MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
To celebrate Atari Breakout's 37th birthday, Google has made an awesome Easter egg. Just do a Google Image search for Atari Breakout and the page will turn into an amazing, playable Breakout game.

Link

Maartenn (crew)

Gister gekocht voor de ps3:

(afbeelding)

Net maar eens een account op Gog.com aangemaakt en meteen The Witcher 2 en Neverwinter Nights 2 gekocht. Ik ben voorlopig wel weer even onder de pannen...

Ik heb ook pas laatst een account aangemaakt daar. Prachtige site! Ik had een tijd terug met een aanbieding Neverwinter Nights 1 & 2, Baldur's 1 & 2, Planescape: Torment en nog een aantal andere van dat soort spellen gekocht. Voor maar ongeveer 20 euro.

Hmm, dan ga ik die aanbiedingen zeker eens in de gaten houden want voor alleen Neverwinter Nights 2 betaalde ik al twintig dollar (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik dat duur vind).

Voorlaatste aankoop was overigens Stronghold 3. Een spel dat ik verder iedereen afraad.

De stronghold serie is toch sowieso nooit echt sterk geweest?

De aanbiedingen kunnen echt heel mooi zijn op gog. Soms kan je een hele hoop spellen in één keer kopen voor een hele lage prijs. Dat zijn dan games die allemaal een bepaald thema hebben. Laatst was er weer zo'n aanbieding met adventure spellen, maar die heb ik helaas gemist.

rock-rick schreef:
De stronghold serie is toch sowieso nooit echt sterk geweest?

Geen idee, dit was mijn eerste en enige poging maar het voldeed eigenlijk op geen enkel punt: brakke en onduidelijke gameplay, verouderde graphics en een hele slechte performance.

Nee, dan The Witcher 2

Ja, de twee Witcher spellen wil ik ook nog wel eens spelen. Lijken me echt fantastische spellen.

Games van de afgelopen tijd...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Vandaag binnen gekregen:

(afbeelding)

@Rock-Rick. Daar ben ik zo verslaafd aan geweest die F-zero game. Speel je hem op de GameCube?

Ben niet zo'n gamer maar vandaag toch nog eens de Game Mania binnengewandeld. En Fable III voor de Xbox 360 gekocht. Erg genoten van het tweede deel dus ik verwacht hier toch wat van.

Dungeon schreef:
@Rock-Rick. Daar ben ik zo verslaafd aan geweest die F-zero game. Speel je hem op de GameCube?

Natuurlijk op de Gamecube.

Ik was er vroeger ook verslaafd aan. Ik kreeg ineens weer veel zin om het spel te spelen, dus maar online gekocht. Wederom helemaal weg van het spel.

Games :

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Laatste pic is van het 1e deel, die had ik al. Dit is de juiste...

(afbeelding)

Rayman

Zeg dat wel!

Wat een fantastisch leuk spel zeg. Ik heb ook nog Rayman 2 op mijn computer staan, klaar om gespeeld te worden. Dat zal ik hierna gelijk maar doen.

Ik speelde Rayman één en twee op de Playstation en Rayman drie op de Playstation 2 geloof ik. Ongelofelijk veel plezier aan beleeft in ieder geval.

Gisteren binnen gekregen:

(afbeelding)

Ik kijk er enorm naar uit deze te spelen. Deel 1 is toch één van mijn favoriete games.

Nog mensen aan het Pokémonnen?

2MY
Bakema NL schreef:
Games : Zelda Skyword Sword

Volop aan't spelen hiere... en potverdekke, er zitten vreselijk spannende segmenten in seg...

De Silent Realm-segmenten zijn zenuwslopend... ik moet hier nu aan de laatste van de drie beginnen, maar heb er voorlopig de moed niet voor. Én al een nachtmerrie over gehad.

Klinkt weer als een leuke game dus.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ben eindelijk begonnen met Skyrim. Traag maar gaaf.

Maartenn (crew)
Dungeon schreef:

Zelf net Dragon Borne aangeschaft. Een nieuwe impuls aan het spel.
Btw ik vind de traagheid wel meevallen. Maar het is wel zo dat je een redelijke grafische kaart nodig hebt om een beetje een fatsoenlijke framerate te behalen.

Ik ben meer iemand van de ps3. Maar ik doelde meer op de traagheid van de gameplay dan op de snelheid van het apparaat. Ik heb laatst veel van die snelle spellen gespeeld waar je gewoon met je mannetje een gebouw op klimt in notime. Assassin's Creed, uncharted, infamous e.d. Bij Skyrim moet ik veel meer geduld opbrengen. Het duurt al een (spreekwoordelijk) half uur voordat je ergens bent, en als je er dan bent dan komt de kerel waar je een praatje mee moet maken met zn hakbijl op je af omdat je zn kip geslacht heb, kan je weer naar de gevangenis lopen en je straf uit zitten en dan weer terug naar die kerel. Voordeel is wel dat als je eenmaal iets ontdekt hebt je er naar toe kan warpen.

Maartenn (crew)
Dungeon schreef:
Ik ben meer iemand van de ps3. Maar ik doelde meer op de traagheid van de gameplay dan op de snelheid van het apparaat. Ik heb laatst veel van die snelle spellen gespeeld waar je gewoon met je mannetje een gebouw op klimt in notime. Assassin's Creed, uncharted, infamous e.d. Bij Skyrim moet ik veel meer geduld opbrengen. Het duurt al een (spreekwoordelijk) half uur voordat je ergens bent, en als je er dan bent dan komt de kerel waar je een praatje mee moet maken met zn hakbijl op je af omdat je zn kip geslacht heb, kan je weer naar de gevangenis lopen en je straf uit zitten en dan weer terug naar die kerel. Voordeel is wel dat als je eenmaal iets ontdekt hebt je er naar toe kan warpen.

Ik snap je punt en ja, dan ben ik het ook met je eens

Dungeon schreef:

Oblivion vond ik geweldig maar Skyrim ligt vrijwel ongespeeld op de plank. Kan er niet tegen dat ik echt naar de dialogen moet luisteren in plaats van ze te kunnen lezen, wil gewoon (hard) muziek kunnen draaien tijdens het spelen.

Afgelopen tijd wat oude spellen gespeeld: Starcraft, Simcity2000 en nu Overlord. Overlord leek me toen het uitkwam al geweldig maar toen speelde ik niet meer. Nu lost het spel alsnog de verwachtingen in.

The Witcher 2 valt me trouwens wat tegen: grafisch erg goed, gave storyline maar het deel dat je zelf speelt is wel erg beperkt. Het lijkt haast of je de cutscenes aaneen speelt. Deel een was veel beter.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:30 uur

geplaatst: vandaag om 11:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.