Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
Bobiej
geplaatst: 31 januari 2007, 21:50 uur
Als je s'ochtends wakker word, en je krijgt je ogen niet open omdat je wimpers aan elkaar plakken.
0
geplaatst: 31 januari 2007, 21:56 uur
herman schreef:
Da's wel snel! De makkelijkste heb ik eens binnen 3 seconden uitgespeeld.
(quote)
Da's wel snel! De makkelijkste heb ik eens binnen 3 seconden uitgespeeld.
Moi aussi. Maar daar schei je snel mee uit, omdat het meer geluk dan wijsheid is, en omdat het gewoon echt niet sneller kan.

0
geplaatst: 31 januari 2007, 22:55 uur
Midden in een drukke winkelstraat zomaar neervallen en doen alsof je dood bent om vervolgens doodleuk weer op te staan en door te lopen. Vooral leuk als je met een groep bent en allen tegelijk neervalt.
0
Jornaquin
geplaatst: 1 februari 2007, 00:59 uur
Jesse schreef:
Midden in een drukke winkelstraat zomaar neervallen en doen alsof je dood bent om vervolgens doodleuk weer op te staan en door te lopen. Vooral leuk als je met een groep bent en allen tegelijk neervalt.
Rare mensen daar in Lochem
0
geplaatst: 1 februari 2007, 16:42 uur
Nicolage Rico schreef:
Heb je in Lochem wel een drukke winkelstraat?
Hoeft ook niet in Lochem, we zijn immers niet geïsoleert van de buitenwereld
0
Bobiej
geplaatst: 1 februari 2007, 17:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Drukke winkelstraat in lochem, winkelsteeg eerder
.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 11:42 uur
In mijn wijk wordt elke eerste vrijdag van de maand het oud papier opgehaald. Ik heb eens op de laatste vrijdag van de maand, voor ik na het werk ging, een doosje oud papier bij mijn flat gezet. Toen ik 's avonds terugkwam had bijna de hele flat het oud papier buiten gezet.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 11:43 uur
Cygnus schreef:
In mijn wijk wordt elke eerste vrijdag van de maand het oud papier opgehaald. Ik heb eens op de laatste vrijdag van de maand, voor ik na het werk ging, een doosje oud papier bij mijn flat gezet. Toen ik 's avonds terugkwam had bijna de hele flat het oud papier buiten gezet.

0
geplaatst: 2 februari 2007, 16:27 uur
0
geplaatst: 2 februari 2007, 16:37 uur
In de klas doen alsof je Gilles de la Tourette hebt en dat de leraar je dan gaat aankijken van, okee.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 16:48 uur
@ WeSSeL: Indd, Doe je dat echt 
Ik doe altijd met de afwasborstel rondjes draaien met de kraan open, net zolang tot al het sop helemaal weg is...
- Op dinsdagochtend wachten tot ik de vuilniswagen aan hoor komen (of het oranje van de zwaailamp zie) en dan vervolgens heel erg snel de schoenen aan en met de container het erf afhollen en net voordat ze voor mijn huis zijn de container op de stoep zetten..
- Als ik een bosje bloemen koop, met een schaar proberen het hele bosje in 1 keer schuin af te knippen. (vooral als het hele harde stelen zijn)
-Als ik de was op moet hangen, elk kledingstuk met dezelfde kleur wasknijpers ophangen.
(misschien is dat laatste meer dwangmatig )

Ik doe altijd met de afwasborstel rondjes draaien met de kraan open, net zolang tot al het sop helemaal weg is...

- Op dinsdagochtend wachten tot ik de vuilniswagen aan hoor komen (of het oranje van de zwaailamp zie) en dan vervolgens heel erg snel de schoenen aan en met de container het erf afhollen en net voordat ze voor mijn huis zijn de container op de stoep zetten..
- Als ik een bosje bloemen koop, met een schaar proberen het hele bosje in 1 keer schuin af te knippen. (vooral als het hele harde stelen zijn)
-Als ik de was op moet hangen, elk kledingstuk met dezelfde kleur wasknijpers ophangen.
(misschien is dat laatste meer dwangmatig )
0
Ruby1966
geplaatst: 2 februari 2007, 22:42 uur
J.Bell schreef:
Dat doe ik ook

0
ebisch
geplaatst: 2 februari 2007, 22:55 uur
WeSSeL.. schreef:
In de klas doen alsof je Gilles de la Tourette hebt en dat de leraar je dan gaat aankijken van, okee.
Ik deed vroeger vaak alsof ik een mond vol snoep had in de klas door heel opvallend op m'n tong te gaan zitten bijten zodat de leraar het zag, en als hij er iets van zei "strafregels 300x 'ik mag niet snoepen onder de les!!!!!!'" begon ik 'm uit te lachen.

0
geplaatst: 3 februari 2007, 18:16 uur
Yak schreef:
Overal gezichtjes in proberen te herkennen
(afbeelding)

(afbeelding)

0
SelmaDuim
geplaatst: 3 februari 2007, 19:04 uur
Yak schreef:

Ik ook.

HammerHead schreef:
Waar heb je die gekocht Yak, op Paaseiland?
Waar heb je die gekocht Yak, op Paaseiland?
Mijn waterkoker.

0
Sheplays
geplaatst: 3 februari 2007, 19:19 uur
Net doen of ik niet kan schaatsen/skeeleren en als iedereen medelijden heeft en het voor gaat doen (of gaat gniffelen) er als een speer vandoor gaan!
0
geplaatst: 3 februari 2007, 23:08 uur
Paalhaas schreef:
Mijnenveger (Expert) binnen 100 seconden uitspelen
Mijnenveger (Expert) binnen 100 seconden uitspelen

Heb net de 94 seconden gehaald

0
bm.silverlake
geplaatst: 4 februari 2007, 02:09 uur
bij het fietsen,een stoplicht naderend, met mijn arm en wijsvinger gestrekt ,om precies op het knopje te drukken, en zo ook te blijven staan, tot het stoplicht dus op groen gaat.
0
geplaatst: 4 februari 2007, 07:04 uur
0
geplaatst: 4 februari 2007, 09:07 uur
Jazper schreef:
Wat een rotspel met zo'n laptop zonder normale muis.
Grrr.
(quote)
Wat een rotspel met zo'n laptop zonder normale muis.
Grrr.

Hier ook zo'n laptop (maar mét normale muis
)
0
geplaatst: 4 februari 2007, 13:14 uur
In pasfotohokjes (vlak voor de flits) mensen gaan vragen of ze er een koekje bij willen..
0
geplaatst: 4 februari 2007, 19:47 uur
Arno schreef:

(quote)

En nou onder de 80. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.