MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kicks van Niks

zoeken in:
En, als eens geschorst geweest?

Bobiej
Of een rotje zolang vasthouden dat als je hem in de lucht gooit hij in de lucht ontploft.

En natuurlijk het onvermijdelijke: Pritt op het einde van een potlood, pen of papiertje doen en deze naar het plafond gooien zodat ze blijven plakken. De manier van gooien, iedereen hoopt het recht te doen wat natuurlijk nooit lukt, is sowieso al lachen.

pet
Wij deden de pritt op een lineaal, daar een fel gekleurd papiertje op. Nu kun je het gewoon recht omhoog schieten, en komt het op een of andere manier altijd zo uit, dat het papiertje naar onder zit. We hadden bijna ons meesterwerk af (in ieder lokaal een stukje papier), toen er 1 jongen gepakt werd. Die moest alles schoonmaken

Dat is een rotstreek. Bij ons heeft een hartvormig papiertje daar twee jaar ofzo gehangen

Nog zo'n pritt-grapje, ik ga het lange verhaal dat hieraan vooraf gaat niet vertellen, maar het komt erop neer dat we mini-Eiffeltorentjes hadden gekregen maar om niet vertelde redenen waardeerde niemand die. Zodoende werd het daarmee plafondPritten.
We hadden er een gekozen en die liet telkens los. Kon ik, als langste van de klas, hem stevig tegen het plafond duwen tot hij vastzat. We zetten hem boven de stuut van de klas, maar die trok hem weer van het plafond. Eikel.

wat een verhalen. Het kan ook met wcpapaier en water. Gewoon propjes. Als je dat soort streken uithaalt wordt je altijd een keer gepakt. We kregen straf in de zin van "hoe schoner het in mijn lokaal is, des te minder straf"

Bobiej
Van die Nibb-it chips in je koffie houden zodat als je het eruithaalt, het van die leuke knappende geluidjes maakt .

Het volume vol openzetten als de overbekende schreeuw aan het einde van 'Won't get fooled' again komt, want die is zóóó vet!

Roger Daltrey:

KampF schreef:
wat een verhalen. Het kan ook met wcpapaier en water. Gewoon propjes. Als je dat soort streken uithaalt wordt je altijd een keer gepakt. We kregen straf in de zin van "hoe schoner het in mijn lokaal is, des te minder straf"
Wij hadden op school altijd een leuke tijddoder. twee stekkers met kort snoertje ertussen .En dan op een plekje uit het zicht allebei in het stopcontact. En maar naar die stoppenkast lopen die sufferts. En iedere keer als ze weer bijna terugwaren in het lokaal die stekker er weer in. Tot dat ik gepakt werd toen was het 3 weken lang elke woensdag en vrijdag blijven tot half 6. Net de laatse dag zag ik in het laatje van de mentor een grote zak met van die m&m,s met nootjes erin voor ik het wist had ik die hele zak leeg gekaant. Bleek dat dat ook al niet mocht . Moest ik nog een middag daar zitten.

moet het wel waard geweest zijn, of niet?

OldSkool schreef:
moet het wel waard geweest zijn, of niet?
Nou, ik vond het in die tijd maar een zuur offer. de hele klas genoot. Maar ik moest het gelach weer betalen. Achteraf gezien was het wel weer fun

is meestal

Social_Mask
Bij mij in de klas vinden we het leuk om de docenten gek te maken . Dat doen we door elke keer als een docent wat uitlegt een vraag te stellen die nergens op slaat en niks met zn uitleg te maken heeft. En dan gaat de hele klas een discussie voeren over t vraag dat gesteld werd. Dat houden we soms dik 10 min vol. In totaal hebben we 3 keer een docent zo ver gekregen dat hij/zij niet meer les aan ons wou geven. Soms gaan we te ver, maar het is echt lachen .
Ook hebben we vorig jaar tijdens de zomer, de brandslang aan gedaan en elkaar daarmee nat GESCHOTEN.

Nog iets dat we leuk vinden om te doen is om de brandalarm af te laten gaan. En als het overduidelijk is dat onze klas het heeft gedaan, ontkennen we het altijd. Stelletjes lafaards. Maar erg grappig hahaha.

Gelukkig zijn we nu wat rustiger geworden, omdat we 3weken lang als straf een oud toneelstuk moesten overschrijven. Elke dag 1 uur lang.

Hmm, door die brandslang schiet me opeens iets te binnen. Tijdens onze eindexamenstunt hadden we een waterballonnengevecht dat flink uit de hand liep (want opeens werden er emmers ed. aangesleept). Tijdens het steeds weer bijvullen draaide niemand de kranen op de wc's nog dicht wat uiteindelijk tot gevolg had dat het water de klaslokalen binnenstroomde.

Ik geloof dat er een jaar later ueberhaupt geen stunt meer georganiseerd mocht worden.

Ook altijd lekker flauw; van die proppen wc-papier in de koffie/thee automaten doen zodat hij vast loopt. Heel flauw maar altijd succesvol, net als alle wc's dichttapen. Tja, het blijft leuk tot je een keer de Ilias in het grieks mag overschrijven

Social_Mask
Pruut schreef:
net als alle wc's dichttapen. P

Hahah dat heb ik ook ooit gedaan. En een stoel gezet tussen 2 deuren. Kon niemand eruit toen.
Gelukkig word ik bijna nooit gepakt.

herman schreef:
Hmm, door die brandslang schiet me opeens iets te binnen. Tijdens onze eindexamenstunt hadden we een waterballonnengevecht dat flink uit de hand liep (want opeens werden er emmers ed. aangesleept). Tijdens het steeds weer bijvullen draaide niemand de kranen op de wc's nog dicht wat uiteindelijk tot gevolg had dat het water de klaslokalen binnenstroomde.

