MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
harm1985 schreef:
(quote)

Toch denk ik dat dat grote glas rauwe melk van moeder de Boer Stolz de das om het gedaan.

Wisten jullie dat Hollebolle niet meer te houden is als ie chocoladetaart ziet? https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/traanschater.gifhttps://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/traanschater.gif

Een kikker in de keel voor Erik. Het verbaast me wel dat Sablikova morgen niet meer start.

En ja, dat EK in Colalbo herinner ik me nog goed. Wat liep Wust daar te harken op de 5000 meter in de buitenlucht.

Toch mis ik dat wel, zo'n groot toernooi in de buitenlucht. Veldkamp die bijna kampioen werd na een fantastische 10, ook zo'n voorbeeld.

Hoe vaak gaan we nog horen dat er vorige week een NK was?

harm1985 schreef:

Toch mis ik dat wel, zo'n groot toernooi in de buitenlucht. Veldkamp die bijna kampioen werd na een fantastische 10, ook zo'n voorbeeld.

Jep, ik heb ook nostalgie naar dat soort toernooien. Voelt echt als een enorm ver verleden

Gretz schreef:
(quote)

Liever een Noorse die ons nieuwe uitdrukkingen introduceert

(embed)

Godin

Gretz schreef:
Een complete NEGATIVE SPLIT (afbeelding)(afbeelding)

Laatste rondje doet altijd pijn bij haar.

Over 4 jaar verdient Wiklund nog wel minimaal 1 gouden Olympische medaille

Toch wel mooi hoor, Sablikova. Had Ragne Wiklund trouwens wel een Noors hupje vandaag? Ik ben daar volgens mij helemaal niet op gewezen.

Lollobrigida heeft geen jets, maar propellors!

Ragne prima op koers nu voor de eindwinst
(afbeelding)

https://i.imgur.com/e8e2rEq.gif

Gretz schreef:
Ragne prima op koers nu voor de eindwinst (afbeelding)

Zeg dat wel. Maar ze vindt vast wel weer een manier om ook dit nog weg te geven

Een heel ander ijsgevoel.

Einaudi's Fly op de achtergrond bij het compilatiefilmpje voor Martina, goed bezig NOS

Martina bedankt Bert . Bijna huilen.

"Today was the best race ever"

#besteooit

Sáblíková

Lukas schreef:

We worden dit seizoen wel verwend met zoveel memorabele interviews

Ik hoop nog op een Bert Maalderink-special.

Lukas schreef:

Bert deed een uiterste poging Sablikova aan het huilen te krijgen, maar toen hij zelf vochtige ogen kreeg draaiden ze het geluid en de camera weg.

De NOS mist de eerste rit op de 5000 trouwens.

Ik vraag me af of De Boo de 5000 in 6:20 kan rijden.

Al zou hij hier slechts zilver of brons halen dan nóg zet hij iedereen te kakken. Door het in hetzelfde weekend als de WK sprint te doen.

Ik weet vrij zeker dat De Boo dat niet kan.

Lukas schreef:
Ik weet vrij zeker dat De Boo dat niet kan.

Die moet eerst maar eens Beune zien te verslaan op de 3000.

Meeschrijvers!

Het ijs slaat inderdaad snel uit. Denk dat Stolz nog mazzel had met zijn loting, niet net na de dweil en niet vlak ervoor.

Gretz schreef:
(quote)

Wisten jullie dat Hollebolle niet meer te houden is als ie chocoladetaart ziet? (afbeelding)(afbeelding)
(embed)

Would Erben do that?

Fantastische vent, Shani Davis.

Negative split!

Wel een knappe race van Van der Bunt. De vraag is nu: hoe vaak gaat het woord stunt nog vallen het komende uur?

Bosker heeft weer wat te mopperen straks. Maar net onder de tijd van Stolz. Zegt ook een hoop over Stolz hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:05 uur

geplaatst: vandaag om 00:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.