MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
En nog maar 19!

Ik vraag me af of Eitrem niet té diep is gegaan. Stolz zag er minder vermoeid uit, ondanks wat ze bij de NOS beweerden.

6:01 is wel een geweldige tijd.

Jilek ontploft. Maar hij is nog maar 19!

harm1985 schreef:
Ik vraag me af of Eitrem niet té diep is gegaan. Stolz zag er minder vermoeid uit, ondanks wat ze bij de NOS beweerden.

6:01 is wel een geweldige tijd.

Eitrem is natuurlijk een echte liefhebber, hij kijkt oude allroundtoernooien terug. Dus dan kun je altijd wat extra's als het erom gaat!

Lukas schreef:
(quote)

Eitrem is natuurlijk een echte liefhebber, hij kijkt oude allroundtoernooien terug. Dus dan kun je altijd wat extra's als het erom gaat!

Hij heeft nu een punt achterstand. Daar komt er morgen minimaal 1 of 1,5 bij op de 1500. Dan mag hij 40 a 50 seconden verliezen op de 10. Dat is wel heel veel.

harm1985 schreef:
(quote)

Hij heeft nu een punt achterstand. Daar komt er morgen minimaal 1 of 1,5 bij op de 1500. Dan mag hij 40 a 50 seconden verliezen op de 10. Dat is wel heel veel.

Je rekent verkeerd. Een seconde op de 1500 meter is 0,33 punt. Voor de meeschrijvers.

Lukas schreef:
(quote)

Je rekent verkeerd. Een seconde op de 1500 meter is 0,33 punt. Voor de meeschrijvers.

Klopt. Maar ik vraag me af of Eitrem binnen 2 seconden van Stolz kan komen op de 1500.

harm1985 schreef:
(quote)

Klopt. Maar ik vraag me af of Eitrem binnen 2 seconden van Stolz kan komen op de 1500.

Mijn gok zou zijn: Stolz 1.43 laag, Eitrem 1.44 half.

Dan is het zo'n 25 seconden op de 10, dat gaat nog wel spannend worden.

Jilek stijgt trouwens van 15 naar 4 op de Adelskalender dankzij z'n 500 meter. Net voor Eitrem en alleen nog achter Stolz, Roest en Davis.

johan de witt schreef:
Dan is het zo'n 25 seconden op de 10, dat gaat nog wel spannend worden.

Het PR van Eitrem is 12:38, dat van Stolz is 13:04.

Stolz reed zijn PR op het WK Allround in 2024, dus die zou er in vergelijkbare omstandigheden redelijk in de buurt van moeten komen, Eitrem zie ik niet zomaar 12:38 rijden. Aan de andere kant 6:02 × 2 + 25 = 12:29.

Ze moeten waarschijnlijk tegen elkaar op de 10, dus dat wordt nog wat.

harm1985 schreef:
(quote)

Het PR van Eitrem is 12:38, dat van Stolz is 13:04.

Stolz reed zijn PR op het WK Allround in 2024, dus die zou er in vergelijkbare omstandigheden redelijk in de buurt van moeten komen, Eitrem zie ik niet zomaar 12:38 rijden. Aan de andere kant 6:02 × 2 + 25 = 12:29.

Ze moeten waarschijnlijk tegen elkaar op de 10, dus dat wordt nog wat.

Stolz reed daar 6.14 op de 5 km, en had toen ook geen WK sprint ervoor gereden.
Ik verwacht niet dat hij morgen onder de 13.10 gaat rijden.
Dan zou Eitrem aan 12.45 genoeg kunnen hebben als hij maar een seconde verliest op de 1500.

Lukas schreef:
Eitrem

(afbeelding)

Eibus

Gast
geplaatst: vandaag om 03:33 uur

geplaatst: vandaag om 03:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.