Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2006, 22:32 uur
rayman schreef:
Een uur geleden al Hillie. Opletten gozert.
Een uur geleden al Hillie. Opletten gozert.
Hallo.
0
geplaatst: 24 september 2006, 23:39 uur
0
geplaatst: 25 september 2006, 01:26 uur
Het hek is van de dam, hoorde ik daarnet van iemand. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat verder alles maar gewoon door kan gaan zoals altijd. Er moeten harde maatregelen worden genomen om onze gemeenschap in de toekomst van dergelijke strapatsen vrij te waren. Neem nou boterhammen met kaas. Ik vind dat er een tijd is waarop men met de vuist op tafel dient te slaan en de betrokken partijen kristalhelder moet maken dat zulks niet langer getolereerd kan worden. De maat is vol.
0
geplaatst: 25 september 2006, 01:32 uur
Het is evident dat je zegt wat je gezegd hebt mijn waarde Paalhaas.
0
geplaatst: 25 september 2006, 09:51 uur
Paalhaas schreef:
Het hek is van de dam, hoorde ik daarnet van iemand. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat verder alles maar gewoon door kan gaan zoals altijd. Er moeten harde maatregelen worden genomen om onze gemeenschap in de toekomst van dergelijke strapatsen vrij te waren. Neem nou boterhammen met kaas. Ik vind dat er een tijd is waarop men met de vuist op tafel dient te slaan en de betrokken partijen kristalhelder moet maken dat zulks niet langer getolereerd kan worden. De maat is vol.
---> toelichting smiley: ik vind het grappig.
0
Ace
geplaatst: 25 september 2006, 09:58 uur
Ik heb niets op mijn brood, puur uit voorzorg. Voor hetzelfde geld zit er kaas op en daar zit ik niet op te wachten.
0
geplaatst: 25 september 2006, 21:37 uur
Zo hee, dat was MuMe een uurtje uit de lucht.
Maar weer terug!
Maar weer terug!

0
Ace
geplaatst: 25 september 2006, 21:58 uur
Rare smiley met die pompoenen. Zo kom ik ook aan de 12.000 berichten. Beetje serieus graag.
0
geplaatst: 25 september 2006, 22:02 uur
Inderdaad friek. Dit lijkt helemaal nergens op. Met deze zmijlie laat ik derhalve mijn ongenoegen blijken. 

0
geplaatst: 25 september 2006, 22:04 uur
0
geplaatst: 25 september 2006, 22:05 uur
Paalhaas schreef:
Dat doe je maar ergens anders!
(quote)

Verklaar die smeilie Teun. Dit is ongehoord namelijk.
0
Ace
geplaatst: 25 september 2006, 22:06 uur
Paalhaas schreef:
(quote)

Zeg paalmans, dat jullie in Geffen nou niet serieus kunnen zijn. Grappen maken doe je maar met Ruud en Loek.
0
geplaatst: 25 september 2006, 22:09 uur
Ace schreef:
Zeg paalmans, dat jullie in Geffen nou niet serieus kunnen zijn. Grappen maken doe je maar met Ruud en Loek.
(quote)
Ik doelde eigenlijk op de topictitel, die een serieuze conversatie hier zou moeten uitsluiten. Maar nee hoor, daar is Ace weer om stennis te komen schoppen. Schaam je!

0
Ace
geplaatst: 25 september 2006, 22:11 uur
Paalhaas schreef:
Ik doelde eigenlijk op de topictitel, die een serieuze conversatie hier zou moeten uitsluiten. Maar nee hoor, daar is Ace weer om stennis te komen schoppen. Schaam je!
(quote)

Ow, sorry. Dan zit ik hier verkeerd. Ik ga even een hoek opzoeken. Beetje schamen.
0
geplaatst: 25 september 2006, 22:12 uur
zeg hill, ga jij nog eens wat schrijven over stadium arcadium? of heb je zoiets van: dikke toeter?
0
geplaatst: 25 september 2006, 22:13 uur
musicfriek schreef:
zeg hill, ga jij nog eens wat schrijven over stadium arcadium? of heb je zoiets van: dikke toeter?
Ja heb eigenlijk alleen cd 1 pas geluisterd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.