Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 20 februari 2006, 19:15 uur
Die blauwe sokken hadden inderdaad niet gemoeten. De shirts vind ik erg mooi, maar de broeken zijn te groot. Sneijder leek wel een pupil van de F-jes in die tentbroeken. Je zag zijn knieën niet eens!
0
geplaatst: 20 februari 2006, 20:01 uur
Als je maar 16 miljoen inwoners hebt is het bijna een Godswonder dat we toch zo goed zijn. Het kan ook anders hoor, kijk maar naar België.
Ok kijken we naar Rusland, China en de VS dan...

0
De Klever
geplaatst: 20 februari 2006, 20:35 uur
In de VS is voetbal niet de grootste sport, In Rusland is alles kut, het voetbal dus ook. In China vinden ze andere dingen interessanter dan het voetbal. Of is dit te kortzichtig?

0
De Klever
geplaatst: 21 februari 2006, 20:06 uur
herman schreef:
Rusland: tennis, turnen, ijshockey...
Rusland: tennis, turnen, ijshockey...
Ik had al zo'n vermoeden dat dat te kortzichtig was!
0
De Klever
geplaatst: 21 februari 2006, 21:47 uur
Als je realistisch ben wel ja, maar laten we maar hopen dat gekke dingen kunnen gebeuren he
0
Martino
geplaatst: 1 maart 2006, 12:47 uur
Tuurlijk wordt het Spanje. Topspelers als Raul, Joaquin, Xavi en Xavi Alonso.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 12:52 uur
Tuurlijk word het Spanje niet. Topspelers bij clubs als Raul, Joaquin, Xavi en Xavi Alonso die nooit thuisgeven op een groot toernooi.
Hte is altijd hetzelfde. Spanje kwalificeert zich erg gemakkelijk om er vervolgens in de 1/8e finale uit te vliegen.
Hte is altijd hetzelfde. Spanje kwalificeert zich erg gemakkelijk om er vervolgens in de 1/8e finale uit te vliegen.
0
Martino
geplaatst: 1 maart 2006, 12:53 uur
gemaster schreef:
Tuurlijk word het Spanje niet. Topspelers bij clubs als Raul, Joaquin, Xavi en Xavi Alonso die nooit thuisgeven op een groot toernooi.
Zekers niet.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 13:18 uur
gemaster schreef:
Klopt. Sla de geschiedenisboekjes er maar op na. Ik, met mijn naïeve hoofd, hoop altijd dat Spanje ver komt. Maar de competitie is veel te zwaar. Wel is het de laatste jaren zo dat wat meer spanjaarden op cruciale posities in het veld staan. Dat was tot een paar jaar geleden het allergrootste probleem van Spanje: bij de topclubs speelden buitenlanders op de centrale posities. Daarin is nu wat meer armslag. Maar ik vrees dat het weer niks wordt met Spanje. Maar ik hoop het wel, want ze hebben prachtige voetballers.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 13:22 uur
gemaster schreef:
Topspelers bij clubs als Raul, Joaquin, Xavi en Xavi Alonso die nooit thuisgeven op een groot toernooi.
Topspelers bij clubs als Raul, Joaquin, Xavi en Xavi Alonso die nooit thuisgeven op een groot toernooi.
Heb jij Joaquin zien spelen op het WK in 2002? Was volgens mij de revelatie van het toernooi totdat Spanje eruit vloog door dat schandaal met die scheidsrechters (wat iedereen overigens vergeten is, want iedereen herinnert zich alleen maar de halve finale plek van Zuid-Korea, maar niet hoe ze daar aan zijn gekomen).
Ik geef toe, Spanje is nooit goed geweest op een groot toernooi, maar ik blijf geloven dat het met zulke voetballers een keer gaat goedkomen. En ik zet m'n geld op dit jaar

