MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Strips

zoeken in:
herman schreef:
(quote)

Ik heb nooit echt Asterix gelezen, maar wel de vorige gekocht en die vond ik best leuk. Met veel verwijzingen naar het nieuws (uiteraard coronacrisis, maar ook bestorming Capitol, nepnieuws etc.). Ik had al begrepen dat Asterix-albums vaak dubbele bodems hebben en vol zitten met verwijzingen naar politiek, nieuws, etc.

Nu ook de nieuwe gekocht, moet hem nog lezen.

Zijn de oude Asterix ook nog leuk zijn om terug te lezen?

Oude Asterix albums zijn nog veel beter zelfs!

korenbloem schreef:
Leuk topic. Vroeger veel manga’s en manhwa’s gelezen. De hele DC The New 52 gelezen.
Nu volg ik nog steeds braaf een wekelijkse webtoon (die al loopt sinds 2014).
Het laatste half jaar dus vooral bezig met lezen van comics

Om te beginnen One Piece tot chapter 1065 (101 volumes) bij gelezen:

Y: The Last Man - van Brian K. Vaughan. Ik ben op deze comic gekomen, doordat ik een paar comics van Saga had gelezen, en zo enthousiast werd, maar tegelijk dat het verhaal in vollegang is nog, een comic gepakt van de zelfde bedenker, maar wel afgerond. Erg leuk en vermakelijk verhaal.

The Sandman - Neil Gainman. Zonder twijfel een van de meest originele settings, characters en verhaallijnen die ik ken. Sommige stukken van The Sandman-saga zijn storytelling in zijn meest hoogste en puurste vorm.

Nu bezig in:

Het 7e deel van Jojo’s Bizarre Adventure Steel ball Run

Tja wat ik kan van jojo zeggen, de familie Joestar is gewoon verslavend (de Netflix Anime blijft goed trouw aan het bronmateriaal).

One piece zou ik wel willen lezen maar zijn er al zoveel nu ....mijn zoon heeft de 1e box gekocht dus wie weet...

Y-the last man is erg goed, ik vond alleen het einde wat slapjes.

The Sandman is gewoon legendarisch!

Ik had een Prince strip apart laten leggen en ging die vandaag ophalen. Nu dacht ik op te maken uit de beschrijving dat het een verzameling was van her en der eerder uitgegeven Prince comics.....die ik al heb maar dan toch vond ik deze hardcover wel interessant. Maar blijkt heel anders te zijn, artikelen met illustraties/strips er bij.....dus veel beter nog dan ik verwachtte want nieuw!
En ik kwam op het goede moment, de verkoper/eigenaar zei dat er echt net nog een Prince strip uit was, dus die uiteraard ook meegenomen.
Tekenaar Jef publiceerde eerder albums als Geronimo, Jim Morrison en Verdwaalde Kogels. Met zijn kameraad Thomas Kotlarek voert hij zichzelf op in deze wervelende ode aan Prince verpakt als knotsgekke roadtrip. Behalve Prince en Miles Davis komen ook andere bekende Amerikanen voor in dit album. Kevin Smith, Snoop Dogg, James Brown en Michael Jackson zijn er enkelen van.

"21 april 2016. Prince wordt dood aangetroffen in de lift van zijn opnamestudio Paisley Park diep in Minnesota. Aan de andere kant van de oceaan bezorgt het slechte nieuws Sergio, een excentrieke oudere platenhandelaar en verwoed verzamelaar, een beroerte. Wanneer hij uit het ziekenhuis wordt ontslagen, haalt hij twee van zijn trouwste klanten over om een queeste te ondernemen naar de enige trofee die nog aan zijn collectie ontbreekt: de onuitgebrachte opnames van de sessies tussen Prince en Miles Davis. De banden zouden door de legende veilig zijn opgeborgen in de gepantserde kluis van Paisley Park... We Gaan niet naar Paisley Park is een geschifte trip door het midwesten van Amerika, een eerbetoon aan de funk en The Kid uit Minneapolis, tegen de achtergrond van de verkiezing van Donald Trump."

Ik heb het even ingekeken natuurlijk en de ergernis aan Trump is zo pathetisch dat het hilarisch wordt ....nu wensen ze hem bijna terug na die kneus van een Biden. Maar goed, dit is niet door Amerikanen gemaakt, dus dan is het eigenlijk nog grappiger.
Qua muziek met Prince zit ik wel op 1 lijn, laten we het daar maar op houden.

https://i.postimg.cc/659N1gZy/20231107-184654.jpg

Uiteraard voor de bijl gegaan en nog meer gekocht....wat series met hiaatjes aangevuld...zelfs Thorgal miste ik een aantal van.

