MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / slappe zever

zoeken in:
Mojo Pin
Ik vind wel dat hij voor iemand van 14 jaar een prima smaak heeft.

Figuren als Bob C. zijn er mede de reden van dat diverse leuke users, die wat zinnigs te melden hadden, inmiddels afgehaakt zijn

'Typetjes' melden zich maar op Cameretten.

Mojo Pin schreef:
Ik vind wel dat hij voor iemand van 14 jaar een prima smaak heeft.

Op die Disney Jams na dan hé.

lebowski schreef:
Figuren als Bob C. zijn er mede de reden van dat diverse leuke users, die wat zinnigs te melden hadden, inmiddels afgehaakt zijn

Zo erg zal het toch niet zijn, hoop ik?

Mojo Pin
lebowski schreef:

'Typetjes' melden zich maar op Cameretten.

Ik vond vooral die opmerking in het Arctic Monkeys topic toch wel tamelijk geniaal

Nicolage Rico schreef:

Zo erg zal het toch niet zijn, hoop ik?

Zo erg is het...

Mojo Pin schreef:
(quote)

Ik vond vooral die opmerking in het Arctic Monkeys topic toch wel tamelijk geniaal

Dat komt vooral omdat je weet dat hij 14 is en dan zo bijdehand uit de hoek komt. Ik moest er ook wel om

lebowski schreef:
(quote)

Zo erg is het...

Wie zijn er zoal afgehaakt vanwege Bob dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Mojo Pin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat komt vooral omdat je weet dat hij 14 is en dan zo bijdehand uit de hoek komt. Ik moest er ook wel om

Ik ook, en die opmerking over Flogging Molly was eveneens briljant

Jornaquin
Bob is briljant

Mojo Pin
Ben ik met je eens.

Waar blijft Bob Cremers eigenlijk?

jordybeukeboom schreef:
Waar blijft Bob Cremers eigenlijk?

Zie topic Memorabele Quotes.

Het wordt tijd dat Bob Cremers hier een post zet in deze thread.

Bob begon zich net tot muziekrecensist te ontwikkelen en nu moet hij noodgedwongen afhaken !

the viking schreef:
Bob begon zich net tot muziekrecensist te ontwikkelen en nu moet hij noodgedwongen afhaken !

Inderdaad, hij had zetten tegenwoordig al 2 zinnen neer i.p.v. 1!!!!

Ace
He, dit is een leuk topic. Hier kan ik een beetje mezelf zijn: nietszeggende posts plaatsen.

Hoewel ik ook overspoeld werd met pm's en hij voor aardig wat topic-vervuiling zorgde heb ik me wel kostelijk vermaakt met/om Bob. Dat neemt niet weg dat ook ik al maanden tegen iedereen roep dat het gewoon het alterego van één of andere grapjas moet zijn. Zelfs als je 13/14 bent kan je toch wel wat slimmer uit de hoek komen?

Ben het wel eens met Lebowski. Ik heb me ook vaak kapot gelachen om Bob, maar de discussies bij de albums werden er bepaald niet beter op...

Natuurlijk was het een typetje. Als je 13/14 bent, dan zit je in de 2e van het voortgezet onderwijs. In Volendam heb je dan notabene net je eerste snuif achter de rug. Dan kom je echt wel wat volwassener over dan Bob deed.

gemaster schreef:
Natuurlijk was het een typetje. Als je 13/14 bent, dan zit je in de 2e van het voortgezet onderwijs. In Volendam heb je dan notabene net je eerste snuif achter de rug. Dan kom je echt wel wat volwassener over dan Bob deed.

Nou....mijn broertje is even oud, maar komt dus écht even oud (of jong) als Bob over, net als zijn vriendjes trouwens... Dus mss dat het in Volendam zo is...

Jouw broertje kan ook geen fatsoenlijk Nederlands schrijven?

Dat wel (al moet ik zeggen....naja, eig is hij best slecht in Nederlands). Maar veel opmerkingen die Bob maakte, eig de meeste opmerkingen die Bob maakte, zou ik mijn broertje ook wel zien doen. Bij nader in zien, dat doet hij ook, al is dat dan niet op MuMe.

Weet je wel zeker dat je een broertje hebt en geen chimpansee?

Das idd één van de grote vragen van mijn leven, al dik 13 jaar

Toine Rorije
Zou het dan tóch aan Limburg liggen?

Nee, absoluut niet, hoe kom je daar nu weer bij?

De ene 14-jarige is de andere niet, natuurlijk.

Sietse
Nicolage Rico schreef:

Overigens, Bob wordt zo langzamerhand de meeste beruchte MuMe-member! Dat mag natuurlijk niet.

waar is de tijd dat TOTO dat was toch gebleven

Sietse
hey zijn hier nog....

hmm, nee laat maar

Sietse schreef:
hey zijn hier nog....

hmm, nee laat maar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:03 uur

geplaatst: vandaag om 18:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.