Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2007, 23:05 uur
Haha, inderdaad
.
Second-Life is ook niet echt een spel, meer een veredelde chatbox.
.Second-Life is ook niet echt een spel, meer een veredelde chatbox.
0
geplaatst: 20 maart 2007, 23:07 uur
Yak schreef:
Dat was Quake.
(quote)
Dat was Quake.

Dan heb ik dat eens gespeeld. En na 10 minuten afgehaakt, denk ik.

Maar van Doom heb ik dus wel 's gehoord.

0
geplaatst: 21 maart 2007, 00:34 uur
haha grappig stukje, maarja dingen zoals de psp heeft me nooit echt geboeid, ik heb veel plezier met de ps2 gehad, veel meer dan de gewone xbox, en ik hoef nou niet persee een nieuwere console in huis te halen, vooral niet als alle ps2 spellen flink in de prijs gaan dalen wanneer de ps3 al een tijdje op de markt zal zijn, maar wat ik wel erg mis is het super nintendo gevoel, en dat komt nooit meer terug, en ik heb ook nog met me stomme kop de hele handel verkocht (snes met tegen de 70 spellen) had ik eigelijk niet moete doen maarja..
ik had het trouwens niet over controllers,ik bedoelde eigelijk gewoon dat de eerste devil may cry een playstation product was,daarom vind ik het persoonlijk ook prettiger om het op de ps3 te spelen..maargoed..
600 euro neerleggen voor de ps3 vind ik aan de ene kant wel een beetje te gek, daarom ga ik nog lekker wachten tot ie ooit in prijs daalt, 70 euro per spel is echt helemaal TE GEK!!!!dus wat zou ik nu met een ps3 moeten zonder spel? en er zijn nu trouwens helemaal nog geen spellen op beiden systemen wat mij echt boeit, dus je kan wel blijven zeggen dat de mensen een 360 moeten kopen, maar je weet nooit wat de toekomst gaat brengen, ik heb nu wel geleerd dat je nooit loze praatjes op het internet moet geloven, gewoon lekker afwachten voordat je ergens spijt van krijgt
ik had het trouwens niet over controllers,ik bedoelde eigelijk gewoon dat de eerste devil may cry een playstation product was,daarom vind ik het persoonlijk ook prettiger om het op de ps3 te spelen..maargoed..
600 euro neerleggen voor de ps3 vind ik aan de ene kant wel een beetje te gek, daarom ga ik nog lekker wachten tot ie ooit in prijs daalt, 70 euro per spel is echt helemaal TE GEK!!!!dus wat zou ik nu met een ps3 moeten zonder spel? en er zijn nu trouwens helemaal nog geen spellen op beiden systemen wat mij echt boeit, dus je kan wel blijven zeggen dat de mensen een 360 moeten kopen, maar je weet nooit wat de toekomst gaat brengen, ik heb nu wel geleerd dat je nooit loze praatjes op het internet moet geloven, gewoon lekker afwachten voordat je ergens spijt van krijgt

0
geplaatst: 21 maart 2007, 09:16 uur
Je weet in ieder geval dat Halo 3 er gaat komen. Wel iets om naar uit te kijken.
0
geplaatst: 21 maart 2007, 09:53 uur
BoordAppel schreef:
Je weet in ieder geval dat Halo 3 er gaat komen. Wel iets om naar uit te kijken.
Absoluut toen ik nog een Xbox had speelde ik dat spel kapot, jammer dat die eerste toen nog niet online gespeeld kon worden. Ik vind Call of Duty 3 wel een toffe titel op de Xbox 360, die verschijnt ook op de PS3, zeer mooie graphics en speelt goed weg, ook in de multiplayer uitdagend.
0
geplaatst: 22 maart 2007, 17:42 uur
idd liet wel erg lang op zich wachten zeg:P
ben benieuwd wat voor gekte het dit keer word, je ziet ook altijd nieuws op cnn van gekke jappanners die voor de winkel gaan bivakeren,stuk of 300 ofzo
ben benieuwd wat voor gekte het dit keer word, je ziet ook altijd nieuws op cnn van gekke jappanners die voor de winkel gaan bivakeren,stuk of 300 ofzo

0
geplaatst: 22 maart 2007, 18:04 uur
metaledje schreef:

