MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kicks van Niks

zoeken in:
SelmaDuim schreef:
Mijn waterkoker.

Ik vind het meer op een centrifuge lijken op de een of andere manier....

Bobiej
De beste kick van allemaal: eindelijk wat krijgen met het meisje waar je al weken een oogje op hebt !

Sorry lui, maar dit is toch de grootste kick .

Bobiej schreef:
De beste kick van allemaal: eindelijk wat krijgen met het meisje waar je al weken een oogje op hebt !

Alleen geen kick van niks Zo ongeveer de grootste die het leven biedt, gefeliciteerd

Bobiej schreef:

Ook muziekaal op 1 lijn?

Een metalchick

Bobiej
levenvergeten schreef:
Een metalchick

1. Ze speelt gitaar
2. Ze treed al op met haar band!
3. Ze luisterd inderdaad Rock en af en toe Metal .

Ik heb reden genoeg om tevreden te zijn!

Kick van Niks: Het bericht posten waardoor een topic er een extra pagina bijkrijgt.

Bobiej schreef:
(quote)

1. Ze speelt gitaar
2. Ze treed al op met haar band!
3. Ze luisterd inderdaad Rock en af en toe Metal .

Ik heb reden genoeg om tevreden te zijn!
Perfect niet kwijtraken, want die zijn schaars

Al die verrekte stickertjes moet ik van die albumhoezen afkrijgen, al kost het me m'n nagels.

Ben ik de enige?

Improvision
Nightrider schreef:
Al die verrekte stickertjes moet ik van die albumhoezen afkrijgen, al kost het me m'n nagels.

Ben ik de enige?

Idem, en sommige zijn er dan precies nog eens met lijm aangehecht waardoor er zo een onderste laag sticker aan blijft zitten. Echt hatelijk .

........ maar als het lukt heb je meteen een hele grote kick

Als je politie tegenkomt in het (in mijn geval) dorp, fakking hard wegrennen.
Dan moet je de gezichten zien van de mensen om je heen

Glurp schreef:
Als je politie tegenkomt in het (in mijn geval) dorp, fakking hard wegrennen.
Dan moet je de gezichten zien van de mensen om je heen

En hoe zit dat dan met de gezichten van de politie?

Nightrider schreef:

Ben ik de enige?
Het irritantste is, dat het stickertje soms (half) bovenop en stickertje is geplakt dat bij het album hoort

Nightrider schreef:

Ben ik de enige?

Nee hoor. Die gele ronde stickertjes met een wit uitroepteken zijn de ergste!

Cygnus schreef:
(quote)

Nee hoor. Die gele ronde stickertjes met een wit uitroepteken zijn de ergste!

rusty nail schreef:
(quote)
Het irritantste is, dat het stickertje soms (half) bovenop en stickertje is geplakt dat bij het album hoort

Improvision schreef:
(quote)

Idem, en sommige zijn er dan precies nog eens met lijm aangehecht waardoor er zo een onderste laag sticker aan blijft zitten. Echt hatelijk .

Wat fijn hier zoveel medeleven te vinden! En die gele ronde stickertjes zijn inderdaad het ergst, heel opvallend en dan ook nog eens aartslelijk.

Vaak in de aanbiedingbakken aan 't graaien?

Nightrider schreef:

Ben ik de enige?

Vooral heel irritant als je iemand wil wijsmaken dat het product 30 euro kostte terwijl het eigenlijk in een of andere aanbiedingsbak voor 2 euro weg ligt te rotten... :P

Als de sticker er niet af wil, kun je toch gewoon een ander klepje op de hoes zetten. Het wordt wel wat anders als de sticker achterop zit, dan moet je de hele hoes uit elkaar slopen (wat bij mij nooit goed afloopt), maar gelukkig zit de sticker (vrijwel) altijd voorop.

Nightrider schreef:
(quote)

(quote)

(quote)

Wat fijn hier zoveel medeleven te vinden! En die gele ronde stickertjes zijn inderdaad het ergst, heel opvallend en dan ook nog eens aartslelijk.

Vaak in de aanbiedingbakken aan 't graaien?

De gele ronde stickertjes kom je niet alleen in de aanbiedingsbakken tegen, maar ook gewoon op cd's die 10 euro kosten. En je krijgt ze er nauwelijks af!

Maar je hebt stickers en stickers. De prijsstickertjes van de Media Markt vliegen er als vanzelf af, en ook de "3 voor 25,-"-stickers van de FRS zijn makkelijk te verwijderen. Maar je hebt van die afschuwlijke klevertjes, vooral als ze al langere tijd op de cd geplakt zitten.

Cygnus schreef:
Maar je hebt stickers en stickers. De prijsstickertjes van de Media Markt vliegen er als vanzelf af, en ook de "3 voor 25,-"-stickers van de FRS zijn makkelijk te verwijderen. Maar je hebt van die afschuwlijke klevertjes, vooral als ze al langere tijd op de cd geplakt zitten.

De prijsstickers van de FRS die zijn moeilijk... Bij mij blijft de lijm dr vaak nog aanzitten dan....

Louis2703 schreef:
(quote)

De prijsstickers van de FRS die zijn moeilijk... Bij mij blijft de lijm dr vaak nog aanzitten dan....

Bedoel je die grote ronde gele met rode letters?

Jesse schreef:
Als de sticker er niet af wil, kun je toch gewoon een ander klepje op de hoes zetten. Het wordt wel wat anders als de sticker achterop zit, dan moet je de hele hoes uit elkaar slopen (wat bij mij nooit goed afloopt), maar gelukkig zit de sticker (vrijwel) altijd voorop.

Doe ik ook vaak, uit de bak met kopieercd's een mooie hoes pakken en die vervangen voor de kapotte lelijke. Al die hoesjes zijn immers toch eender! Soms ben je dan wel een mooi zegeltje kwijt...

Rooksignalen maken met je adem.

www.buienradar.nl checken, en dan een gat in de regen zoeken, en dan keurig droog overkomen

De koffiepot heel hoog boven je kopje houden en dan inschenken zonder te knoeien, wat ik nu ga doen, kickuh

Het kan waarschijnelijk alleen vandaag, dus voor ik het vergeet: Knerpen

Over die stickers: wasbenzine of terpentine... klaar!

HammerHead schreef:
Over die stickers: wasbenzine of terpentine... klaar!

Bedankt voor de tip, ik zal het er eens op loslaten

Terpentine is wel net iets agressiever spul dus je moet je doosje er niet in gaan dopen. Gewoon even wrijven met een doek.

Probeer in ieder geval geen stickeroplosser want dan lost je hoesje ook op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.