MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / slappe zever

zoeken in:
Omayyad schreef:
Het is natuurlijk de vraag of al dat offtopic gezever ten koste gaat van het ontopic gezever. Jullie kunnen echter gerust zijn; het onnodig onnodeloos zeveren zit in mijn bloed.
okee
het logo gaat nu nog te ver, daarvoor is dit betoog te weinig overtuigend.

maar een sticker om te beginnen moet lukken, dacht ik.
Ace?

Ace
ettettummu schreef:
I wanna live for-z-ever zou een goed logo zijn.
ik kan me voorstellen dat er meer mensen 'denken' voor zo'n logo in aanmerking te kunnen komen; edoch (jaaahaaa) dat 'gevoel' mis ik met de meesten (en bij omayaha jihad in het bijzonder) dus moet het logo volgens mij intiemer zijn.
ik zou zeggen:

izz z-ever- ieboddie heppie

Het gaat erom dat dit topic integer en toegankelijk voor de echte z-ever-greens blijft en jouw logo is wat dat aangaat een uitstekende keuze. We kunnen het eventueel nog combineren met een klein dreigement voor offtopic gangers:

Z-ever-ieboddie heurts!

Ace
ettettummu schreef:
(quote)
okee

Ace?

Ok, een bumpersticker ofzo... Dat de mensen weten van: in die auto zit een geschikte gast! Een ware z-ever-green. Met die gozer valt niet offtopic te spotten.

He he. Eindelijk wordt dit topic serieus genomen. Ik ergerde me al stuk aan het onslappe gezever.

Omayyad
ettettummu schreef:
okee

Ace?

U doet in al uw barmhartigheid uw barmhartige naam eer aan, Barmhartige.

Omayyad
Ace schreef:
Ok, een bumpersticker ofzo... Dat de mensen weten van: in die auto zit een geschikte gast! Een ware z-ever-green. Met die gozer valt niet offtopic te spotten.

Iets in de richting van 'ik rem voor zeveraars!'?

Ace
Bijvoorbeeld... En dan ook eentje voor vrachtwagenchauffeurs die balen dat ze niet meer zo hard kunnen: vroegerde zeverde u voor de begrenzer, nu zevert u erachter.

Omayyad
En voor de mensen thuis de volgende: 'zoals het mensje thuis zevert, zevert het nergens'.

of zever ik nu te hard van stapel?

"sneeuwwitje en de zever dwergen"

snapt verder niemand, wat juist de bedoeling is

Jornaquin
What zever people say I am, that's what I am not

Ace
Er zit wel wat in dat het alleen toegankelijk moet zijn voor echte zeveraars. Iets als alleen het het getal 49 in een cirkel met rode rand. Niemand van niet-zeveraars weet namelijk dat zever x zever negenenveertig is.

Ace
Jornaquin schreef:
What zever people say I am, that's what I am not

Goed zo jongen, jong geleerd oud gezeverd

Omayyad
Ah... dat zijn dan meer de rekenkundige zeveraars, maar wat inzake de taakkundige zevermedemens, zeverace?

Niet iedereen kan dit gezever bijhouden, we hebben tenslotte niet allemaal zevermijlslaarzen aan.

speelde Bratt Pitt en die Freeman daar niet in
met een fantastische Kevin Spacie?

"Sever"

Jornaquin
Echt twentyfour zever gezever hier.

Ace
Idd... Duidelijk de zever magere jaren hier.

hoeveel pingpongballen zou een olifant moeten eten om net zo snel te kunnen zeveren als een koelkast?

't is zo maar een vraag die in me opkomt

Ette, jij verdiend de trofee voor Kampioen Zeveren, jemig, jij bent de zeveraar der zeveraars.

een welonderbouwde smajlie zou in deze wel gepast zijn, friek

Woon je toevallig in Zeverbergen?

Ik zal even toestemming vragen.

Nicolage Rico schreef:
Woon je toevallig in Zeverbergen?
wens de vader van de gedachte, Rico?
musicfriek woont volgens mij niet in Zeverbergen!!!

Omayyad
ettettummu schreef:
hoeveel pingpongballen zou een olifant moeten eten om net zo snel te kunnen zeveren als een koelkast?

't is zo maar een vraag die in me opkomt

Bij typisch zeverweer (ideale zeveromstandigheden) heeft de olifant genoeg aan slechts zevertig. Zijn de omstandigheden echter niet ideaal, dan moet je al snel denken aan het zevervoudige.

ettettummu schreef:
een welonderbouwde smajlie zou in deze wel gepast zijn, friek

Ik mag zever smileys gebruiken om het te onderbouwen.

zever ie ting in it's right plees, friek

Ace
Toen moe moe van de was was zag ze zever vliegen vliegen maar er was één bij bij.

Ace schreef:
Toen moe moe van de was was zag ze zever vliegen vliegen maar er was één bij bij.
over een nare ervaring gesproken

Jornaquin
Ace schreef:

Liever zever vliegen in de lucht dan 1 bij in de hand dat moeie moe.

Ace
ettettummu schreef:
(quote)
over een nare ervaring gesproken

Die Et, zo trots als een aap met zever staarten.

ps. Hou eens op met die zmeilies

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:53 uur

geplaatst: vandaag om 16:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.