Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: 17 februari, 15:09 uur
Kan er toch nog een Nederlandse schaatsster twee keer goud winnen.
0
geplaatst: 17 februari, 15:11 uur
1
geplaatst: 17 februari, 15:42 uur
Bosker heeft z'n tassen gepakt en verlaat het stadion lees ik....lekker collegiaal ook...nee, met de teamspirit zit het wel goed in de team pursuit.
0
geplaatst: 17 februari, 16:19 uur
Het scheelt voor de KNSB dat de kans dat Tim Prins een medaille zou hebben gewonnen ook klein was geweest en dat de kans dat NL bij de team pursuit alsnog brons wint ook nog steeds aanwezig is, maar ik kan me voorstellen dat Prins zijn gedachten wel heeft bij hoe dit toernooi vwb de team pursuit nu verloopt... 

0
geplaatst: 17 februari, 16:27 uur
Wel spannend
En eerlijk gezegd: na al dat gezeik altijd verdient NL ook geen medaille op dit onderdeel.
En eerlijk gezegd: na al dat gezeik altijd verdient NL ook geen medaille op dit onderdeel.
0
geplaatst: 17 februari, 16:28 uur
Hadden ze dan toch zich moeten sparen in de halve finale? Toen reden de 0.8 seconde sneller?
0
geplaatst: 17 februari, 16:39 uur
Nederland moet gewoon stoppen met verwachten dat de gelegenheidsformatie die we kunnen samenstellen uit wat er op de Spelen rijdt, serieuze kans heeft om dit onderdeel te winnen (en ook als schaatsbond/bondscoach dat niet uitspreken omdat men vindt dat dat bij onze status als schaatsland hoort). Bij de vrouwen is dat een ander verhaal, daar hebben we zowel een surplus aan individuele kwaliteiten én een team dat gewend is om samen te rijden. Maar bij de mannen was dit toch bij voorbaat hopen tegen beter weten in? Dan moet je natuurlijk ook niet Marcel Bosker gaan aanwijzen, dat is niet iemand die je kansen op goud ineens compleet gaat omkeren. Ik zou zeggen: over 4 jaar gewoon wéér een gelegenheidsformatie kiezen uit wie er individueel geplaatst zijn, geen aanwijsplekken, en we zien wel wat het wordt.
Daarbij ga ik er dan uiteraard van uit dat het NL ook de komende 4 jaar niet gaat lukken om dit onderdeel serieus te gaan nemen en een ploeg daadwerkelijk klaar te stomen hiervoor. Want tja, is er iemand die dat wel verwacht?
Daarbij ga ik er dan uiteraard van uit dat het NL ook de komende 4 jaar niet gaat lukken om dit onderdeel serieus te gaan nemen en een ploeg daadwerkelijk klaar te stomen hiervoor. Want tja, is er iemand die dat wel verwacht?
3
geplaatst: 17 februari, 16:50 uur
0
geplaatst: 17 februari, 16:51 uur
Poe, verre van krap. Canada was duidelijk beter. Jammer, maar helaas.
1
geplaatst: 17 februari, 16:55 uur
Zou iemand onze Rintje Flitsma ook nog maar een beetje serieus nemen?
1
geplaatst: 17 februari, 16:55 uur
Lukas schreef:
Herbert zegt altijd met respect over mensen dat ze oud zijn.
Herbert zegt altijd met respect over mensen dat ze oud zijn.
Kan ik dan wel weer waarderen

0
geplaatst: 17 februari, 16:56 uur
vigil schreef:
Zeker wel, Ritsma is de van Persie van het schaatsen.
* denotes required fields.