MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Ace schreef:
Hehe

Gelukkig speelt ie niet tegen Zweden. Hoe zeg je nou in het Pools: die Lagerback, die coach van Zweden, heeft echt de fantasie van een garnaal!

"laat 'm nou effe lekker zijn eigen gang gaan, joh, kom op nou, zeg"

En daarna een diepe zucht...

bloempje24 schreef:
En daarna een diepe zucht...
inderdaad.
die hoort er helemaal bij.

ettettummu schreef:
Beenhakker naar Polen.
die kunnen het EK wel vergeten

Mwah...zitten wel in een hele makkelijke poule

VanDeGriend schreef:
(quote)

Mwah...zitten wel in een hele makkelijke poule

Lijkt mij ook kat in ´t bakkie.

Beenhakker:

"hggghhhh...iedereen denk nu natuurlijk meteen...hgggghhhh....kat in 't bakkie, dat gaan we wel eventjes doen....hggggggggghhhhhh, maar zo is het niet mensen.laten we wel wezen..hggghhhh.....die Belgen zijn natuurlijk niet dom...hhgggghhh en die Portugezen staan er weer gewoon...hgggghhh.....
dan heb je nog die oostbloklanden...hgggghhhh.
ik ga je nu al vertellen...hggggg....dit wordt een zware klus, een zware klus....hhgggghh....een hele zware klus....
maar laat mij nou effe rustig proberen om ons te kwalilficeeeeeggghhhhhhhhhh"

ettettummu schreef:
Beenhakker:

"hggghhhh...iedereen denk nu natuurlijk meteen...hgggghhhh....kat in 't bakkie, dat gaan we wel eventjes doen....hggggggggghhhhhh, maar zo is het niet mensen.laten we wel wezen..hggghhhh.....die Belgen zijn natuurlijk niet dom...hhgggghhh en die Portugezen staan er weer gewoon...hgggghhh.....
ik ga je nu al vertellen...hggggg....dit wordt een zware klus, een zware klus....hhgggghh....een hele zware klus....

Maar dan in het pools.
Dat wordt een helse klus.

ettettummu schreef:
Beenhakker:

Ace
Prachtige vocabulaire en humor heeft die man

Dat over Lagerback was trouwens tijdens het wk. Het viel Beenhakker op dat Lagerback met 5 verdedigers bleef spelen terwijl Trinidad maar met 1,5 aanvaller speelde

rayman schreef:
(quote)

Lijkt mij ook kat in ´t bakkie.

Dit is weer zo'n typische redenering die sommige (en lees wat er staat: sommige - dus niet allemaal - geen gezever hierover dus nodig) Nederlanders wel eens maken.
Aantal jaren terug, Champions Leaguepoule met PSV en Anderlecht. Een journalist zei tegen Gerets: 'Anderlecht, dat is binnen.' Het werd een 0 op 6 voor PSV. Anderlecht als groepswinnaar, Manchester 2de, PSV met lege handen. Dus makkelijke poules, afwachten. En katten niet te vlug in het bakkie plaatsen.

Omayyad
musicboy schreef:
Dit is weer zo'n typische redenering die sommige (en lees wat er staat: sommige - dus niet allemaal - geen gezever hierover dus nodig) Nederlanders wel eens maken.
Aantal jaren terug, Champions Leaguepoule met PSV en Anderlecht. Een journalist zei tegen Gerets: 'Anderlecht, dat is binnen.' Het werd een 0 op 6 voor PSV. Anderlecht als groepswinnaar, Manchester 2de, PSV met lege handen. Dus makkelijke poules, afwachten. En katten niet te vlug in het bakkie plaatsen.

Hoewel ik het met jou eens ben inzake het bovenstaande, wil ik toch vragen jouw ironieblokkering af te zetten. Ik vermoed namelijk dat deze opmerking over katten in bakken niet geheel serieus genomen dient te worden.

musicboy schreef:

Dit heb je al eerder geschreven.

HET_ZIDANE_SPEL

KLIK OP ZIDANE EN GEEF DE TEGENSTANDERS EEN KOPSTOOT

geweldig spel

Ongelooflijk debiel natuurlijk, dat laatste shot blijft vreemd. Zo dichtbij, maar ook weer zo ver weg van de beker.

Omayyad
Bij WK 2006 denk ik nu eerder aan deze heren:

(afbeelding)

tomthumb schreef:
(quote)

Dit heb je al eerder geschreven.

Al meerdere malen, inderdaad.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Al meerdere malen, inderdaad.

Sommigen hebben er deugd van om een waarheid meerdere malen te horen.

titan (crew)
Sommigen hebben er deugd van hun minderwaardigsheidcomplex tot vervelens toe te ventileren

litjens999 schreef:
HET_ZIDANE_SPEL

KLIK OP ZIDANE EN GEEF DE TEGENSTANDERS EEN KOPSTOOT

Die hadden we al 3 keer gehad in dit topic.

(afbeelding)
Zo zag het neutrale publiek het incident.

(afbeelding)
En de Fransen...

(afbeelding)
En de Italianen...

(afbeelding)
En de Amerikanen

(afbeelding)
en ten slotte in Hong Kong en omstreken.

titan schreef:
Sommigen hebben er deugd van hun minderwaardigsheidcomplex tot vervelens toe te ventileren

Precies. Volgens mij was dat namelijk ook precies de laatste keer dat een Belgische club de poulefase van Champions League doorkwam.

Haha geniaal TommieDuim!! (broertje van??)

tomthumb schreef:
(afbeelding)
Zo zag het neutrale publiek het incident.

(afbeelding)
En de Fransen...

(afbeelding)
En de Italianen...

(afbeelding)
En de Amerikanen

(afbeelding)
en ten slotte in Hong Kong en omstreken.

...En de Italianen, geniaal

Ze zijn allemaal briljant.

geniaal

Is het WK al afgelopen?

Ja, Italië heeft gewonnen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:43 uur

geplaatst: vandaag om 05:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.