Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
geplaatst: 8 februari 2007, 18:03 uur
Jesse schreef:
Het kan waarschijnelijk alleen vandaag, dus voor ik het vergeet: Knerpen
Het kan waarschijnelijk alleen vandaag, dus voor ik het vergeet: Knerpen
Dat vind ik dus ook super! Kakelverse sneeuw, en dan de eerste zijn die er een stap zet.
0
geplaatst: 8 februari 2007, 18:05 uur
Zoals vandaag: sneeuwballen gooien die toevallig perféct op de juiste plaats terecht komen (gezicht, achterwerk,..) 

0
geplaatst: 8 februari 2007, 19:25 uur
Nee, die standaard prijsstickers....
En door de sneeuw lopen... overal ligt sneeuw hiero, behalve op de weg, er is té goed gestrooid...

0
geplaatst: 8 februari 2007, 19:57 uur
rayman schreef:
Dat vind ik dus ook super!
Kakelverse sneeuw, en dan de eerste zijn die er een stap zet.
(quote)
Dat vind ik dus ook super! Kakelverse sneeuw, en dan de eerste zijn die er een stap zet.
bij mij leidt het voorlopig alleen tot een stel hangjochies die je met ijsballen gaan bekogelen en als je er wat van zegt je hele familie alle ziektes van de wereld toewensen

0
geplaatst: 8 februari 2007, 20:00 uur
frankvankesteren schreef:
bij mij leidt het voorlopig alleen tot een stel hangjochies die je met ijsballen gaan bekogelen en als je er wat van zegt je hele familie alle ziektes van de wereld toewensen
(quote)

Hmm. Ik zie het al. Amsterdam.
Moet je nog oppassen dat je geen bijl in je nek krijgt.
0
geplaatst: 8 februari 2007, 20:03 uur
rayman schreef:
(quote)
nou: ik woon ook weer niet in zulke wijken hoor.. al zal het niet lang meer duren of dat soort types lopen overal rond

0
geplaatst: 8 februari 2007, 21:36 uur
nou: ik woon ook weer niet in zulke wijken hoor.. al zal het niet lang meer duren of dat soort types lopen overal rond

En ik heb net lekker een paar sneeuwballen geproduceert en lekker in een klein bang jochie z'n nek en jas uitgespreid omdat hij zo dapper was mijn zusje en het zusje van een vriend aan te vallen....
Nu is hij zijn muts kwijt...
Ocharm klein dapper jochie...

0
geplaatst: 8 februari 2007, 21:56 uur
rayman schreef:
Dat vind ik dus ook super!
Kakelverse sneeuw, en dan de eerste zijn die er een stap zet.
(quote)
Volgens mij vinden heel veel mensen dat super.. Ik ook.

0
geplaatst: 8 februari 2007, 22:00 uur
Bij mij was het wel door de verse sneeuw fietsen, 8 kilometer lang 

0
Bobiej
geplaatst: 21 februari 2007, 11:15 uur
Bij van die dropstengels eerst de rooie stroken aan de zijkant eraf pulken en dan opeten
!
!
0
geplaatst: 21 februari 2007, 16:26 uur
of die rolletjes drop eerst helemaal afrollen zodat je die hele lange dropveters krijgt
0
geplaatst: 21 februari 2007, 17:07 uur
Als ik van iemand een ongeopende rol pepermunt krijg, dan maak ik wel eens in het midden een operatie, haal ik er 1 uit, en geef em weer terug. In plaats van de standaardprocedure van het wikkelen.
0
Bobiej
geplaatst: 22 februari 2007, 10:27 uur
In een leeg doosje Smint, allemaal kleine stukjes krijt doen, en dan iemand een ''Smint'' aanbieden.
0
geplaatst: 22 februari 2007, 10:40 uur
-In een winkel dingen op de goede volgorde zetten als ze door elkaar staan, bijvoorbeeld alle Suske en Wiske-albums.
-Van een afstandje toekijken hoe een pubertje stiekem staat te roken. Of iets anders doet wat zijn ouders niet mogen weten en waarbij de puber een houding zoekt.
-Een halve zak M&M's in een schaal doen en dan eerst alle blauwe opeten en dan alle gele enz. Of juist ervoor zorgen dat je van alle kleuren er precies tien overhoud.
-Van een afstandje toekijken hoe een pubertje stiekem staat te roken. Of iets anders doet wat zijn ouders niet mogen weten en waarbij de puber een houding zoekt.
-Een halve zak M&M's in een schaal doen en dan eerst alle blauwe opeten en dan alle gele enz. Of juist ervoor zorgen dat je van alle kleuren er precies tien overhoud.
0
Improvision
geplaatst: 22 februari 2007, 11:09 uur
starbright boy schreef:

0
geplaatst: 22 februari 2007, 15:48 uur
Bobiej schreef:
In een leeg doosje Smint, allemaal kleine stukjes krijt doen, en dan iemand een ''Smint'' aanbieden.
nog leuker: die schoolkrijtjes van Venco omwisselen met de echte schoolkrijtjes op school... leraren vinden dat knap frustrerend, schrijft niet erg lekker..