Die Robbedoes is ook gloednieuw trouwens...getekend door DANY!!!

https://i.postimg.cc/ZqykdhGD/20231107-184911.jpg

https://i.postimg.cc/mDxv35RZ/20231107-184958.jpg

https://i.postimg.cc/wjr8MBGm/20231107-185036.jpg

Mssr Renard
Op Zoek Naar de Tijdvogel is een sublieme serie. Fantasy op zn best. Met een duister kantje.

https://bdi.dlpdomain.com/album/9789031432592-couv-M700x1200.jpg

Gisteren dit album gelezen, mooi verhaal en echt prachtige tekeningen. Ik heb mij een beetje verdiept in de rest van zijn werk en ondanks dat hij blijkbaar alle vrouwen die de rol van hoofdpersoon vervullen ongeveer hetzelfde gezicht geeft ben ik wel benieuwd naar zijn Matteo reeks. Iemand dat gelezen?

Cadeaubon besteed. Die van Hein de Kort verschijnt dus elk jaar...maar zie hem nooit liggen. Ik had ooit de 1e gekocht, 4 jaar geleden of zo. Deel 2 heb ik bij iemand op marktplaats gekocht, is onderweg, ben ik weer compleet...heerlijke humor . Don Vega is alternatief Zorro verhaal. En De Balling had ik doorgebladerd al toen ik in een stripwinkel was....fucking mooi getekend, dus er bij gedaan.

https://i.ibb.co/x66rVNG/20231125-224920.jpg

Mssr Renard
Vanaf morgen te bestellen of in de winkel, heb ik uit betrouwbare bron.
Het vierde en gelijk laatste deel van de Kronieken van de Tussentijd (een spin-off), waar de fan 25 jaar op heeft moeten wachten. Spannend!

Gewone versie:
https://cdn.webshopapp.com/shops/299539/files/444352247/storm-04-de-tussentijd-de-ruimte-van-klein.jpg

Luxe versie:
https://cdn.webshopapp.com/shops/299539/files/444352587/storm-04-de-tussentijd-de-ruimte-van-klein-luxe.jpg

ArthurDZ schreef:
Zeker door er ondertussen ook de appendix naast te leggen

Gast, vies, daarvoor ga je beter naar het ziekenhuis man

Johnny Marr schreef:
(quote)

Gast, vies, daarvoor ga je beter naar het ziekenhuis man

That's what she said

Mssr Renard schreef:
Vanaf morgen te bestellen of in de winkel, heb ik uit betrouwbare bron.
Het vierde en gelijk laatste deel van de Kronieken van de Tussentijd (een spin-off), waar de fan 25 jaar op heeft moeten wachten. Spannend!
Ik was een tijdje geleden in de bibliotheek en daar bleek dat ze de Storm reeks tot en met deel 29 hebben, inclusief die Commandant Grek embryonale versie. Heb toen meteen die (want die had ik nog nooit gelezen) en de eerste twee "gewone" delen uitgeleend.

Ik heb ze als kind vrij veel gelezen, de covers komen me in ieder geval toch bekend voor, maar ik heb blijkbaar slechts herinneringen aan de meer langlopende verhaallijnen die pas later zouden komen. Ben er nu nog niet enorme fan van, maar het zijn vermakelijke strips en dat artwork van Don Lawrence is echt wel fenomenaal goed. Benieuwd wat ik van de rest ga herkennen/vinden.

Edit: en ik zie nu zowaar dat ze de eerste drie delen van Kronieken van de Tussentijd ook hebben! Die zijn blijkbaar niet in de database opgeslagen onder de naam Storm, maar echt onder Storm De kronieken van de tussentijd. Wat vreemd is, want De kronieken van Pandarve dan weer wel. Waarschijnlijk omdat de nummering daar gewoon doorloopt met de gewone reeks.

Mssr Renard
metalfist schreef:
(quote)
Ik was een tijdje geleden in de bibliotheek en daar bleek dat ze de Storm reeks tot en met deel 29 hebben, inclusief die Commandant Grek embryonale versie. Heb toen meteen die (want die had ik nog nooit gelezen) en de eerste twee "gewone" delen uitgeleend.

