Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: gisteren om 14:57 uur
harm1985 schreef:
Toch denk ik dat dat grote glas rauwe melk van moeder de Boer Stolz de das om het gedaan.
(quote)
Toch denk ik dat dat grote glas rauwe melk van moeder de Boer Stolz de das om het gedaan.
Wisten jullie dat Hollebolle niet meer te houden is als ie chocoladetaart ziet? https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/traanschater.gifhttps://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/traanschater.gif
1
geplaatst: gisteren om 15:04 uur
Een kikker in de keel voor Erik. Het verbaast me wel dat Sablikova morgen niet meer start.
En ja, dat EK in Colalbo herinner ik me nog goed. Wat liep Wust daar te harken op de 5000 meter in de buitenlucht.
Toch mis ik dat wel, zo'n groot toernooi in de buitenlucht. Veldkamp die bijna kampioen werd na een fantastische 10, ook zo'n voorbeeld.
En ja, dat EK in Colalbo herinner ik me nog goed. Wat liep Wust daar te harken op de 5000 meter in de buitenlucht.
Toch mis ik dat wel, zo'n groot toernooi in de buitenlucht. Veldkamp die bijna kampioen werd na een fantastische 10, ook zo'n voorbeeld.
0
geplaatst: gisteren om 15:08 uur
harm1985 schreef:
Jep, ik heb ook nostalgie naar dat soort toernooien. Voelt echt als een enorm ver verleden
1
geplaatst: gisteren om 15:19 uur
1
geplaatst: gisteren om 15:19 uur
Gretz schreef:
Een complete NEGATIVE SPLIT (afbeelding)(afbeelding)
Een complete NEGATIVE SPLIT (afbeelding)(afbeelding)
Laatste rondje doet altijd pijn bij haar.
1
geplaatst: gisteren om 15:20 uur
Over 4 jaar verdient Wiklund nog wel minimaal 1 gouden Olympische medaille
1
geplaatst: gisteren om 15:20 uur
Toch wel mooi hoor, Sablikova. Had Ragne Wiklund trouwens wel een Noors hupje vandaag? Ik ben daar volgens mij helemaal niet op gewezen.
1
geplaatst: gisteren om 15:31 uur
1
geplaatst: gisteren om 15:32 uur
Gretz schreef:
Ragne prima op koers nu voor de eindwinst (afbeelding)
Ragne prima op koers nu voor de eindwinst (afbeelding)
Zeg dat wel. Maar ze vindt vast wel weer een manier om ook dit nog weg te geven

0
geplaatst: gisteren om 15:45 uur
Einaudi's Fly
op de achtergrond bij het compilatiefilmpje voor Martina, goed bezig NOS 
op de achtergrond bij het compilatiefilmpje voor Martina, goed bezig NOS 
1
geplaatst: gisteren om 15:50 uur
We worden dit seizoen wel verwend met zoveel memorabele interviews

1
geplaatst: gisteren om 15:56 uur
Bert deed een uiterste poging Sablikova aan het huilen te krijgen, maar toen hij zelf vochtige ogen kreeg draaiden ze het geluid en de camera weg.
De NOS mist de eerste rit op de 5000 trouwens.
0
geplaatst: gisteren om 16:23 uur
Ik vraag me af of De Boo de 5000 in 6:20 kan rijden.
Al zou hij hier slechts zilver of brons halen dan nóg zet hij iedereen te kakken. Door het in hetzelfde weekend als de WK sprint te doen.
Al zou hij hier slechts zilver of brons halen dan nóg zet hij iedereen te kakken. Door het in hetzelfde weekend als de WK sprint te doen.
0
geplaatst: gisteren om 16:27 uur
Lukas schreef:
Ik weet vrij zeker dat De Boo dat niet kan.
Ik weet vrij zeker dat De Boo dat niet kan.
Die moet eerst maar eens Beune zien te verslaan op de 3000.
0
geplaatst: gisteren om 16:39 uur
Het ijs slaat inderdaad snel uit. Denk dat Stolz nog mazzel had met zijn loting, niet net na de dweil en niet vlak ervoor.
2
geplaatst: gisteren om 16:39 uur
Gretz schreef:
Wisten jullie dat Hollebolle niet meer te houden is als ie chocoladetaart ziet? (afbeelding)(afbeelding)
(embed)
(quote)
Wisten jullie dat Hollebolle niet meer te houden is als ie chocoladetaart ziet? (afbeelding)(afbeelding)
(embed)
Would Erben do that?
0
geplaatst: gisteren om 17:09 uur
Wel een knappe race van Van der Bunt. De vraag is nu: hoe vaak gaat het woord stunt nog vallen het komende uur?
0
geplaatst: gisteren om 17:16 uur
Bosker heeft weer wat te mopperen straks. Maar net onder de tijd van Stolz. Zegt ook een hoop over Stolz hoor.
* denotes required fields.