Overig / Algemeen / Vijf Sterren
zoeken in:
1
geplaatst: 1 februari, 19:19 uur
3
geplaatst: 1 februari, 19:43 uur
Poek schreef:
De eerste stap lijkt me een paar leuke forumspellen op 5S.
De eerste stap lijkt me een paar leuke forumspellen op 5S.
Ik overweeg om daar een wekelijkse song vh jaar op te starten zoals bv zaaf lang gedaan heeft ( voor hem hebben Cured
en ja ikke dat gedaan) , dat had altijd veel deelnemers, looptijd zou dan zijn 1965 - 2026
0
geplaatst: 7 februari, 18:27 uur
Net een account aangemaakt. Ik zie dat stemmen geïmporteerd kunnen worden, daar word ik in ieder geval erg blij van, ik gebruik de Metersites immers vooral als persoonlijk naslagwerk. Ik zal het de komende tijd de site eens gaan gebruiken, kijken of het inderdaad het fijne alternatief is dat het op het eerste gezicht lijkt.
2
geplaatst: 7 februari, 18:31 uur
madmadder schreef:
Net een account aangemaakt. Ik zie dat stemmen geïmporteerd kunnen worden, daar word ik in ieder geval erg blij van, ik gebruik de Metersites immers vooral als persoonlijk naslagwerk. Ik zal het de komende tijd de site eens gaan gebruiken, kijken of het inderdaad het fijne alternatief is dat het op het eerste gezicht lijkt.
Importeren van stemmen werkt behoorlijk wel is de albumdatabase nog minder gevuld dus zullen waarschijnlijk niet alle stemmen kunnen worden overgezet.
Toevoegen van albums is daar wel heel simpel.
2
geplaatst: 7 februari, 20:49 uur
Die import van stemmen is inderdaad zeer fijn. Je kunt dezelfde importfile later nog eens gebruiken en dan ook de stemmen toevoegen van albums die in de tussentijd alsnog zijn toegevoegd. Net gedaan en dat werkt zelfs nog sneller.
2
geplaatst: 19 februari, 16:12 uur
DeKip schreef:
Eigenaar 5sterren.info, is dat Joachim Terra aka Jordi?
Eigenaar 5sterren.info, is dat Joachim Terra aka Jordi?
De eigenaar van vijf sterren is Jordy, voormalig eigenaar van de meter sites.
0
geplaatst: 20 februari, 07:53 uur
brajoapau schreef:
(quote)
Ik was verkeerd geïnformeerd, sorry. Het is Jordy de Jong.
1
geplaatst: 20 februari, 08:12 uur
Ik mis wel wat ordening in het forum. Nu ligt alles binnen 'Muziek' (en 'Films', 'Series' etc) op één grote hoop, wat het browsen niet aantrekkelijk maakt. Een extra laag met subonderwerpen zou fijn zijn. Al kan ik dat natuurlijk beter aldaar voorstellen 

0
geplaatst: 23 februari, 15:22 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik mis wel wat ordening in het forum. Nu ligt alles binnen 'Muziek' (en 'Films', 'Series' etc) op één grote hoop, wat het browsen niet aantrekkelijk maakt. Een extra laag met subonderwerpen zou fijn zijn. Al kan ik dat natuurlijk beter aldaar voorstellen
Dat is op dit moment ook mijn grootste bezwaar om een eventuele overstap te maken. Met films heb ik tot op zekere hoogte ook nog wel iets, maar series en games boeien me nauwelijks. Ik kom toch vooral voor de muziek, en dan vind ik het wel zo handig als daar inderdaad een sublaag ingebouwd zou zijn die specifiek de muziekliefhebbers bij elkaar brengt. Het zou het mooiste zijn als Jordy weer afzonderlijke sites kan optuigen, maar ik kan me voorstellen dat dat, zeker in dit beginstadium, een brug te ver is.
* denotes required fields.