Ik heb ze als kind vrij veel gelezen, de covers komen me in ieder geval toch bekend voor, maar ik heb blijkbaar slechts herinneringen aan de meer langlopende verhaallijnen die pas later zouden komen. Ben er nu nog niet enorme fan van, maar het zijn vermakelijke strips en dat artwork van Don Lawrence is echt wel fenomenaal goed. Benieuwd wat ik van de rest ga herkennen/vinden.

Edit: en ik zie nu zowaar dat ze de eerste drie delen van Kronieken van de Tussentijd ook hebben! Die zijn blijkbaar niet in de database opgeslagen onder de naam Storm, maar echt onder Storm De kronieken van de tussentijd. Wat vreemd is, want De kronieken van Pandarve dan weer wel. Waarschijnlijk omdat de nummering daar gewoon doorloopt met de gewone reeks.

Met name 'De kronieken van Pandarve' zijn erg gaaf. Daar creëeren ze een wereld waar echt alles mogelijk is, en gaan ze ook helemaal los. Met de eerste strips hadden ze wat moeite om een goede verhaallijn te vinden, omdat deze op aarde in de toekomst afspeelden, en daardoor waren ze ook wel een beetje gebonden aan de natuurkundige regels van de aarde. Op de fictionele planeet Pandarve is echt alles mogelijk.

Leuk om dit soort strips te lezen met bijvoorbeeld The Ozric Tentacles als soundtrack op de hoofdtelefoon. Enjoy buddy!

Ik moet zeggen, het is toch wat taaier dan verwacht. Net Het Volk van de Woestijn (deel nummer 3 in de gewone reeks) gelezen en dat is het eerste dat door Dick Matena was geschreven. Het is echter opnieuw hetzelfde soort verhaal dat ik precies al zo veel eerder heb gelezen in Storm. Ik ga ze nog wel verder lezen omdat het me ook niets kost, maar ik hoop wel dat de kwaliteit wat verbeterd.

Anders vrees ik dat dit jeugdsentiment is dat ik beter niet herbezocht had..

Mssr Renard
metalfist schreef:

Anders vrees ik dat dit jeugdsentiment is dat ik beter niet herbezocht had..

Tsja, als volwassen persoon ben je toch een andere doelgroep geworden. Het is met muziek, films , televisie en uitgaan toch ook hetzelfde?

Zou je nu al biertankend in een hardrockcafé met je maten, al schreeuwend en meebrullend met Iron Maiden, staan te bedenken of je gaat paintballen of karten in het weekend (met een kater).

Nee geintje.

Maar met muziek ervaar ik dat wel het meest. Bands waar ik een goede herinerring aan heb, vind ik nu opeens helemaal niet zoveel meer aan. Ik heb dat voornamelijk met 'stoere' hardrock en metal. Het is zo 'anders' nu dan toen.

Ik geniet ook niet meer zo van Storm sls eerst hoor. Ik heb dat ook bij Asterix. Sterker nog, het (kleine) racistische element staat me zelfs tegen.

Mssr Renard schreef:
Zou je nu al biertankend in een hardrockcafé met je maten, al schreeuwend en meebrullend met Iron Maiden, staan te bedenken of je gaat paintballen of karten in het weekend (met een kater).
Ik drink zelden alcohol, maar dat idee van een hardrockcafé en Iron Maiden klinkt nog best aanlokkelijk!

Mssr Renard schreef:
Ik geniet ook niet meer zo van Storm sls eerst hoor. Ik heb dat ook bij Asterix. Sterker nog, het (kleine) racistische element staat me zelfs tegen.
Asterix is dat bij mij nog niet opgevallen, maar misschien kijk ik erdoor. Dat is namelijk wel heel wat "stevigere" nostalgie dan Storm. De films, de strips, ik heb zelfs recent nog een Ganzenbord van Asterix gekocht.

Mssr Renard
metalfist schreef:
(quote)
Ik drink zelden alcohol, maar dat idee van een hardrockcafé en Iron Maiden klinkt nog best aanlokkelijk!

(quote)
Asterix is dat bij mij nog niet opgevallen, maar misschien kijk ik erdoor. Dat is namelijk wel heel wat "stevigere" nostalgie dan Storm. De films, de strips, ik heb zelfs recent nog een Ganzenbord van Asterix gekocht.

Het is voor iedereen anders, maar je snapt vast wat ik bedoel. Dat wat je 20 of 30 jaar geleden leuk vond, en waar je met weemoed aan terug denkt, zou nu hedentendage best eens kunnen tegenvallen.

