Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2013, 19:15 uur
Ik heb Starcraft 1 wel gespeeld en dat vond ik wel een leuk spel. Alleen wint Age of Empires het wel van Starcraft en dat speel ik dan ook vaker.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 22:14 uur
Dennisami schreef:
Zijn hier oom mensen die een strategie game als Starcraft 2 kunnen waarderen?
Zijn hier oom mensen die een strategie game als Starcraft 2 kunnen waarderen?
Strategie en sportgames heb ik weinig tot nis mee.....meer niks nog dan weinig.
Dat gezegd hebbende ben ik van de week wel begonnen aan Valkyria chronicles, een turnbased tactical game.....die me grafisch zodanig aansprak dat ik hem wilde spelen. Paar levels gedaan en bevalt me erg goed.
Starcraft doet me dan weer niets eigenlijk.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 00:14 uur
En ben je het een beetje eens met wat ik eerder in dit topic zei over Valkyria Chronicles?
0
geplaatst: 22 februari 2013, 10:51 uur
rock-rick schreef:
Ik heb Starcraft 1 wel gespeeld en dat vond ik wel een leuk spel. Alleen wint Age of Empires het wel van Starcraft en dat speel ik dan ook vaker.
Starcraft nooit echt gespeeld, maar qua RTS is het voor mij Age of Empires 2 en Red Alert 2. Die steken ver uit boven de rest van het genre voor mij. Fantastische spellen, héél veel gespeeld.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 13:07 uur
Red Alert 2 heb ik nooit gespeeld. Wel command and conquer tiberian sun en die vond ik geloof ik wel leuk. Ik moet hem weer eens gaan spelen eigenlijk. Red Alert 2 wil ik ook nog wel proberen.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 18:22 uur
Red Alert 2 en Tiberian Sun vond ik ook erg leuk. Maar toch kunnen die niet op tegen Warzone 2100. Deze heb ik eerst veel op de PS1 gespeeld. Dat was altijd tobben om ver te komen maar als je het spel eenmaal door hebt is het wel te doen.
Een aantal jaren terug heb ik nog een Warzone revival gehad omdat je het spel tegenwoordig gratis voor de PC kunt downloaden.
En online tegen elkaar is ook erg leuk al ben ik ook wel veel weggevaagd.
Een aantal jaren terug heb ik nog een Warzone revival gehad omdat je het spel tegenwoordig gratis voor de PC kunt downloaden.
En online tegen elkaar is ook erg leuk al ben ik ook wel veel weggevaagd.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 22:28 uur
rock-rick schreef:
En ben je het een beetje eens met wat ik eerder in dit topic zei over Valkyria Chronicles?
Hahahah, min of meer wel ja. Het is inderdaad zoet....maar moordneigingen krijg ik er nog niet van. Het is Japans zoet, gewoon een beetje maf. Een soort alternatief 2e wereldoorlog achtergrond op een fantasie wereldmap waar geinig genoeg allerlei Hollandse (soort van soms) plaatsnamen staan. En dan die stijl van de graphics. Ik vind het erg leuk eigenlijk. De gameplay bevalt me ook goed tot nu toe, ik verwacht dat het wel pittiger gaat worden. Ik ben nu net door het eerste trainingskamp heen zeg maar, tijd voor het echte werk zo te zien. Een game waar ik me wel even in ga vastbijten.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 22:47 uur
Bakema NL schreef:
Een soort alternatief 2e wereldoorlog achtergrond op een fantasie wereldmap waar geinig genoeg allerlei Hollandse (soort van soms) plaatsnamen staan. En dan die stijl van de graphics. Ik vind het erg leuk eigenlijk. De gameplay bevalt me ook goed tot nu toe, ik verwacht dat het wel pittiger gaat worden. Ik ben nu net door het eerste trainingskamp heen zeg maar, tijd voor het echte werk zo te zien. Een game waar ik me wel even in ga vastbijten.
Een soort alternatief 2e wereldoorlog achtergrond op een fantasie wereldmap waar geinig genoeg allerlei Hollandse (soort van soms) plaatsnamen staan. En dan die stijl van de graphics. Ik vind het erg leuk eigenlijk. De gameplay bevalt me ook goed tot nu toe, ik verwacht dat het wel pittiger gaat worden. Ik ben nu net door het eerste trainingskamp heen zeg maar, tijd voor het echte werk zo te zien. Een game waar ik me wel even in ga vastbijten.
Dat Hollandse af en toe was mij ook opgevallen. Ik vond het spel sowieso wel een leuke sfeer hebben, grotendeels door de mooie stijl ja. Het gaat nog wel lastiger worden ja, ik heb met een aantal levels echt veel moeite gehad.
0
geplaatst: 23 februari 2013, 09:45 uur
rock-rick schreef:
Red Alert 2 heb ik nooit gespeeld. Wel command and conquer tiberian sun en die vond ik geloof ik wel leuk. Ik moet hem weer eens gaan spelen eigenlijk. Red Alert 2 wil ik ook nog wel proberen.
Het gaat wel heel anders zijn als je nu nog begint met Red Alert 2, denk ik. Voor mij is het ook heel veel jeugdsentiment, ik heb dat spel als klein Arrietje zo ontzettend veel gespeeld. Dat is wel heel anders dan als je het nu nog leert kennen, terwijl het eigenlijk ook al meer dan 10 jaar oud is.
0
geplaatst: 23 februari 2013, 12:49 uur
Een goed RTS spel zal denk ik niet zo snel te oud worden. Sowieso zijn er nog genoeg oude spellen die ik nu pas ontdek en gewoon heel erg goed vind. Ik heb het trouwens ook wel eens bij vrienden gezien en ik heb het toen ook wat gespeeld, al was ik er echt heel slecht in. Ik zal wel zien hoe het spel bevalt.
0
Misterfool
geplaatst: 23 februari 2013, 12:52 uur
Red alert 2 is voor mij ook jeugdsentiment, maar ik vind nu nog steeds erg speelbaar. Verouderd ja, maar wel op een leuke manier. Ik speel zelf ook veel nes en snes spellen en daar zie je dat de goede spellen, al zijn ze soms meer dan een kwart eeuw oud, nog steeds even leuk zijn en de slechte spellen hopeloos verouderd.
0
geplaatst: 23 februari 2013, 23:19 uur
Precies, zo heb ik laatst gewoon Super Mario World met veel plezier nog eens uitgespeeld. Dat vond ik ook nog even leuk als toen ik het jaren geleden speelde. Ook Age of Empires 2 staat wat gameplay betreft nog als een huis.
0
geplaatst: 3 maart 2013, 00:59 uur
Games...

