Overig / Algemeen / El Ninjo's WK Poule
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2006, 11:21 uur
Maar eigenlijk is het toch de kwaliteit dat Brazilië gewonnen heeft. Australië heeft simpelweg niet de afmakers. Kewell miste volop goede kansen, die een Adriano of Ronaldinho er wel in zouden schieten. Bovendien maakte 2 klassespelers het verschil: Ronaldinho en Kaka. Dat waren gisteren de 2e beste spelers.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 11:23 uur
Brazilië heeft tot nu toe niet beter gespeeld dan nodig is. Dat is het denk ik. Als ze nu een zwaardere tegenstander tegenkomen dan schakelen ze gewoon wat bij.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 11:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar eigenlijk is het toch de kwaliteit dat Brazilië gewonnen heeft. Australië heeft simpelweg niet de afmakers. Kewell miste volop goede kansen, die een Adriano of Ronaldinho er wel in zouden schieten. Bovendien maakte 2 klassespelers het verschil: Ronaldinho en Kaka. Dat waren gisteren de 2e beste spelers.
Maar eigenlijk is het toch de kwaliteit dat Brazilië gewonnen heeft. Australië heeft simpelweg niet de afmakers. Kewell miste volop goede kansen, die een Adriano of Ronaldinho er wel in zouden schieten. Bovendien maakte 2 klassespelers het verschil: Ronaldinho en Kaka. Dat waren gisteren de 2e beste spelers.Als je het zo uitlegt ben ik bang dat ze op basis van die potentie werdkampioen worden. Verdient overigens niet mijn voorkeur. Als ik het woord sambavoetbal weer aanhoor krijg spontaan hyperventilatie. Als ik een favoriet moet opsommen zijn het de Spanjaarden, Argentijnen en natuurlijk van de Nederlanders!
0
geplaatst: 19 juni 2006, 11:48 uur
Klopt. Ik hoop ook niet dat ze het gaan halen! (op mijn poule na dan
). De argentijnen zijn superfavoriet geworden. Argentinië is misschien wel de enige ploeg die echt indruk maakt. Spanje heeft nog maar 1 wedstrijdje gewonnen, al was het zeer overtuigend. Tjechië won zijn eerste wedstrijd ook zeer overtuigend, maar tegen Ghana konden ze alleen maar naar de bal zoeken.
Nederland is helaas geen favoriet. Als ze zo spelen, gaan ze het ook niet redden, natuurlijk.
). De argentijnen zijn superfavoriet geworden. Argentinië is misschien wel de enige ploeg die echt indruk maakt. Spanje heeft nog maar 1 wedstrijdje gewonnen, al was het zeer overtuigend. Tjechië won zijn eerste wedstrijd ook zeer overtuigend, maar tegen Ghana konden ze alleen maar naar de bal zoeken.Nederland is helaas geen favoriet. Als ze zo spelen, gaan ze het ook niet redden, natuurlijk.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 11:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Nederland is helaas geen favoriet. Als ze zo spelen, gaan ze het ook niet redden, natuurlijk.
Waarom niet ze winnen toch, daar gaat het tenslotte om?? Dat mooie voetbal kan me gestolen worden.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 12:49 uur
Iceman schreef:
Brazilië heeft tot nu toe niet beter gespeeld dan nodig is. Dat is het denk ik. Als ze nu een zwaardere tegenstander tegenkomen dan schakelen ze gewoon wat bij.
In die theorie geloof ik geen snars van! Elke wedstrijd die je speeld op dit toneel, welke tegenstander dan ook, gaat je voor de volle 100 %. Die uitspraken van de Brazilianen dat ze elke wedstrijd de procenten gaan opvoeren is pertinent onzin, riekt naar arrogantie. Volgens mij hadden ze het gisteren knap lastig tegen de aussies, met als resultaat dat ze voor de 100 % (als het niet meer is) aan de bak moesten. Overigens de 3 punten waren naar mijn mening onverdiend! Conclusie : exit met de Brazilianen!!
0
geplaatst: 19 juni 2006, 12:56 uur
Iceman schreef:
Waarom niet ze winnen toch, daar gaat het tenslotte om?? Dat mooie voetbal kan me gestolen worden.
(quote)
Als het om Nederland gaat wel!

0
geplaatst: 19 juni 2006, 13:14 uur
Nicolage Rico schreef:
Door die poule ga je dingen hopen, die je normaal nooit zou hopen. Ik hoopte dat Dida gister de nul zou houden en Ronaldo zou scoren
Door die poule ga je dingen hopen, die je normaal nooit zou hopen. Ik hoopte dat Dida gister de nul zou houden en Ronaldo zou scoren
ik kon het geel voor Ronaldo wel waarderen (al was het belachelijk)
en zat verder nog te hopen dat Australie in ieder geval zou scoren zodat al die mensen die Dida hadden ook geen punten zouden krijgen 
0
geplaatst: 19 juni 2006, 13:58 uur
El Ninjo schreef:
en zat verder nog te hopen dat Australie in ieder geval zou scoren zodat al die mensen die Dida hadden ook geen punten zouden krijgen 
(quote)
Haha, bedankt hé! Ik gun jou ook wel punten, hoor. Dan kan je eindelijk eens van die 160e plaats afkomen.

