Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 26 september 2006, 11:57 uur
Ik heb ook geen zin om te werken, maar ik hoef ook niet te werken. En voor de mensen die wel moeten werken, daar vind ik het jammer voor dat ze werken, want eigenlijk hebben ze geen zin om te werken. Dat meen ik werkelijk.
0
geplaatst: 26 september 2006, 12:07 uur
Ik vind het ook zielig. Dat ze dan werken zonder er daadwerkelijk zin in te hebben. Zielig. Ik daarentegen heb altijd zin in mijn werk. Ik sta ook altijd met het juiste been uit bed, en heb nooit last van een ochtend-humeur.
0
geplaatst: 26 september 2006, 12:10 uur
musicfriek schreef:
Ik heb ook geen zin om te werken, maar ik hoef ook niet te werken. En voor de mensen die wel moeten werken, daar vind ik het jammer voor dat ze werken, want eigenlijk hebben ze geen zin om te werken. Dat meen ik werkelijk.
Zie de film Office Space

0
geplaatst: 26 september 2006, 13:10 uur
Eindelijk eten.
YEAH. Broodje zalmsalade en een broodje gezond.
YEAH. Broodje zalmsalade en een broodje gezond.

0
geplaatst: 26 september 2006, 13:10 uur
Ace schreef:
Ik ga zo pauze houden. Dat is pas werken.
Ik ga zo pauze houden. Dat is pas werken.
Wat heb je op je brood dan?
0
Ace
geplaatst: 26 september 2006, 13:11 uur
Paalhaas schreef:
(quote)
Wederom niets. Ben elke keer weer bang dat ik er per ongeluk kaas op doe.
0
geplaatst: 26 september 2006, 13:16 uur
Verstandig. Voor hetzelfde geld doe je iets op je brood wat je helemaal niet lust. Dan zijn de rapen gaar hoor.
En rapen lust ik niet.
En rapen lust ik niet.
0
geplaatst: 26 september 2006, 13:20 uur
Het zijn spreekwoordelijke rapen hoor! die kan je helemaal niet eten! Dus waar heb je het over??!! Jemig!
0
geplaatst: 26 september 2006, 13:26 uur
Woody schreef:
Het zijn spreekwoordelijke rapen hoor! die kan je helemaal niet eten! Dus waar heb je het over??!! Jemig!
Hoog Hans Teeuwen gehalte (hetzelfde laken een pak: maar wie maakt er nou van hetzelfde laken een pak: weet je wie? De KKK
)
0
geplaatst: 26 september 2006, 13:28 uur
Precies.
Zie je wel, niks vreemds aan. Geen reden om jemig te zeggen.
Zie je wel, niks vreemds aan. Geen reden om jemig te zeggen.
0
geplaatst: 26 september 2006, 14:00 uur
Bah, wie heeft deze rapen voorgeschoteld? Die waren nog lang niet gaar 

0
geplaatst: 26 september 2006, 14:12 uur
Wat is daar grappig aan friek. Zo luidt het spreekwoord nou eenmaal.
0
Ace
geplaatst: 26 september 2006, 14:24 uur
Friek moet zelfs de meest serieuze oudhollandse spreekwoorden belachelijk maken dmv een zmeilie.
0
geplaatst: 26 september 2006, 14:30 uur
Kwa stank wel ja. En je gaat zo boeren, van gare rapen. Ik ga voor de kromme tenen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.