Ik moet er echt niet aandenken dat iemand in mijn omgeving Ion Maiden of iets dergelijks opzet, en een veel te volle kroeg of concertzaal mijd ik. Maar nogmaals, dat is persoonlijk. Terwijl ik wel 2 of 3 keer naar Lowlands ben geweest en 2 of 3 keer naar Dynamo Open Air als twintiger.

Mssr Renard schreef:
(quote)

en een veel te volle kroeg of concertzaal mijd ik. Maar nogmaals, dat is persoonlijk. Terwijl ik wel 2 of 3 keer naar Lowlands ben geweest en 2 of 3 keer naar Dynamo Open Air als twintiger.

Dat heb ik ook inderdaad. Tot 20 jaar geleden ging ik elk jaar naar Lowlands, was altijd het hoogtepunt van het jaar. In 2007 ben ik weer eens geweest en werd gillend gek in die drukte. Dat gedoe op die camping in een tentje tussen al dat gelal was helemaal een nachtmerrie. Vroeger lalde ik vrolijk mee maar nu wil ik gewoon slapen. De volgende dag was ik zo chagrijnig dat ik mijn medelowlanders in de steek
heb gelaten en de trein naar huis heb gepakt.

Guns N Roses in 2017 in Nijmegen was ook zo'n ervaring, Vroeger had ik dat geweldig gevonden maar eenmaal daar wad ik in de drukte binnen een half uur mijn vrienden kwijt en ben ik maar ergens achteraan op her veld bier gaan drinken omdat ik al dat gedrang niet aankon. Axl Rose wad voor mij dus een krijsend stipje op een groot podium met een gigantische mensenmassa ertussen.

Wat strips betreft, ik heb deze maand een leuk geldbedrag gekregen, een erfenis. Vroeger verzamelde ik Marvel comics maar heb alles jaren geleden verkocht. Eigenlijk heb ik daar altijd spijt van gehad dus nadat we de hypotheek hadden afbetaald en de spaarrekening hadden aangevuld heb ik een hele reeks Marvel Masterworks aangeschaft, Uncanny X-Men, Amazing Spider-man en Daredevil, alle jaren zeventig en tachtig reeksen uit mijn jeugd. Leuk ook omdat die boeken, luxe uitgaven, maar een beperkte tijd beschikbaar zijn en daarna alleen op verzamelaarsplatformen te vinden zijn. De sport is dan ook de ontbrekende delen te vinden.

Wat de verhalen betreft, ik kan erg genieten van de verschillende tekenstijlen, de karakterontwikkeling, het tijdsbeeld, de wendingen die de verschillende schrijvers er aan geven maar het komt niet meer zo binnen als in mijn tienertijd. Toen waren de karakters echt een soort vrienden voor mij, elke maand keek ik uit naar weer een nieuw deel. Nu Kijk ik er met totaal andere ogen naar. Op zich niet erg maar soms mis ik dat gevoel wel eens.

Voor muziek geldt dat ook, de intense beleving die ik als tiener en jongvolwassenene had is er niet meer.
Toen kwam er ook nog een ander aspect bij, artiesten waren ook.een voorbeeld, in kledingstijl, gedrag, levenstijl. Ik liep in houthakkershemden, kisten, gescheurde spijkerbroeken en had lang haar omdat mijn muzikale helden dat ook deden. Gelukkig groei je daar overheen, ik vind mijzelf nu een stuk stabieler dan de muzikanten die ik bewonder:)

Mssr Renard
MarkS73 schreef:
Toen kwam er ook nog een ander aspect bij, artiesten waren ook.een voorbeeld, in kledingstijl, gedrag, levenstijl. Ik liep in houthakkershemden, kisten, gescheurde spijkerbroeken en had lang haar

Hahaha, zo loop ik er nog steeds bij, maar geen kisten, want die zijn van leer (dieren) en bovendien slecht voor de voeten.
Ik ben dan wel saai en oud en kan niet (meer) tegen drukte en harde muziek, ik ga me nooit kleden zoals de anderen hier op kantoor. Gelukkig mag ik dat als projectleider/archivaris.

Wat strips/comics betreft. Rond 2000 spaarde ik Spawns, en dat waren er op een gegeven moment best veel. Die heb ik als één stapel weggegeven aan een kerel die getrouwd was met een goede vriendin van mij. Nu zijn ze gescheiden. Dat is pas zonde van het weggeven. Maar ik ga ze niet terug-kopen, want behalve drukte en harde muziek, houd ik ook niet meer van griezelen en gewelddadige strips.