En deze had ik al digitaal....maar nu al een klassieker en ik ben een physical edition whore....

En deze 2 heb ik gehad.....de eerste is natuurlijk
.....echt mega-blij met deze game en ik zeg alvast vaarwel tegen mijn sociale leven. Ik heb het al een hele tijd over deze game, mijn zoon vond het wel lachen maar de game leek hem niks. Totdat hij de demo speelde en zei "Papa, die game is echt geweldig"........nu kwam hij net thuis, ik had de game op een stoel gelegd en lag er op mijn knieen voor omhoog en omlaag met gestrekte armen, alsof ik het doosje/game aan het aanbidden was......ik heb die jongen zelden zo horen lachen. :mrgreen:

En deze had ik al digitaal....maar nu al een klassieker en ik ben een physical edition whore....

En deze 2 heb ik gehad.....de eerste is natuurlijk
.....echt mega-blij met deze game en ik zeg alvast vaarwel tegen mijn sociale leven. Ik heb het al een hele tijd over deze game, mijn zoon vond het wel lachen maar de game leek hem niks. Totdat hij de demo speelde en zei "Papa, die game is echt geweldig"........nu kwam hij net thuis, ik had de game op een stoel gelegd en lag er op mijn knieen voor omhoog en omlaag met gestrekte armen, alsof ik het doosje/game aan het aanbidden was......ik heb die jongen zelden zo horen lachen. :mrgreen: 

0
geplaatst: 18 maart 2013, 22:11 uur
Koopjes, koopjes....kan ze niet laten liggen...
Vandaag even naar de bazaar in Beverwijk geweest en kwam daar deze tegen voor bijzonder leuk prijsje.....en net een paar uur gespeeld met de kids...wat een vette beat 'em up!!!

