MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kicks van Niks

zoeken in:
Bobiej
Als je s'ochtends wakker word, en je krijgt je ogen niet open omdat je wimpers aan elkaar plakken.

herman schreef:
(quote)

Da's wel snel! De makkelijkste heb ik eens binnen 3 seconden uitgespeeld.

Moi aussi. Maar daar schei je snel mee uit, omdat het meer geluk dan wijsheid is, en omdat het gewoon echt niet sneller kan.

Midden in een drukke winkelstraat zomaar neervallen en doen alsof je dood bent om vervolgens doodleuk weer op te staan en door te lopen. Vooral leuk als je met een groep bent en allen tegelijk neervalt.

Jornaquin
Jesse schreef:
Midden in een drukke winkelstraat zomaar neervallen en doen alsof je dood bent om vervolgens doodleuk weer op te staan en door te lopen. Vooral leuk als je met een groep bent en allen tegelijk neervalt.

Rare mensen daar in Lochem

Heb je in Lochem wel een drukke winkelstraat?

Nicolage Rico schreef:

Hoeft ook niet in Lochem, we zijn immers niet geïsoleert van de buitenwereld

Bobiej
Nicolage Rico schreef:

Drukke winkelstraat in lochem, winkelsteeg eerder .

In mijn wijk wordt elke eerste vrijdag van de maand het oud papier opgehaald. Ik heb eens op de laatste vrijdag van de maand, voor ik na het werk ging, een doosje oud papier bij mijn flat gezet. Toen ik 's avonds terugkwam had bijna de hele flat het oud papier buiten gezet.

Lin
Cygnus schreef:
In mijn wijk wordt elke eerste vrijdag van de maand het oud papier opgehaald. Ik heb eens op de laatste vrijdag van de maand, voor ik na het werk ging, een doosje oud papier bij mijn flat gezet. Toen ik 's avonds terugkwam had bijna de hele flat het oud papier buiten gezet.

herman schreef:
Na een afwas net zo lang met water spelen totdat al het sop weg is.

Hier nog iemand!

Ha, een zielsverwant.

In de klas doen alsof je Gilles de la Tourette hebt en dat de leraar je dan gaat aankijken van, okee.

Verzin je dit nu of doe je dit echt?

@ WeSSeL: Indd, Doe je dat echt

Ik doe altijd met de afwasborstel rondjes draaien met de kraan open, net zolang tot al het sop helemaal weg is...

- Op dinsdagochtend wachten tot ik de vuilniswagen aan hoor komen (of het oranje van de zwaailamp zie) en dan vervolgens heel erg snel de schoenen aan en met de container het erf afhollen en net voordat ze voor mijn huis zijn de container op de stoep zetten..

- Als ik een bosje bloemen koop, met een schaar proberen het hele bosje in 1 keer schuin af te knippen. (vooral als het hele harde stelen zijn)

-Als ik de was op moet hangen, elk kledingstuk met dezelfde kleur wasknijpers ophangen.

(misschien is dat laatste meer dwangmatig )

Ruby1966
J.Bell schreef:
-Als ik de was op moet hangen, elk kledingstuk met dezelfde kleur wasknijpers ophangen.

Dat doe ik ook

ebisch
WeSSeL.. schreef:
In de klas doen alsof je Gilles de la Tourette hebt en dat de leraar je dan gaat aankijken van, okee.

Ik deed vroeger vaak alsof ik een mond vol snoep had in de klas door heel opvallend op m'n tong te gaan zitten bijten zodat de leraar het zag, en als hij er iets van zei "strafregels 300x 'ik mag niet snoepen onder de les!!!!!!'" begon ik 'm uit te lachen.
(afbeelding)

Yak
Overal gezichtjes in proberen te herkennen

(afbeelding)

Waar heb je die gekocht Yak, op Paaseiland?

Yak schreef:

(afbeelding)

SelmaDuim
Yak schreef:

Ik ook.

HammerHead schreef:
Waar heb je die gekocht Yak, op Paaseiland?

Mijn waterkoker.

Sheplays
Net doen of ik niet kan schaatsen/skeeleren en als iedereen medelijden heeft en het voor gaat doen (of gaat gniffelen) er als een speer vandoor gaan!

Paalhaas schreef:
Mijnenveger (Expert) binnen 100 seconden uitspelen

Heb net de 94 seconden gehaald

Arno schreef:
(quote)

Wat een rotspel met zo'n laptop zonder normale muis.

Grrr.

bm.silverlake
bij het fietsen,een stoplicht naderend, met mijn arm en wijsvinger gestrekt ,om precies op het knopje te drukken, en zo ook te blijven staan, tot het stoplicht dus op groen gaat.

Als enige online zijn op MuMe

lebowski schreef:

Ja, die kick heb je me mooi afgenomen ...

Jazper schreef:
(quote)

Wat een rotspel met zo'n laptop zonder normale muis.

Grrr.

Hier ook zo'n laptop (maar mét normale muis )

In pasfotohokjes (vlak voor de flits) mensen gaan vragen of ze er een koekje bij willen..

SelmaDuim
lebowski schreef:

Ach, dat is zooo 2004.

Arno schreef:
(quote)

En nou onder de 80.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:53 uur

geplaatst: vandaag om 13:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.