Ben bang dat het wel meevalt, zoals ik al zei, ik werk in een gameshop en aan de meningen van het publiek te horen veelal negatief en ook weinig reserveringen ten opzichte van de Xbox 360 en de Nintendo Wii.
0
geplaatst: 22 maart 2007, 18:27 uur
maar sinds ik dat gedeelte heb gezien op het programma kassa, dat er in nl veel klachten waren dat de spellen automatisch beschadigd werden in de 360 zelf, en er is ook aangetoont dat het ook echt in het apparaat iets mis is met de lens, het had niks te maken met de manier hoe je de 360 neerzet, heb ik nu echt mijn twijfels om dat ding ook aan te schaffen, het waren toch aardig wat gevallen en je zou er maar eens bij moeten zitten..
weet jij hier misschien iets meer van?
0
geplaatst: 22 maart 2007, 19:11 uur
Ik heb daar inderdaad ook van gehoord! Ik kan het alleen niet meer zo goed plaatsen. Maar ik denk dat je gelijk hebt, ja.
Overigens vraag ik me altijd af waarom wij niet zo'n gekte hebben; wild rondrennende Nederlanders die in rijen van minstens tien man s'nachts voor de winkels liggen om vervolgens die ochtend de console als allereerste te hebben. Heerlijk
Overigens vraag ik me altijd af waarom wij niet zo'n gekte hebben; wild rondrennende Nederlanders die in rijen van minstens tien man s'nachts voor de winkels liggen om vervolgens die ochtend de console als allereerste te hebben. Heerlijk

0
geplaatst: 22 maart 2007, 19:26 uur
er zullen heus wel gekken zijn natuurlijk
mja een reservering is natuurlijk veel makkelijker 
mja een reservering is natuurlijk veel makkelijker 
0
geplaatst: 22 maart 2007, 21:25 uur
De PS3. Ik hoor mijn vriend er ook al lange tijd over en lees er hier en daar wel wat over (als ik stiekem zijn PU steel bv)
Ik ben nog lang niet uitgespeeld met de PS2, maar ben wel erg benieuwd hoe de PS3 zal zijn. Waarschijnlijk ben ik er aan toe als de PS4 uit is
Zo gaat dat meestal. Toen iedereen op de super Nintendo aan het gamen was, wist ik niet eens wat dat was en zat ik nog achter de Mastersystem II met Alex Kidd en Captain Silver te klooien. Ik loop altijd achter... (Toen mijn pa met de C64 aan kwam zetten toen we een jaar of 9 waren was geweldig, maar we zijn daar heel lang in blijven hangen)
Op dit moment ben ik bezig met Parasite Eve (PS1) en Final Fantasy XII (
) op de PS2, dus dat houd mij nog wel lange tijd bezig!!
Toch ga ik er wel van uit dat Justinx die PS3 uitgebreid voor ons gaat reviewen!!! Ik ben erg benieuwd!
(Als hij teminste achter dat ding weg te krijgen is en heel even tijd heeft om iets anders te doen!)
@ Justinx:
In ieder geval wil ik je heel veel plezier wensen, want je hebt er nu al zo lang naar uitgekeken...
Ik ben nog lang niet uitgespeeld met de PS2, maar ben wel erg benieuwd hoe de PS3 zal zijn. Waarschijnlijk ben ik er aan toe als de PS4 uit is
Zo gaat dat meestal. Toen iedereen op de super Nintendo aan het gamen was, wist ik niet eens wat dat was en zat ik nog achter de Mastersystem II met Alex Kidd en Captain Silver te klooien. Ik loop altijd achter... (Toen mijn pa met de C64 aan kwam zetten toen we een jaar of 9 waren was geweldig, maar we zijn daar heel lang in blijven hangen)

Op dit moment ben ik bezig met Parasite Eve (PS1) en Final Fantasy XII (
) op de PS2, dus dat houd mij nog wel lange tijd bezig!! Toch ga ik er wel van uit dat Justinx die PS3 uitgebreid voor ons gaat reviewen!!! Ik ben erg benieuwd!

(Als hij teminste achter dat ding weg te krijgen is en heel even tijd heeft om iets anders te doen!)
@ Justinx:
In ieder geval wil ik je heel veel plezier wensen, want je hebt er nu al zo lang naar uitgekeken...