0
geplaatst: 1 maart 2006, 13:23 uur
Grootste non argument dat er bestaat: de competitie is te zwaar. Alsof alle Brazilianen, Argentijnen, Nederlanders en Engelsen niet in zware competities spelen (waaronder de Spaanse).
0
geplaatst: 1 maart 2006, 13:29 uur
Martino schreef:
Zekers niet.
(quote)
Zekers niet.
Ah, een spanjaard. Helaas voor jou heeft gemaster wel gelijk, al had ie er beter 1/4 finale van kunnen maken. Zoek de statistieken van de WK toernooien er maar op na.
De laatste keer dat Spanje bij de laatste 4 eindigde was in 1950!
0
DutchViking
geplaatst: 1 maart 2006, 13:37 uur
Het voordeel voor Spanje is nu wel dat ze in poule zijn ingedeeld met vrij zwakke tegenstanders. Saoedi-Arabië, Tunesië en Oekraine zijn niet bepaald hoogvliegers en stuk voor stuk ook minder goed dan de tegenstanders van Oranje. De groepsfase zullen de Spanjaarden denk ik 'met twee vingers in de neus' overleven, maar daarna?
0
geplaatst: 1 maart 2006, 14:06 uur
Mijn gevoel zegt dat Argentinië een goede kans maakt om het WK te winnen. Zeker als je kijkt naar hun wedstrijd tegen Engeland. Wel verloren, maar fantastisch spel.
0
dutch2
geplaatst: 1 maart 2006, 15:51 uur
Is het ook niet zo dat de meeste Spaanse voetballers zich eerder Catalaan, Gallicier, Andalusier of Bask voelen i.p.v. Spanjaard? Terwijl andere spelers het een eer vinden om voor hun land uit te komen, lijkt het wel of dat bij Spanje ontbreekt. Toch wel jammer. Ik had ze vooral in Mexico graag zien winnen, toen ze een fantastische ploeg hadden maar door het verschrikkelijke Belgie werden verslagen 

0
geplaatst: 1 maart 2006, 19:46 uur
obsessed schreef:
Heb jij Joaquin zien spelen op het WK in 2002?
Was volgens mij de revelatie van het toernooi
Heb jij Joaquin zien spelen op het WK in 2002?
Was volgens mij de revelatie van het toernooi
Nou, nou. Joaquin deed het heel aardig en ik vind het een fantastische speler, maar revellatie van dat toernooi, nou nee. Dat was natuurlijk Olli Kahn.
totdat Spanje eruit vloog door dat schandaal met die scheidsrechters (wat iedereen overigens vergeten is, want iedereen herinnert zich alleen maar de halve finale plek van Zuid-Korea, maar niet hoe ze daar aan zijn gekomen).
Zuid-Korea was een schande voor het voetbal. Toen ze tegen de Duitsers moesten was dat de enige keer dat ik heb zitten juichen voor de Duitsers.
Ik geef toe, Spanje is nooit goed geweest op een groot toernooi, maar ik blijf geloven dat het met zulke voetballers een keer gaat goedkomen. En ik zet m'n geld op dit jaar

Wees verstandig en zet het op Italië ofzo, die maken een goede kans.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 19:53 uur
0
geplaatst: 1 maart 2006, 20:16 uur
Zuid-Korea was een schande voor het voetbal.
Ze speelden toch erg leuk voetbal. Dat een paar scheidsrechters hun werk niet goed is niet hun schuld.
0
geplaatst: 2 maart 2006, 00:08 uur
0
geplaatst: 2 maart 2006, 00:12 uur
1-0 doelpuntje van Kuijt...al had ie er nog wel twee bij mogen maken
0
geplaatst: 2 maart 2006, 00:18 uur
Het voetbal is tegenwoordig echt om te janken. Ik ben benieuwd waar de gemiddelde international naar luistert.
0
geplaatst: 2 maart 2006, 00:55 uur
Tja, persoonlijk schat ik Spanje hoog in
hehe... maareuh... ik heb ook een POLL en die gaat over wie er topscorer en de beste speler wordt op 't wk.
Neem us een kijkje zou ik zeggen
http://club.hattrick.org/Het_Neusje_Van_De_Zalm/default.asp
hehe... maareuh... ik heb ook een POLL en die gaat over wie er topscorer en de beste speler wordt op 't wk. Neem us een kijkje zou ik zeggen
http://club.hattrick.org/Het_Neusje_Van_De_Zalm/default.asp
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.