0
geplaatst: 19 juni 2006, 13:59 uur
Iceman schreef:
(quote)
Ze winnen, maar zometeen komen ze de échte tegenstanders tegen. Ze kunnen geen geluk blijven hebben. Ze kunnen natuurlijk nog groeien. Alleen dan hebben ze een kans.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 14:18 uur
VanDeGriend schreef:
Gelukkig een redelijke marge opgebouwd tov Lebowski en El Ninjo.
Gelukkig een redelijke marge opgebouwd tov Lebowski en El Ninjo.
Een redelijke marge? Ik voel me als een wielrenner met hongerklop op de Aubisque

0
geplaatst: 19 juni 2006, 14:21 uur
lebowski schreef:
Een redelijke marge? Ik voel me als een wielrenner met hongerklop op de Aubisque
(quote)

0
geplaatst: 19 juni 2006, 17:59 uur
Nieuwe tussenstand na Togo - Zwitserland.
1 Andre 125 pts (3e)
2 VandeGriend 120 pts (12e)
3 Nicolage Rico 115 pts (23e)
4 Hammerhead 105 pts (54e)
Rayman 105 pts (54e)
6 DutchViking 100 pts (82e)
7 Bloempje24 95 pts (111e)
8 Lebowski 80 pts (156e)
9 El Ninjo 70 pts (169e)
1 Andre 125 pts (3e)
2 VandeGriend 120 pts (12e)
3 Nicolage Rico 115 pts (23e)
4 Hammerhead 105 pts (54e)
Rayman 105 pts (54e)
6 DutchViking 100 pts (82e)
7 Bloempje24 95 pts (111e)
8 Lebowski 80 pts (156e)
9 El Ninjo 70 pts (169e)
0
geplaatst: 20 juni 2006, 08:47 uur
Andre deed gisteren goede zaken met Torres die 2 doelpunten scoorde, hij verstevigde niet alleen zijn koppositie in de MuMe ranking, ook in het algemeen klassement heeft hij de macht gegrepen.
Het lijkt er verder inmiddels verdacht veel op dat Rayman de rug van Nicolage Rico heeft ingewisseld voor die van Hammerhead
1 Andre 145 pts (1e)
2 VandeGriend 135 pts (10e)
3 Nicolage Rico 125 pts (24e)
4 Hammerhead 115 pts (60e)
Rayman 115 pts (60e)
6 DutchViking 110 pts (81e)
Bloempje24 110 pts (81e)
8 Lebowski 90 pts (156e)
9 El Ninjo 80 pts (168e)
Het lijkt er verder inmiddels verdacht veel op dat Rayman de rug van Nicolage Rico heeft ingewisseld voor die van Hammerhead

1 Andre 145 pts (1e)
2 VandeGriend 135 pts (10e)
3 Nicolage Rico 125 pts (24e)
4 Hammerhead 115 pts (60e)
Rayman 115 pts (60e)
6 DutchViking 110 pts (81e)
Bloempje24 110 pts (81e)
8 Lebowski 90 pts (156e)
9 El Ninjo 80 pts (168e)
0
geplaatst: 20 juni 2006, 10:48 uur
El Ninjo schreef:

Eens een parasiet...
0
geplaatst: 20 juni 2006, 11:46 uur
VanDeGriend schreef:
Ja klopt, hij heeft ook een tijdje op mijn rug gezeten....
Ja klopt, hij heeft ook een tijdje op mijn rug gezeten....
Je vond het wel fijn...
0
geplaatst: 20 juni 2006, 12:35 uur
El Ninjo schreef:
Andre deed gisteren goede zaken, hij verstevigde niet alleen zijn koppositie in de MuMe ranking, ook in het algemeen klassement heeft hij de macht gegrepen.
Andre deed gisteren goede zaken, hij verstevigde niet alleen zijn koppositie in de MuMe ranking, ook in het algemeen klassement heeft hij de macht gegrepen.
go Andre

0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:20 uur
Dank voor je support, Scientist! Het gaat inderdaad de goede kant op in deze poule!
En niemand op mijn rug gelukkig

Hopelijk gaat Klose nog scoren voor me vandaag

0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:21 uur
0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:22 uur
andré schreef:
(quote)

Nou, gefeliciteerd dan!
Ik hoop dat hij rood krijgt! 
0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:32 uur
0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:36 uur
El Ninjo schreef:
't is toch niet te geloven
(quote)
't is toch niet te geloven

Dat wist ie al toen hij het berichtje typte. Maar dat neemt niet weg dat hij mazzel heeft! Als ik niet win, mag Andre winnen van me.
Jij ook wel El Ninjo, maar die hoop heb ik al opgegeven.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:38 uur
0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:44 uur
Scoort die Klose opnieuw!! Feli Andre! Als je nu geen 1e meer staat, weet ik het ook niet meer...
0
geplaatst: 20 juni 2006, 16:48 uur
El Ninjo schreef:

(quote)

Het kan nog! Jij had Tim de Cler toch als topscorer van het tournooi gekozen? Als hij het wordt, win je wel joh!
Verder heeft niemand hem!* denotes required fields.