Mssr Renard schreef:
(quote)

Hahaha, zo loop ik er nog steeds bij, maar geen kisten, want die zijn van leer (dieren) en bovendien slecht voor de voeten.
Ik ben dan wel saai en oud en kan niet (meer) tegen drukte en harde muziek, ik ga me nooit kleden zoals de anderen hier op kantoor. Gelukkig mag ik dat als projectleider/archivaris.

Wat strips/comics betreft. Rond 2000 spaarde ik Spawns, en dat waren er op een gegeven moment best veel. Die heb ik als één stapel weggegeven aan een kerel die getrouwd was met een goede vriendin van mij. Nu zijn ze gescheiden. Dat is pas zonde van het weggeven. Maar ik ga ze niet terug-kopen, want behalve drukte en harde muziek, houd ik ook niet meer van griezelen en gewelddadige strips.

Twee nieuwe vrouwelijke collega's hadden laatst een gesprek over kleding waar ik bijstond. Een van hen vroeg mij "en, hoe zou jij je kledingstijl omschrijven?"
"Nou, gewoon, wat ik nu aan heb dat is het wel zo'n beetje" was mijn antwoord. "Ah, een beetje zoals een artistieke slons dus"
Ik vatte het maar op als een compliment maar volgens mij was het niet zo bedoeld:)

Mssr Renard
MarkS73 schreef:
(quote)

Twee nieuwe vrouwelijke collega's hadden laatst een gesprek over kleding waar ik bijstond. Een van hen vroeg mij "en, hoe zou jij je kledingstijl omschrijven?"
"Nou, gewoon, wat ik nu aan heb dat is het wel zo'n beetje" was mijn antwoord. "Ah, een beetje zoals een artistieke slons dus"
Ik vatte het maar op als een compliment maar volgens mij was het niet zo bedoeld:)

Niet het type vrouw waar je iets mee moet. Gelukkig heb je al iemand, en is de mening van kleding-gefocuste vrouwen zo onbelangrijk als wat.

Ik vind sowieso niet-werkgerelateerde gesprekken zonde van mijn tijd. Daar heb ik dan weer Musicmeter voor. Even uitblazen van het harde werken, iets over strips tikken, en weer verder.

Heb trouwens nog nooit iemand op werk ontmoet die iets met strips had. Dus dat had eventueel een niet werk-gerelateerd gesprek kunnen zijn.

Mssr Renard schreef:
(quote)

Ik vind sowieso niet-werkgerelateerde gesprekken zonde van mijn tijd. Daar heb ik dan weer Musicmeter voor. Even uitblazen van het harde werken, iets over strips tikken, en weer verder.

Heb trouwens nog nooit iemand op werk ontmoet die iets met strips had. Dus dat had eventueel een niet werk-gerelateerd gesprek kunnen zijn.

Ik werk in een bibliotheek dus over het algemeen werk ik met een hoop mensen met dezelfde interesses als ikzelf. Veel muziekliefhebbers, muzikanten, literatuurliefhebbers, filmfanaten, en zelfs een aantal stripliefhebbers. Best fijn, ik kan over al mijn hobby's de hele dag praten en verhalen van anderen aanhoren en dat onder werktijd. En dan ook nog alle vaste klanten met wie ik over boeken en muziek kan praten. Een soort van live musicmeter en ondertussen ook nog betaald krijgen.

Mssr Renard
Bibliotheek en archief is bijna hetzelfde, maar er zijn wel verschillen. Ons vakgebied is bijna helemaal digitaal gegaan, dus er zijn veel mensen uit het vakgebied verdwenen of zijn 'adviseur' geworden. Ik werk liever met de handen. Daarom ben ik projecten gaan doen. Archieven ordenen, beschrijven en klaar maken voor overdracht naar centrale archieven, voor het nageslacht. Vaak en vooral werk ik daarin alleen en soms stuur ik een team aan.

Maar ik merk dat ik alsnog niet veel aansluiting vind, omdat ik nogal strenge eisen stel aan mensen. Ik heb door de Covid-periode, en nu met de klimaatverpesting enorm veel vertrouwen in de mens verloren. En zolang het op Musicmeter daar niet over gaat, dan is het hier nog net prima te doen.

Blues- en jazzliefhebbers kom ik trouwens met moeite tegen op de werkvloer. En ik heb niet zoveel interesse in de meeste mainstream onderwerpen: sport, films, tv-series, vliegvakanties en wat mensen over het algemeen nog meer doen.

