Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
2
geplaatst: 17 februari, 16:57 uur
Maar dan zonder trainingskamp in België, dat had nu het verschil gemaakt.
1
geplaatst: 17 februari, 17:01 uur
Gaat Bert ook nog eens lastige vragen stellen... het zit ook allemaal niet mee 

1
geplaatst: 17 februari, 17:04 uur
Met alle respect
Met alle respect
Met alle respect
Met alle respect
Met alle respect
Met alle respect
Met alle respect
Met alle respect
Met alle respect
2
geplaatst: 17 februari, 17:11 uur
Bosker stond blijkbaar in de file en was daarom niet op tijd terug in het stadion
Dat had de soap wel écht af gemaakt, als Van de Bunt zichzelf bij de warming-up geblesseerd had, Bosker nog in de file stond en NL dus niet kon starten in de B-finale 
Dat had de soap wel écht af gemaakt, als Van de Bunt zichzelf bij de warming-up geblesseerd had, Bosker nog in de file stond en NL dus niet kon starten in de B-finale 
1
geplaatst: 17 februari, 17:16 uur
2 goud is wel wat mager qua schaatsen.
Het shorttrack maakt deze OS tot een succes so far.
Benieuwd naar de mass start en 1500 meter
Het shorttrack maakt deze OS tot een succes so far.
Benieuwd naar de mass start en 1500 meter
2
geplaatst: 17 februari, 17:31 uur
Jawel, dat had uitgemaakt, want dan hadden we met z'n allen zeker geweten dat we een bijna zekere medaille tegen een - met álle respect - matig China hadden verspeeld.
5
geplaatst: 17 februari, 17:37 uur
Ik snap Bosker trouwens echt volledig. Dat is echt zo'n schaatser die áltijd op het randje zit van net wel of net niet mee mogen doen. Die wordt al een paar jaar niet aangekeken door Ritsma op momenten dat hij niet nodig is, terwijl er dan op momenten dat Ritsma wél op 'm zit te wachten ineens een enorm beroep op hem wordt gedaan. Hij heeft zich nota bene op eigen kracht in de matrix gereden tijdens het OKT en krijgt een soort van het hele land over zich heen omdat hij nu ineens wél mag in plaats van Prins omdat Ritsma het nodig vindt.
Vervolgens doet hij op de Spelen volgens mij eigenlijk alles goed in die heat: hij trekt hem sneller op gang dan in de volgende rondes (dat is zwaar) én sluit volgens opdracht achteraan (dat is nog zwaarder, want dan moet je dus weer vól aanzetten om opnieuw in het spoor te komen). Hij blijft ook netjes bij. En vervolgens is hij niet meer goed genoeg en kan hij niet laten zien dat hij terecht in die ploeg stond.
Vervolgens doet hij op de Spelen volgens mij eigenlijk alles goed in die heat: hij trekt hem sneller op gang dan in de volgende rondes (dat is zwaar) én sluit volgens opdracht achteraan (dat is nog zwaarder, want dan moet je dus weer vól aanzetten om opnieuw in het spoor te komen). Hij blijft ook netjes bij. En vervolgens is hij niet meer goed genoeg en kan hij niet laten zien dat hij terecht in die ploeg stond.
1
geplaatst: 17 februari, 19:53 uur
Los van het feit wie je in welke rit had moeten opstellen vandaag was het denk ik wel verstandiger geweest om in de finale met 1 frisse rijder te starten om de kansen op brons zo optimaal mogelijk te houden.
2
geplaatst: 17 februari, 20:02 uur
0
geplaatst: 17 februari, 20:04 uur
GrafGantz schreef:
Afgedroogd.
Afgedroogd.
https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif
In hindsight toch wel bijzonder dat WE 12 jaar geleden 2x goud pakten op dit onderdeel.
0
geplaatst: 17 februari, 20:05 uur
Achteraf altijd makkelijk praten natuurlijk maar de dames hebben het lijkt me in de kwalificatie verspeeld. Als ze die “gewoon” hadden gewonnen wat er echt wel inzat, hadden ze niet zo diep moeten gaan in de halve finale tegen de VS…alhoewel het dan nog steeds geen zekerheidje was geweest tegen een sterke Canadese ploeg.
1
geplaatst: 17 februari, 20:15 uur
0
geplaatst: 17 februari, 20:20 uur
Lukas schreef:
Ik snap Bosker trouwens echt volledig.
Ik snap Bosker trouwens echt volledig.
Ik echt volledig niet, hij heeft alle recht om teleurgesteld en/of boos te zijn en om na de race helemaal los te gaan op Ritsma of de schaatsbond of wie dan ook, maar je laat je team / teamgenoten net voor zo’n race niet in de steek. Nog los van het feit dat er idd iets was gebeurd waardoor hij toch had moeten invallen, blijf je daar ook om je teamgenoten te ondersteunen. Ik kan daar echt weinig begrip voor opbrengen.
0
geplaatst: 17 februari, 21:03 uur
El Ninjo schreef:
Ik echt volledig niet, hij heeft alle recht om teleurgesteld en/of boos te zijn en om na de race helemaal los te gaan op Ritsma of de schaatsbond of wie dan ook, maar je laat je team / teamgenoten net voor zo’n race niet in de steek. Nog los van het feit dat er idd iets was gebeurd waardoor hij toch had moeten invallen, blijf je daar ook om je teamgenoten te ondersteunen. Ik kan daar echt weinig begrip voor opbrengen.
(quote)
Ik heb zelf wat moeite met dat eerste deel. Een bondscoach stelt je op of niet, basta. Dat schaatsers individualisten zijn weten we, maar toch zullen ze het begrip ploeg ook moeten snappen.
2
geplaatst: 17 februari, 22:56 uur
El Ninjo schreef:
(quote)
Ja, dat is ook waar. Ik bedoel ook niet zozeer dat ik zijn handelswijze geweldig vind, maar vooral dat ik zijn frustratie heel erg snap.
0
geplaatst: 18 februari, 13:31 uur
De men's Slopetyle is zoveel spectaculairder en leuker om te kijken dan de vrouwen. Bij de vrouwen zijn eigenlijk alleen de top 3 de moeite waard.
Niet voor niks hebben ze niet dezelfde puntentelling, anders valt het verschil helemaal op.
Niet voor niks hebben ze niet dezelfde puntentelling, anders valt het verschil helemaal op.
0
geplaatst: 18 februari, 18:22 uur
Loting 1500m, zowel Kjeld als Joep starten buiten dus finishen ook buiten…Stolz in de laatste rit start binnen.
0
geplaatst: 18 februari, 19:42 uur
Dennis van der Gun krijgt het wat lastiger bij de verkiezing denk ik. De tere zieltjes konden zijn grapje over Femke Kok's relatie status niet waarderen.
Maar Gretz, ze zoekt dus nog een vriend
Maar Gretz, ze zoekt dus nog een vriend

1
geplaatst: 18 februari, 19:50 uur
1
geplaatst: 18 februari, 20:11 uur
Ik weet niet wat het is, maar ik heb echt een enorm zwak voor Yara van Kerkhof.
* denotes required fields.