Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2006, 12:38 uur
0
geplaatst: 20 september 2006, 12:44 uur
Ik heb het ooit echt iemand horen roepen die gewoon obstructie bedoelde, maar niet zo'n goeie woordenschat had. 

0
geplaatst: 20 september 2006, 12:54 uur
Paalhaas schreef:
Ik heb het ooit echt iemand horen roepen die gewoon obstructie bedoelde, maar niet zo'n goeie woordenschat had.

In een gemiddeld voetbalstadion verbaast me dat nou ook weer niet. Daar lopen er genoeg met het iq van een mosplantje. (met alle respect voor de mosplantjes uiteraard)
0
geplaatst: 20 september 2006, 13:03 uur
rayman schreef:
In een gemiddeld voetbalstadion verbaast me dat nou ook weer niet. Daar lopen er genoeg met het iq van een mosplantje. (met alle respect voor de mosplantjes uiteraard)
je bedoelt sponsplaatje.(quote)
of plonsmatje
0
geplaatst: 20 september 2006, 13:05 uur
0
geplaatst: 20 september 2006, 13:06 uur
rayman schreef:
Uiteraard.
dit is een opmerking van lik me vestje, ray.(quote)
Uiteraard.

en ik denk dat onderhond deze mening ook deelt.
0
Ruby1966
geplaatst: 20 september 2006, 13:08 uur
ettettummu schreef:
dit is een opmerking van lik me vestje, ray.
dit is een opmerking van lik me vestje, ray.

0
geplaatst: 20 september 2006, 13:10 uur
ettettummu schreef:
(quote)
dit is een opmerking van lik me vestje, ray.en ik denk dat onderhond deze mening ook deelt.
Hierbij genomineerd voor de slappe-zever-trofee van september.
0
Ace
geplaatst: 20 september 2006, 13:19 uur
Is hier nou echt niemand die serieus kan doen? Dit ontgaat zelfs de noemer slape zever.
0
geplaatst: 20 september 2006, 13:24 uur
0
geplaatst: 20 september 2006, 13:27 uur
ettettummu schreef:
(quote)
dit is een opmerking van lik me vestje, ray.en ik denk dat onderhond deze mening ook deelt.
'Ook deelt' is een stijlfout, et. Bij de les blijven.
0
geplaatst: 20 september 2006, 13:30 uur
0
geplaatst: 20 september 2006, 15:16 uur
Paalhaas schreef:
musicfriek zei dat ik het zo moest schrijven.(quote)
0
geplaatst: 20 september 2006, 15:19 uur
Paalhaas schreef:

Ik bestel regelmatig een constructie aan de bar
0
geplaatst: 20 september 2006, 15:19 uur
Ace schreef:
Wanneer je verlost bent van je pielemuis is dat nou ook niet bepaald constructief. Onderhond, zeg er eens wat van.
Wanneer je verlost bent van je pielemuis is dat nou ook niet bepaald constructief. Onderhond, zeg er eens wat van.

0
geplaatst: 20 september 2006, 15:24 uur
ik doe regelmatig een constructie.
hoge hoed erbij, niemand die 'm snapt.
hoge hoed erbij, niemand die 'm snapt.
0
geplaatst: 20 september 2006, 15:28 uur
dit hoort zelfs niet eens in de slappe-zever topic.
ik stel voor een "hoge hoed-topic" te starten
ik stel voor een "hoge hoed-topic" te starten
0
geplaatst: 20 september 2006, 15:40 uur
Ace schreef:

(quote)

Kom kom Ace, we gaan hier niet ongefundeerd lachen he. Zo gaat dat bij mij op school ook. Je moet analyseren en op jezelf reflecteren waarom je nou zo moet lachen, wat het nut is van je lachbui en wat je de volgende keer nog kan verbeteren aan je lach. Een beetje inhoud graag!
0
Ruby1966
geplaatst: 20 september 2006, 15:42 uur
Lachen alleen IRL graag, val ons daar hier niet mee lastig.
0
geplaatst: 20 september 2006, 15:43 uur
Lukas schreef:
Kom kom Ace, we gaan hier niet ongefundeerd lachen he. Zo gaat dat bij mij op school ook. Je moet analyseren en op jezelf reflecteren waarom je nou zo moet lachen, wat het nut is van je lachbui en wat je de volgende keer nog kan verbeteren aan je lach. Een beetje inhoud graag!
(quote)
Dat doen ze bij mij op school ook, tot vervelens toe.
0
Ace
geplaatst: 20 september 2006, 15:43 uur
Lukas schreef:
(quote)
Jazeker! Ik ben mijn leven in het grote voetbaltopic dan ook aan het beteren. Beetje stom lachen kunnen we allemaal. Of je lacht constructief, of je lacht niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.