MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / slappe zever

zoeken in:
rayman schreef:
Een uur geleden al Hillie. Opletten gozert.

Hallo.

HiLL schreef:
(quote)

Wanneer ga je weer?
Wat aardig

Waarom mag jij wel zwaaien en ik niet?

Het hek is van de dam, hoorde ik daarnet van iemand. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat verder alles maar gewoon door kan gaan zoals altijd. Er moeten harde maatregelen worden genomen om onze gemeenschap in de toekomst van dergelijke strapatsen vrij te waren. Neem nou boterhammen met kaas. Ik vind dat er een tijd is waarop men met de vuist op tafel dient te slaan en de betrokken partijen kristalhelder moet maken dat zulks niet langer getolereerd kan worden. De maat is vol.

Het is evident dat je zegt wat je gezegd hebt mijn waarde Paalhaas.

Paalhaas schreef:
Het hek is van de dam, hoorde ik daarnet van iemand. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat verder alles maar gewoon door kan gaan zoals altijd. Er moeten harde maatregelen worden genomen om onze gemeenschap in de toekomst van dergelijke strapatsen vrij te waren. Neem nou boterhammen met kaas. Ik vind dat er een tijd is waarop men met de vuist op tafel dient te slaan en de betrokken partijen kristalhelder moet maken dat zulks niet langer getolereerd kan worden. De maat is vol.

---> toelichting smiley: ik vind het grappig.

Ace
Ik heb niets op mijn brood, puur uit voorzorg. Voor hetzelfde geld zit er kaas op en daar zit ik niet op te wachten.

Zo hee, dat was MuMe een uurtje uit de lucht.

Maar weer terug!

Ace
Rare smiley met die pompoenen. Zo kom ik ook aan de 12.000 berichten. Beetje serieus graag.

Wat? (Sorry, ik ben een beetje slechthorend)

Inderdaad friek. Dit lijkt helemaal nergens op. Met deze zmijlie laat ik derhalve mijn ongenoegen blijken.

Ace
Hee reemen, je bent laat.

Kerel, ga lekker op Billie Ree Seirus dansen!

Ace schreef:
Beetje serieus graag.

Dat doe je maar ergens anders!

HIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAA.
Hihoo Silver, and awayyyy

Paalhaas schreef:
(quote)

Verklaar die smeilie Teun. Dit is ongehoord namelijk.

Ace
Paalhaas schreef:
(quote)

Zeg paalmans, dat jullie in Geffen nou niet serieus kunnen zijn. Grappen maken doe je maar met Ruud en Loek.

Ace schreef:
(quote)

Zeg paalmans, dat jullie in Geffen nou niet serieus kunnen zijn. Grappen maken doe je maar met Ruud en Loek.

Ik doelde eigenlijk op de topictitel, die een serieuze conversatie hier zou moeten uitsluiten. Maar nee hoor, daar is Ace weer om stennis te komen schoppen. Schaam je!

hallo.

Ace
Paalhaas schreef:
(quote)

Ik doelde eigenlijk op de topictitel, die een serieuze conversatie hier zou moeten uitsluiten. Maar nee hoor, daar is Ace weer om stennis te komen schoppen. Schaam je!

Ow, sorry. Dan zit ik hier verkeerd. Ik ga even een hoek opzoeken. Beetje schamen.

waarmee ik graag Hill een prettige avond toewens.

zeg hill, ga jij nog eens wat schrijven over stadium arcadium? of heb je zoiets van: dikke toeter?

musicfriek schreef:
zeg hill, ga jij nog eens wat schrijven over stadium arcadium? of heb je zoiets van: dikke toeter?

Ja heb eigenlijk alleen cd 1 pas geluisterd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:28 uur

geplaatst: vandaag om 00:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.