Volgende week ga ik voor het eerst in 4 jaar naar een werkborrel. Ik trek de stoute schoenen aan, en ben benieuwd hoe de gesprekken gaan lopen. Misschien zijn er strip-liefhebbers. Ik vind science fiction nog steeds het leukste thema. Maar cowboys en het wilde westen ook, al ken ik (op Blauwhemden en Lucky Luke na) niet veel goede series.

Mssr Renard schreef:
Bibliotheek en archief is bijna hetzelfde, maar er zijn wel verschillen. Ons vakgebied is bijna helemaal digitaal gegaan, dus er zijn veel mensen uit het vakgebied verdwenen of zijn 'adviseur' geworden. Ik werk liever met de handen. Daarom ben ik projecten gaan doen. Archieven ordenen, beschrijven en klaar maken voor overdracht naar centrale archieven, voor het nageslacht. Vaak en vooral werk ik daarin alleen en soms stuur ik een team aan.

Maar ik merk dat ik alsnog niet veel aansluiting vind, omdat ik nogal strenge eisen stel aan mensen. Ik heb door de Covid-periode, en nu met de klimaatverpesting enorm veel vertrouwen in de mens verloren. En zolang het op Musicmeter daar niet over gaat, dan is het hier nog net prima te doen.

Blues- en jazzliefhebbers kom ik trouwens met moeite tegen op de werkvloer. En ik heb niet zoveel interesse in de meeste mainstream onderwerpen: sport, films, tv-series, vliegvakanties en wat mensen over het algemeen nog meer doen.

Volgende week ga ik voor het eerst in 4 jaar naar een werkborrel. Ik trek de stoute schoenen aan, en ben benieuwd hoe de gesprekken gaan lopen. Misschien zijn er strip-liefhebbers. Ik vind science fiction nog steeds het leukste thema. Maar cowboys en het wilde westen ook, al ken ik (op Blauwhemden en Lucky Luke na) niet veel goede series.

Heb je Blueberry al eens gelezen? Ik heb onlangs de hele serie gelezen en vond het echt heel erg goed. Mooie art en behoorlijk realistische verhalen, als in dat de achtergronden, de geschiedenis klopt. Veel historische figuren hebben zelfs kleine rolletjes. Het is zelfs nog leuker als je wat kennis hebt van het Amerika van de negentiende eeuw, vaak worden namen en gebeurtenissen genoemd maar verder niet echt uitgelegd of in twee zinnen in een uitlegkaderje, als je een beetje ingelezen bent in die periode geeft dat echt een extra dimensie aan de verhalen.

Mijn beste vriend Lennert heeft weer een kickstarter lopen en ik zie dat hij hier niets gepost heeft. Dan doe ik het maar even voor hem. Hij en tekenaar Patrick Cornelis zijn alweer toe aan het tweede deel van Livet. Erg leuke fantasy, al zeg ik het zelf. Het eerste deel kun je als add on meebestellen:

Just a moment... - kickstarter.com

Mssr Renard
RuudC schreef:
Mijn beste vriend Lennert heeft weer een kickstarter lopen en ik zie dat hij hier niets gepost heeft. Dan doe ik het maar even voor hem. Hij en tekenaar Patrick Cornelis zijn alweer toe aan het tweede deel van Livet. Erg leuke fantasy, al zeg ik het zelf. Het eerste deel kun je als add on meebestellen:

Just a moment... - kickstarter.com

Hmmm, ik wilde een tientje doneren, maar ik moet een account aanmaken. Ik denk er nog over na.
Succes verder nog.

Stuur Lennert anders even een PM. Hij kan je wel helpen, omdat kickstarter werkt met credit card en lang niet iedereen dat heeft hier

Mssr Renard
Nee, een creditcard heb ik ook niet.

Daarom kun je hem beter even een PM sturen. Als je mee wilt helpen, dan bied hij je wel een andere manier.

Mssr Renard schreef:
(quote)

Hmmm, ik wilde een tientje doneren, maar ik moet een account aanmaken. Ik denk er nog over na.
Succes verder nog.

Hey, ik ben Ruud hier heel erg dankbaar voor, maar het kan ook gewoon 'via mij' gepledged worden inderdaad!

Mssr Renard
Ik snap er niet veel van, en merk dat ik er ook onrustig van word. We hebben het er anders later nog even over. Ik dacht dat (net als bij een goed doel) je gewoon wat geld kon overmaken. Ik weet niet goedwat een pledge is, en ik had ooit zoiets gedaan bij Bandcamp en kwam niet meer van de mails af.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:29 uur

geplaatst: vandaag om 20:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.