Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:10 uur
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:11 uur
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:12 uur
God... dat zo iemand het blijft proberen he... ik zou me toch niet echt welkom meer voelen 
Beetje vervelend voor moddereters dit, maar ik vind het wel weer een leuk verzetje op een regenachtige middag, zo stiekem.

Beetje vervelend voor moddereters dit, maar ik vind het wel weer een leuk verzetje op een regenachtige middag, zo stiekem.
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:38 uur
Lukas schreef:
God... dat zo iemand het blijft proberen he... ik zou me toch niet echt welkom meer voelen

Bob Cremers bedoel je?
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 17:02 uur
0
Mojo Pin
geplaatst: 11 augustus 2006, 17:09 uur
Jazper is de reïncarnatie van Sherlock Holmes heb ik me laten vertellen.
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 17:10 uur
Mojo Pin schreef:
Knap van je, dat je daar achter bent gekomen.

0
geplaatst: 11 augustus 2006, 17:19 uur
Ik vind het overigens een beetje sneu dat er nog steeds over Bob Cremers geouwehoerd wordt terwijl hij zichzelf niet meer kan verdedigen.
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 17:23 uur
Kos schreef:
Ik vind het overigens een beetje sneu dat er nog steeds over Bob Cremers geouwehoerd wordt terwijl hij zichzelf niet meer kan verdedigen.
Naja, iedereen hemelt hem op.. Dus hij hoeft zich niet echt te verdedigen.. En ik weet zeker dat hij weleens terugkijkt op deze site. Misschien heeft ie zelf een andere naam.
0
dollie
geplaatst: 11 augustus 2006, 18:09 uur
Nicolage Rico schreef:
Naja, iedereen hemelt hem op.. Dus hij hoeft zich niet echt te verdedigen.. En ik weet zeker dat hij weleens terugkijkt op deze site. Misschien heeft ie zelf een andere naam.
(quote)
tijd voor de detectives dan
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.