Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2006, 18:51 uur
Yak schreef:
Oké mensen, de grap heeft lang genoeg geduurd denk ik.
Over een half uurtje of zo gooi ik alle berichten over naar het 'slappe zever' topic.

Over een half uurtje of zo gooi ik alle berichten over naar het 'slappe zever' topic.
Slappe zever, dit is gewoon echte realiteit.
0
geplaatst: 1 juni 2006, 18:53 uur
Yak schreef:

Discriminatie voor de echte liefhebbers

0
geplaatst: 1 juni 2006, 19:11 uur
Inderdaad belachelijk. Bert en Ernie zijn super! 
Al blijft "Kerstfeest met" ongeëvenaard.

Al blijft "Kerstfeest met" ongeëvenaard.
0
geplaatst: 1 juni 2006, 20:43 uur
Yak schreef:

Vergeet de stemmen niet.
0
Joy
geplaatst: 2 juni 2006, 01:06 uur
Pinsnider schreef:
Even serieus
De reden dat ik dus met deze ludieke actie meedoe is niet zozeer om de site te zieken, maar puur omdat ik de erkenning steun die Paul Haenen en Wim T Schippers hiermee ten deel valt. Ok misschien overdrijf ik iets, maar u snapt mij... En ik verwacht dat de meesten deze mening delen!! Toch..??
Even serieus
De reden dat ik dus met deze ludieke actie meedoe is niet zozeer om de site te zieken, maar puur omdat ik de erkenning steun die Paul Haenen en Wim T Schippers hiermee ten deel valt. Ok misschien overdrijf ik iets, maar u snapt mij... En ik verwacht dat de meesten deze mening delen!! Toch..??
ik wil toch nog graag even kwijt dat ik het volkomen absurd vind om het succes van Bert en Ernie toe te schrijven aan P Haenen en en W t Schippers , de Milli Vanilli uit de lage landen
hoe durf je!
0
Ace
geplaatst: 2 juni 2006, 09:39 uur
Bert en Ernie 
Hoewel ik ook zo mijn mening heb over dat Radiohead-gedoe is Bert en Ernie in je top-10 zetten nou niet echt mijn humor. Maar goed, ik zie dat ik deze story een dag of wat te laat opmerk... Ik moet minder selectief gaan lezen

Hoewel ik ook zo mijn mening heb over dat Radiohead-gedoe is Bert en Ernie in je top-10 zetten nou niet echt mijn humor. Maar goed, ik zie dat ik deze story een dag of wat te laat opmerk... Ik moet minder selectief gaan lezen

0
geplaatst: 9 juni 2006, 13:47 uur
0
Joy
geplaatst: 10 juni 2006, 20:45 uur
In Muziek > Algemeen > liedjes over de pleeborstel van schoonmoeders:
iemand?
iemand?
0
Joy
geplaatst: 11 juni 2006, 01:08 uur
naja nevyn, ik vond het topic, liedjes over rode haren zo suf, ik moest er ff een tegenactie tegenaan gooien 

0
Improvision
geplaatst: 11 juni 2006, 10:41 uur
Mojo Pin schreef:
Bob Cremers 4 P.M. !!!!!!
Bob Cremers 4 P.M. !!!!!!
who the hell is Bob Cremers??
0
geplaatst: 11 juni 2006, 11:11 uur
Hij zou toch tijdelijk een ban krijgen? Wel een beetje zwaar bestraft. Ik mis 'm ook wel moet ik eerlijk bekennen. 

0
geplaatst: 11 juni 2006, 11:13 uur
Niet zwaar, want hij kan zelf terug komen hoor. Hij weet zeker niet hoe dat moet 

0
geplaatst: 11 juni 2006, 19:41 uur
Als hij onder een andere username verdergaat, blijft dat geen 2 dagen onopgemerkt volgens mij...
Ik zie de topics al: "who the fuck is tomthumb?" 
Ik zie de topics al: "who the fuck is tomthumb?" 
0
Mojo Pin
geplaatst: 11 juni 2006, 20:09 uur
Ik had zojuist een Char momentje. Volgens mij is Bob Cremers nog steeds onder ons...
0
geplaatst: 11 juni 2006, 20:12 uur
Mojo Pin schreef:
Ik had zojuist een Char momentje. Volgens mij is Bob Cremers nog steeds onder ons...
Voel je zijn aanwezigheid? Wat probeert hij te zeggen?
0
Mojo Pin
geplaatst: 11 juni 2006, 20:15 uur
Jullie krijgen allemaal de groeten van hem. Alleen de fans van Flogging Molly (boeren en Limburgers) niet.
0
geplaatst: 11 juni 2006, 20:28 uur
Mojo Pin schreef:
Jullie krijgen allemaal de groeten van hem. Alleen de fans van Flogging Molly (boeren en Limburgers) niet.
Hij is zelf nota bene Limburger :S
0
geplaatst: 11 juni 2006, 23:09 uur
Joy schreef:
naja nevyn, ik vond het topic, liedjes over rode haren zo suf, ik moest er ff een tegenactie tegenaan gooien

Ah.. Geweldig idee wel... Pleeborstel van schoonmoeder...
Nou, de Ketchup Song intepreteer ik zo... en Guantanamera ook

0
geplaatst: 11 juni 2006, 23:43 uur
Wat dacht je van Zappa - Flakes, Joy 
The plummer he says never flush a tampoon and the toilet blew up later that afternoon.

The plummer he says never flush a tampoon and the toilet blew up later that afternoon.

0
geplaatst: 12 juni 2006, 15:10 uur
Uit het topic Ik wil mij excuseren bij enkele MuMe-gebruikers:
In mijn ogen de beste quote in jaren
Bob Cremers schreef:
Sorry voor die stomme berichten.
Sorry voor die stomme berichten.

0
Mojo Pin
geplaatst: 12 juni 2006, 23:32 uur
ZERO schreef:
(quote)

Ahaahahahahaha, houd op, ik heb het niet meer!!!!!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.