaatst: gisteren om 20:56 uur
Over dramatische ontknopingen in het schaatsen en shorttracken, never forget
0
geplaatst: gisteren om 23:12 uur
jasper1991 schreef:
Jammer, maar ik denk dat er niet meer in zat voor de Nederlandse schaatsers, ook niet als de Chinees Joep niet in de weg zat. Toch hoop ik nog wat goud op enkele korte afstanden. De strijd tussen Jutta en Femke was prachtige topsport, maar toch blijf je een gemengd gevoel houden bij dat fascistenmeisje.
Nou, dat het Wennemars een seconde kostte, lijkt me wat overdreven. Maar brons had hij zeker wel gepakt. Voor zilver had hij al bijna de slotronde van Stolz moeten rijden, dus dat was waarschijnlijk een brug te ver geweest.
0
geplaatst: gisteren om 23:42 uur
Ik denk dat het moeilijk in te schatten is hoeveel tijd je dit kost, iets van 0,2 - 0,4 seconde van het hinderen zelf, maar het ergste is dat je uit je flow/ritme bent...wellicht daardoor het volgende rechte eind ook gaat forceren wat je uiteindelijk in de slotronde weer opbreekt, je bent je flow in ieder geval wel kwijt en de 1000m is dan toch tekort om daar nog terug in te komen....goud was het zeker niet geworden, maar hij had denk ik toch heel dichtbij zilver gezeten of zilver gehad.
0
geplaatst: gisteren om 23:44 uur
Ja, maar daar kan ik wel mee leven. Als hem goud was ontnomen, had ik dat wel wat tragischer gevonden. Maar dat ben ik hè.
* denotes required fields.