En oudste zoon kocht zelf deze...

En ik zou bijna vergeten dat er nog wat onderweg is.
De eerste 2 heb ik zelf gekocht, Potter voor de kleinste. En die laatste heeft oudste zoon zelf gekocht.

En nog eens een pc game...

Vandaag even naar de bazaar in Beverwijk geweest en kwam daar deze tegen voor bijzonder leuk prijsje.....en net een paar uur gespeeld met de kids...wat een vette beat 'em up!!!

En oudste zoon kocht zelf deze...

En ik zou bijna vergeten dat er nog wat onderweg is.
De eerste 2 heb ik zelf gekocht, Potter voor de kleinste. En die laatste heeft oudste zoon zelf gekocht.

En nog eens een pc game...

0
geplaatst: 19 maart 2013, 16:45 uur
Ik speel nu Borderlands. Leuke shooter in een mad max achtige wereld. 4 sterren.
[img][/img]
Dit is nog steeds mn lievelingsspel. Spelen nog meer users deze online?
0
geplaatst: 19 maart 2013, 17:01 uur
Cool he. Ik heb er nu al zin in. Mooie games altijd die AC reeks.
0
geplaatst: 19 maart 2013, 18:11 uur
Dungeon schreef:
Ik heb hem nooit online gespeeld. Wel heb ik ontzettend van de singleplayer genoten. Leuke gameplay, maar vooral de humor was fantastisch
.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 13:42 uur

De Far Cry Collection een paar dagen geleden binnen gekregen. Far Cry 2 had ik al op de ps3, maar deze was op bol.com goedkoper dan alleen Far Cry 1. Ik ben nu Far Cry 1 aan het spelen en ik geniet er echt enorm van, maar Far Cry 2 vind ik wel wat leuker.
0
geplaatst: 24 maart 2013, 17:09 uur
0
geplaatst: 6 april 2013, 18:22 uur
Die had de kleinste hier van oma gehad, dus de kans is aanwezig dat die jongen af en toe zijn 3ds niet kan vinden. 

0
geplaatst: 6 april 2013, 18:25 uur
Hoe oud is de kleinste? Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe kids de game ervaren namelijk. Ondanks de kiddy uitstraling is het nog best hardcore namelijk, als je dood gaat kan je de hele missie overdoen wat soms wel een uur aan gameplay kan zijn 
Maar ik vermaak me er uitstekend mee tot dusver.

Maar ik vermaak me er uitstekend mee tot dusver.
0
geplaatst: 7 april 2013, 00:18 uur
Bijna 9....maar die gaat wel door met een game en anders krijg ik het in mijn handen geduwd om even verder te helpen. 
Mijn oudste zoon, bijna 15 nu, heeft het eerste deel op de gamecube onwijs veel gespeeld.....ik denk dat het de eerste game is die hij eigenhandig uitspeelde....ik stond er toen van te kijken eigenlijk dat hem dat gelukt was.

Mijn oudste zoon, bijna 15 nu, heeft het eerste deel op de gamecube onwijs veel gespeeld.....ik denk dat het de eerste game is die hij eigenhandig uitspeelde....ik stond er toen van te kijken eigenlijk dat hem dat gelukt was.
0
geplaatst: 14 april 2013, 20:28 uur
Ach, nog maar een paar nieuwe......rpg's tot in de pruimentijd nu....

0
geplaatst: 14 april 2013, 20:38 uur
Bakema NL schreef:
Bijna 9....maar die gaat wel door met een game en anders krijg ik het in mijn handen geduwd om even verder te helpen.

Beetje late reactie maar leuk om te horen. Ik was echt een slechte gamer rond die leeftijd, ik kon me er nooit toe zetten iets uit te spelen als het moeilijk werd

0
geplaatst: 29 april 2013, 00:01 uur
De laatste Wii game die ik zal kopen denk ik, heb wel alles nu dat ik wil hebben.

* denotes required fields.