0
geplaatst: 22 maart 2007, 22:11 uur
hehe hetzelfde bij mij eigelijk, ik ben ook nog wel een hele poos bezig met de ps2..
4 rpg's, tekken 4 en 5 voor goedkoop aangeschaft, alle dragonballz spellen voor goedkoop aangeschaft, castlevania:curse of darkness ook nog ergens liggen( was altijd al een castlevania fan, al vanaf de nintendo 8 bit) en nog een paar titels..
en daarbij zijn er nog heel wat rpg's die ik op de ps2 zou willen hebben, ik wacht even af tot die ook in prijs gaan dalen
als het meezit game ik 2 a 3 uurtjes per dag, dus dan kan je wel raden dat het best een hele poos gaat duren..
4 rpg's, tekken 4 en 5 voor goedkoop aangeschaft, alle dragonballz spellen voor goedkoop aangeschaft, castlevania:curse of darkness ook nog ergens liggen( was altijd al een castlevania fan, al vanaf de nintendo 8 bit) en nog een paar titels..
en daarbij zijn er nog heel wat rpg's die ik op de ps2 zou willen hebben, ik wacht even af tot die ook in prijs gaan dalen
als het meezit game ik 2 a 3 uurtjes per dag, dus dan kan je wel raden dat het best een hele poos gaat duren..
0
geplaatst: 22 maart 2007, 22:17 uur
en ik wil natuurlijk god of war 2 en final fantasy deeltje 12(de laatste in de reeks) heel graag hebben..
0
geplaatst: 22 maart 2007, 23:55 uur
metaledje schreef:
maar sinds ik dat gedeelte heb gezien op het programma kassa, dat er in nl veel klachten waren dat de spellen automatisch beschadigd werden in de 360 zelf, en er is ook aangetoont dat het ook echt in het apparaat iets mis is met de lens, het had niks te maken met de manier hoe je de 360 neerzet, heb ik nu echt mijn twijfels om dat ding ook aan te schaffen, het waren toch aardig wat gevallen en je zou er maar eens bij moeten zitten..
Over het algemeen is dit een probleem dat veroorzaakt wordt door de klant zelf. Door de Xbox te draaien (horziontaal naar verticaal en andersom) terwijl de Xbox aanstaat en er een spel/film of CD in de Xbox is geplaatst die draait ontstaan er krassen aan de buitenste rand van het schijfje.
Wij hebben in 1 jaar tijd slechts 1 klant gehad waarbij dat niet het geval is geweest, voornamelijk de eerste lichting Xboxen hadden wat kuurtjes en kinderziektes, de huidige generatie heeft minder/geen problemen. Overigens is de service van Microsoft uitstekend indien er complicaties zijn aan het systeem, hij wordt thuis afgehaald en binnen 2 weken heb je een nieuwe thuis.
Justinx schreef:

De winkel waar ik werk is NU (12:00) open, iedereen die heeft gereserveerd komt hem dan ophalen om als eerste te hebben. Dus nog wel redelijke madness
Maar is meer voor de gezelligheid, de klanten drinken allemaal wat en er staan wat consumpties.
0
geplaatst: 23 maart 2007, 01:29 uur
metaledje schreef:
en ik wil natuurlijk god of war 2 en final fantasy deeltje 12(de laatste in de reeks) heel graag hebben..
Dan heb je nog heel erg veel plezier van je PS2. (FF) Ik zit nu ongeveer 75 uren in de game en ik ben nog lang niet klaar! (Natuurlijk komt dat door het vele level-uppen, waar ik maar geen genoeg van krijg)
De special edition guide erbij, FANTASTISCH!!!

0
geplaatst: 23 maart 2007, 02:27 uur
ik ken het hehe, heb ik ook met elke final fantasy gedaan, level uppen als een dolle en alles tientallen keren onderzocht om eventuele geheimen te ontdekken, ik heb ook elke final fantasy in me bezit gehad, van deel 1 tot 11, ik heb alleen ffX2(een soort van mini add on op deel 10 als ik het goed heb) niet gehad, 12 is dus net in de winkels maar ik betaal er geen 56 euro voor helaas..
deel 11 vond ik matig voor een FF spel maar deel 12 ziet er weer goed uit heb ik gemerkt..
er is nog geen rpg uitgekomen wat een final fantasy beater is maar 'shadow hearts:covenant' kwam wel HEEL dicht in de buurt vind ik, ook ECHT een top rpg waar ik het uiterste uit gehaald heb, dragon quest 8 heeft ook erg goed gescoort.. enigste dragon quest deel wat in europa uit is gebracht..
suikoden 5 vond ik ook erg goed( met deel 1 t/m3 ben ik niet bekend) tjah en verder zijn er nog wel een paar..
rpg's is gewoon het machtigste wat er is op gamegebied en ik hoop dan ook van harte dat er nog velen zullen volgen..
deel 11 vond ik matig voor een FF spel maar deel 12 ziet er weer goed uit heb ik gemerkt..
er is nog geen rpg uitgekomen wat een final fantasy beater is maar 'shadow hearts:covenant' kwam wel HEEL dicht in de buurt vind ik, ook ECHT een top rpg waar ik het uiterste uit gehaald heb, dragon quest 8 heeft ook erg goed gescoort.. enigste dragon quest deel wat in europa uit is gebracht..
suikoden 5 vond ik ook erg goed( met deel 1 t/m3 ben ik niet bekend) tjah en verder zijn er nog wel een paar..
rpg's is gewoon het machtigste wat er is op gamegebied en ik hoop dan ook van harte dat er nog velen zullen volgen..
0
geplaatst: 23 maart 2007, 02:54 uur
metaledje schreef:
ik ken het hehe, heb ik ook met elke final fantasy gedaan, level uppen als een dolle en alles tientallen keren onderzocht om eventuele geheimen te ontdekken, ik heb ook elke final fantasy in me bezit gehad, van deel 1 tot 11, ik heb alleen ffX2(een soort van mini add on op deel 10 als ik het goed heb) niet gehad, 12 is dus net in de winkels maar ik betaal er geen 56 euro voor helaas..
FFX2 hadden ze nooit moeten maken. Echt vreselijk. We hebben hem wel, om de boel een beetje compleet te houden, maar die zuigt! Bah, echt te meisje meisjes (terwijl ik dat zelf ook ben!) maar het was me toch iets te.... maar snel vergeten...
Maar FFXII maakt alles dubbel en dwars goed.
ik ben ook wel benieuwd naar Kingdom Hearts...
Aankomend weekend weer flippen achter Family Guy. Heerlijk die PS2

