MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Wisten jullie dat Marchetto niet op het ijs kan staan omdat-ie uit een boom is gevallen tijdens het snoeien?

Lukas schreef:
Wisten jullie dat Marchetto niet op het ijs kan staan omdat-ie uit een boom is gevallen tijdens het snoeien?
Hendrik-Jan Marchetto

Ik nomineer Irene Schouten bij deze als de slechtste analist ooit. Wat een leeghoofd, Wennemars lijkt er hoogbegaafd naast...

Meest epische eindsprint ooit!! Wat een grinta
Erg te doen met Sandrine Tas…

Poek schreef:
(quote)

Oh oh...

(quote)

Mocht ik ooit gaan wedden op sportuitslagen vraag ik eerst advies aan Johan, en kies daarna wat anders

Nou, ze lijkt wel tevreden in ieder geval.

GrafGantz schreef:
(quote)

Mocht ik ooit gaan wedden op sportuitslagen vraag ik eerst advies aan Johan, en kies daarna wat anders

Morgen wint Stijn van de Bunt

Ik tip Frank Dittrich.

Ik heb vooraf Lollobrigida op 3x goud gepoold … maar ik vind het nu wel genoeg eigenlijk… tijd voor Nederlands goud op de 1500m en mass start.

Semirunniy tegen Ghiotto en Loubineaud tegen Eitrem.
Om te watertanden.
Maar de winnaar zit in de vijfde rit

Zometeen maar kijken of Velseboer haar val van van de week kan goedmaken.

Kennen jullie er nog meer?
https://ibb.co/s9sFHvNY

Gretz schreef:
Kennen jullie er nog meer?
(afbeelding)

Robin van Duiven

Bondscoach Remmelt Eldering gebruikt muziek van De Hûnekop om Canadese schaatsers op te zwepen

Is de muziek van De Hûnekop het geheime recept voor Canadese medailles op de Olympische Spelen? Bondscoach Remmelt Eldering draait de nummers zo vaak, dat de schaatsers het kunnen verstaan.

"Elke keer als we trainen nemen we zo'n grote boombox mee", zegt Eldering als hij praat over de voorbereiding van de Canadese vrouwen. "Mijn favoriete nummer is We Kam From Fryslân en de atleten zingen het bijna mee."

https://nos.nl/regio/friesland/artikel/724334-bondscoach-remmelt-eldering-gebruikt-muziek-van-de-hunekop-om-canadese-schaatsers-op-te-zwepen

Zeg er eens wat van Simon77

Fathead schreef:
Ik nomineer Irene Schouten bij deze als de slechtste analist ooit. Wat een leeghoofd, Wennemars lijkt er hoogbegaafd naast...

Ik vind Schouten gewoon een leuke meid, die nog niet mega veel ervaring heeft als analyst en ook privé aardig wat voor de kiezen heeft gekregen met de aangeboren afwijking van haar zoontje. Een beetje milder mag wel.

OT: Sighel DQ op de 1000m shorttrack!

Wel leuk dat Jorien ook gewoon een helm opgezet heeft.

Hij heeft natuurlijk gelijk, maar het blijft een hork.

GrafGantz schreef:
Wel leuk dat Jorien ook gewoon een helm opgezet heeft.

Mijn vrouw was ook niet echt te spreken over haar kapsel.

Sindsdat Ter Mors zo liep te mokken dat ze liever goud had gewonnen bij shorttrack dan op de lange baan is ze bij mij flink wat goodwill verloren. Kwam erg ondankbaar over.

Zo mag ik Bloemen ook niet. Kon het niet opbrengen om de trainingsarbeid te verrichten om zich bij de Nederlandse top te schaatsen, gaf het Nederlandse systeem de schuld, stapte over naar Canada en ging toen ineens wél hard schaatsen en pakte goud van een Nederlander af.

Xandra heeft een punt te maken.

Of beter gezegd: ze heeft hier iets te bewijzen.

Wereldrecord.

harm1985 schreef:
Xandra heeft een punt te maken.

Of beter gezegd: ze heeft hier iets te bewijzen.

Wereldrecord.

Hehe, love je referenties

Ik heb hier iets te bewijzen
Dan rij ik ̶i̶n̶ ̶j̶o̶u̶w̶ ̶a̶u̶t̶o̶ op jouw schaatsen
Ik heb een punt te maken

Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

Jillert is 70, maar ik hoop dat hij nog vier jaar doorgaat. Love him or hate him; hij is zeker niet saai. En zeer .gif-waardig.

Nou, het zit Michelle Velzeboer, niet voor het eerst deze winter, weer eens niet mee.

Santos de rest van het toernooi niet meer mee laten doen, als straf voor al die valpartijen

Ataloona schreef:
(quote)

Jillert is 70, maar ik hoop dat hij nog vier jaar doorgaat. Love him or hate him; hij is zeker niet saai. En zeer .gif-waardig.

Ik vind vooral de traditionele opening van het pre-schaatsseizoen altijd leuk: het is begin september, de NOS maakt voor het eerst in maanden een schaatsreportage. Jillert is ergens woedend over en de eerste schaatsrel van de aankomende winter is alweer een feit!

Olympisch Diploma; stond die al op de bingokaart? Die had ik nog niet gehoord deze Spelen, maar is ook wel een klassiekertje.

Ik denk dat Fontana nipt Velzeboer aftroeft.

Edit: herstart!

Geen voordeel, maar ook geen nadeel.

Ik had het mis. GOUD!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:33 uur

geplaatst: vandaag om 03:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.