0
geplaatst: 22 februari 2007, 16:50 uur
handsome_devil schreef:
...
- 's Avonds na het werk in het donker op de gewone weg lopen in plaats van op het voetpad (liefst ook met regen en zo erbij en dan lekker iPod op hebben staan)
...
...
- 's Avonds na het werk in het donker op de gewone weg lopen in plaats van op het voetpad (liefst ook met regen en zo erbij en dan lekker iPod op hebben staan)
...
Hé-le-maal deze!!
0
Bobiej
geplaatst: 22 februari 2007, 19:20 uur
nog leuker: die schoolkrijtjes van Venco omwisselen met de echte schoolkrijtjes op school... leraren vinden dat knap frustrerend, schrijft niet erg lekker..
(quote)

Jammer genoeg hebben we Whiteboards op onze school
. Hopelijk komt Venco nu met drop Whiteboard markers...
0
geplaatst: 22 februari 2007, 19:23 uur
Bobiej schreef:
. Hopelijk komt Venco nu met drop Whiteboard markers...
(quote)
. Hopelijk komt Venco nu met drop Whiteboard markers...je zou een verzoek meoten indienen bij Venco
ik wed dat ze het nog doen ook...
0
geplaatst: 22 februari 2007, 19:56 uur
- Met spinning 'wedstrijdjes' doen met arrogante medespinners die je aankijken alsof je niks zou kunnen.
- Met de bel de klas binnenlopen B) en desnoods zoveel omwegen fietsen dat je dat precies gaat redden
- Op de maat van de muziek die ik op heb tijdens m'n werk van brievenbus naar brievenbus lopen
- Als het keihard regent met regenpak fietsen zodat je droog blijft. Of juist zonder zodat je hartstikke nat regent (alleen aanbevolen op terugweg)
- Koppige broertjes finaal uit een discussie/meningsverschil praten en dan zo erg dat ze echt niks anders geven dan je volledig gelijk geven
- Met de bel de klas binnenlopen B) en desnoods zoveel omwegen fietsen dat je dat precies gaat redden
- Op de maat van de muziek die ik op heb tijdens m'n werk van brievenbus naar brievenbus lopen
- Als het keihard regent met regenpak fietsen zodat je droog blijft. Of juist zonder zodat je hartstikke nat regent (alleen aanbevolen op terugweg)
- Koppige broertjes finaal uit een discussie/meningsverschil praten en dan zo erg dat ze echt niks anders geven dan je volledig gelijk geven

0
geplaatst: 22 februari 2007, 20:27 uur
[quote="nevyn]
[/quote]
Om de een of andere reden houdt die van mij het altijd vol om zich uit de grootste onzin te blijven praten
[/quote]Om de een of andere reden houdt die van mij het altijd vol om zich uit de grootste onzin te blijven praten

0
geplaatst: 22 februari 2007, 20:28 uur
Om de een of andere reden houdt die van mij het altijd vol om zich uit de grootste onzin te blijven praten

Dat is de kunst, eens in de 20 keer lukt het

0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:48 uur
Ik vind het ook wel een kick om op deze site bij een voor mij onbekend album te belanden, waar dan een enorm verhaal van Zachary Glass als eerste bericht staat 

0
geplaatst: 23 februari 2007, 15:15 uur
Nightrider schreef:
Ik vind het ook wel een kick om op deze site bij een voor mij onbekend album te belanden, waar dan een enorm verhaal van Zachary Glass als eerste bericht staat

+1

Een paaseitje met één hand en in één beweging van zijn folie ontdoen is ook een ontzettende kick
0
geplaatst: 23 februari 2007, 20:51 uur
DaarGaJeFaber schreef:
Een paaseitje met één hand en in één beweging van zijn folie ontdoen is ook een ontzettende kick
Klopt!
0
geplaatst: 24 februari 2007, 14:59 uur
Zo'n 400 postbodeelastieken om m'n stuur hebben hangen na een dag werken, een soort jeugddroom o.i.d. 

0
geplaatst: 24 februari 2007, 15:50 uur
nevyn schreef:
Zo'n 400 postbodeelastieken om m'n stuur hebben hangen na een dag werken, een soort jeugddroom o.i.d.
Rare lui bij TNT. Wij van SandD hebben die dingen niet nodig. Althans, ik niet Zo'n 400 postbodeelastieken om m'n stuur hebben hangen na een dag werken, een soort jeugddroom o.i.d.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.