0
geplaatst: 23 maart 2007, 13:37 uur
J.Bell schreef:
Toch ga ik er wel van uit dat Justinx die PS3 uitgebreid voor ons gaat reviewen!!! Ik ben erg benieuwd!
@ Justinx:

@ Justinx:

Haha
. Wel, als er potentie is wil ik er zeker een stuk over schrijven inclusief ervaringen natuurlijk (dus voorlopig moet de review nog even op zich wachten) 
Wat dat laatste betreft, hartelijk dank en ik zal er zeker wel veel plezier aanbeleven. Dankjewel

Nog een paar uur en dan kan ik hem ophalen...

0
geplaatst: 23 maart 2007, 14:14 uur
Justinx schreef:
Haha
. Wel, als er potentie is wil ik er zeker een stuk over schrijven inclusief ervaringen natuurlijk (dus voorlopig moet de review nog even op zich wachten) 
Wat dat laatste betreft, hartelijk dank en ik zal er zeker wel veel plezier aanbeleven. Dankjewel
(quote)
Haha

Onze eigen exclusieve Playstation 3 Recensent op MuMe
Justinx!!

0
geplaatst: 23 maart 2007, 19:34 uur
Eerst Doom, toen de Sims, toen de Sims 2, nu: GTA VC!
Echt een megavet spel.
Ook game ik op internet: Heb nu weer het grootste internetraadsel ooit opgepakt:
Notpron. Echt vet, veel denkwerk, maar dus wel vet.
Hier is een link:
http://www.deathball.net/notpron/
Enjoy
Echt een megavet spel.
Ook game ik op internet: Heb nu weer het grootste internetraadsel ooit opgepakt:
Notpron. Echt vet, veel denkwerk, maar dus wel vet.

Hier is een link:
http://www.deathball.net/notpron/
Enjoy
0
geplaatst: 23 maart 2007, 22:42 uur
BoordAppel schreef:
Mwoa, niet weten wat Half-Life is vind ik zoiets als niet weten wie Orson Welles is of wie The Beatles zijn. Maar daar denken anderen mensen vast heel anders over
.
Mwoa, niet weten wat Half-Life is vind ik zoiets als niet weten wie Orson Welles is of wie The Beatles zijn. Maar daar denken anderen mensen vast heel anders over
.Ehm...wie is Orson Welles?
0
Berzerker
geplaatst: 23 maart 2007, 22:55 uur
Dit spel vind ik wel leuk... Weet ook niet waarom, heb 'm gister ontdekt.
0
geplaatst: 23 maart 2007, 23:19 uur
Altijd leuk om een spel wat 25 jaar oud is gisteren te ontdekken. 

0
sxesven
geplaatst: 24 maart 2007, 00:52 uur
Arrie schreef:
Ehm...wie is Orson Welles?
(quote)
Ehm...wie is Orson Welles?
Grapjas.

0
geplaatst: 24 maart 2007, 11:59 uur
Inmiddels een dag mee kunnen spelen. De graphics zijn nog niet op het niveau van de 360, maar wel zeer ok. De spellen zijn echter nogal slapjes. De graphics van Motor Storm zijn bijvoorbeeld erg mooi, maar de rest van het spel is om te janken zo slecht. Met name het lompe en saaie stuurgedrag van de auto's is zwaar onder de maat.
Het ontbreken van de rumble pack in de controller is overigens wel een groot gemis.
Het ontbreken van de rumble pack in de controller is overigens wel een groot gemis.
* denotes required fields.