Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: 15 februari, 16:53 uur
Gretz, even een paar minuten terugspoelen voor het hupje, van achteren gefilmd, van Femke Kok, in de opwarmruimte.
Serieus nu: dit moet goud worden voor Kok.
1
geplaatst: 15 februari, 16:58 uur
Renate (Wennemars) wil het tasje van Jutta wel hebben. Ireen weet zich even geen raad.
Ik ben ook niet zo'n fan van Birkin.
Ik ben ook niet zo'n fan van Birkin.
1
geplaatst: 15 februari, 17:01 uur
Nog nooit met zoveel zekerheid op goud kunnen kijken, denk ik. Ook wel eens lekker.
0
geplaatst: 15 februari, 17:02 uur
johan de witt schreef:
Nog nooit met zoveel zekerheid op goud kunnen kijken, denk ik. Ook wel eens lekker.
Jij bent het tijdperk Kramer vergeten?
Blijft wel de 500 meter, een klein foutje kan fataal zijn.
0
geplaatst: 15 februari, 17:03 uur
ABDrums schreef:
Het kwam tijdens het commentaar al ter sprake, maar Nederland heeft hier gewoon reteveel mazzel gehad. Die Fransman die stuk gaat en Eitrem die bij de Noren ontbrak. Enfin, een medaille gaat het denk ik niet worden, maar mooi dat ze de eindstrijd hebben gehaald. Dat scheelt toch flink veel notoir gezeur en gezanik op de achtervolgingsploeg. Nu kijken of Femke (en Jutta als mede-podiumkandidaat) haar klusje op de 500m kan klaren.
(quote)
Het kwam tijdens het commentaar al ter sprake, maar Nederland heeft hier gewoon reteveel mazzel gehad. Die Fransman die stuk gaat en Eitrem die bij de Noren ontbrak. Enfin, een medaille gaat het denk ik niet worden, maar mooi dat ze de eindstrijd hebben gehaald. Dat scheelt toch flink veel notoir gezeur en gezanik op de achtervolgingsploeg. Nu kijken of Femke (en Jutta als mede-podiumkandidaat) haar klusje op de 500m kan klaren.
Tegen China om brons waarschijnlijk. Dat is wel redelijk 50/50
3
geplaatst: 15 februari, 17:04 uur
harm1985 schreef:
(quote)
Kans op verkeerd wisselen is niet zo groot in elk geval

1
geplaatst: 15 februari, 17:07 uur
De Nogal-grap heb ik ook al wel een keer of vijf gemaakt. Maar ik heb 'm dan weer niet naar mijn moeder geappt.
1
geplaatst: 15 februari, 17:08 uur
Als ik nu naar buiten kijk zouden we hier in Zeeuws-Vlaanderen nu trouwens ook de Olympische langlaufwedstrijd kunnen organiseren 

2
geplaatst: 15 februari, 17:09 uur
El Ninjo schreef:
Als ik nu naar buiten kijk zouden we hier in Zeeuws-Vlaanderen nu trouwens ook de Olympische langlaufwedstrijd kunnen organiseren
En dan ook nog een dubbele Axel. Jullie zijn daar van alle markten thuis.
0
geplaatst: 15 februari, 17:13 uur
Misschien wel onder de 37? Ik denk dat Kok de enige onder de 37 gaat zijn.
0
geplaatst: 15 februari, 17:17 uur
Zo, Takagi doet misschien nog wel mee voor het podium, die had ik niet zien aankomen.
0
geplaatst: 15 februari, 17:33 uur
0
geplaatst: 15 februari, 17:33 uur
In Heerenveen trouwens ook maar dat gaan wij zien bij de volgende winterspelen in Frankrijk 

0
geplaatst: 15 februari, 17:35 uur
harm1985 schreef:
Gretz, even een paar minuten terugspoelen voor het hupje, van achteren gefilmd, van Femke Kok, in de opwarmruimte.
Later vandaag
0
geplaatst: 15 februari, 17:37 uur
NIet de bijzondere race die Leerdam nodig zou hebben om Kok écht onder druk te zetten. Eerste 200 meter was niet goed genoeg.
0
geplaatst: 15 februari, 17:40 uur
El Ninjo schreef:
Zou het wel tijd vinden voor een alternatieve Elfstedentocht op de volgende Olympische Spelen. Gewoon een meertje uitzoeken in de Franse Alpen.
* denotes required fields.