Ik geloof dat er een jaar later ueberhaupt geen stunt meer georganiseerd mocht worden.

Ken ik: We hadden op de LSD (Laatste SchoolDag), toen het te warm was, allemaal flessen water meegenomen en uiteindelijk werden deze over elkaar heengegooid.
Het was een kleregeren voor niks, en het duurde ook maar zolang men het uit kon houden, en dat was niet lang.

Ikzelf was behoorlijk de lul
Maar ja, Boeien!!!!

Ook ben ik bekend met iemand op de plee verassen: We hadden ee emmer water bij de deur gezet zodat degene die bezig was daarbinnen die emmer over zijn voeten zou krijgen. Helaas kwam de strenge leraar Engels die zijn studenten miste net de plee binnen.

Ook hadden we in de 2e en 3e een leraar die we echt van onze klas weggeplaagd hebben: Hij was kaal, en droeg zo'n Jan Wolkers-bril.
Echt alle flauwe grappen die je kon bedenken mbt tot diens afwezigheid van haar zijn de revue gepasseerd.
Toen we zijn voornaam wisten was het circus helemaal compleet.

Groeten

Bobiej
Nu ben ik toch benieuwd wat zijn voornaam was... Jan?

Ook leuk is, als je een postbode elastiek over het stuur van je fiets spant, en als je dat laat trillen klinkt het als het begin van Stinkfist van Tool... .

Bobiej schreef:
Ook leuk is, als je een postbode elastiek over het stuur van je fiets spant, en als je dat laat trillen klinkt het als het begin van Stinkfist van Tool... .

Bij mij knapt hij meestal

En hij heette Lei, Bobiej, Lei Limpens

Of op mijn huidige school: In mijn vorige klas zaten meer Limburgers dan Brabanders en wij zaten dan als Limburgers de Brabanders belachelijk te maken en vice versa. Het was puur een geintje, maar toch leuk

Social_Mask
Haha, dat doet me denken wat we bij ons doen. We hebben een hindoestaan in onze klas. En zoals vele weten, praten hindoestanen erg grappig engels. Dat accent is echt zó leuk. En die doen we dan allemaal na. We hadden een keer besloten om met de hele klas, een dag lang alleen met dat accent te praten . En dat jongen deed ook mee. Dat was echt geweldig.
Ook hebben we een Koreaan in onze klas, een Chinees en een Jappaner. En 3 keer raden wat we doen... .

Akonner
Social_Mask schreef:
Haha, dat doet me denken wat we bij ons doen. We hebben een hindoestaan in onze klas. En zoals vele weten, praten hindoestanen erg grappig engels. Dat accent is echt zó leuk. En die doen we dan allemaal na. We hadden een keer besloten om met de hele klas, een dag lang alleen met dat accent te praten . En dat jongen deed ook mee. Dat was echt geweldig.
Ook hebben we een Koreaan in onze klas, een Chinees en een Jappaner. En 3 keer raden wat we doen... .

naar azie verhuizen?
naar een chinees restaurant?
Hun na gaan doen?

zo nu heb ik 3 keer geraden.

Bier van tafels jatten bij het stappen geeft mij een kick

In mijn vorige klas zat ook een Russische: Haar accent was gewoon grappig en het feit dat ze de Nederlands taal nog niet rijk was, bv: Ze wist niet wat een schoenveter is

Maar ik kreeg de slappe lach toen zij, ik was toen melig, uitleg gaf over een doos die ze gemaakt had.
'Main doos' OMG, wat heb ik toen moeite gehad mijn lachen in te houden, en nu ik eraan terugdenk nog meer moeite

Akonner
Akonner schreef:
(quote)

naar azie verhuizen?
naar een chinees restaurant?
Hun na gaan doen?

zo nu heb ik 3 keer geraden.

Wel zo dat iedereen het kan zien hoor...

Social_Mask
Akonner schreef:
(quote)

Wel zo dat iedereen het kan zien hoor...

En de 3de keer had je goed geraden.

sq
Akonner schreef:

Pas maar op. Ik heb het een keer gezien hoe iemand met dezelfde kick vreselijk te pakken is genomen. Speciaal was voor hem een glas met opgeschuimde urine klaargezet...

Over Kicks van Niks gesproken.

Social_Mask
OldSkool schreef:
In mijn vorige klas zat ook een Russische: Haar accent was gewoon grappig en het feit dat ze de Nederlands taal nog niet rijk was, bv: Ze wist niet wat een schoenveter was

Maar ik kreeg de slappe lach toen zij, ik was toen melig, uitleg gaf over een doos die ze gemaakt had.
'Main doos' OMG, wat heb ik toen moeite gehad mijn lachen in te houden, en nu ik eraan terugdenk nog meer moeite

Hhahaha wat een toeval. In de 1e had ik ook een Russisch meisje. Zo'n grappig accent, idd. 1 keer gingen we fietsen (moet me lach echt inhouden op dit moment) en dat meisje zag een paal staan. En ze fieste richting de paal. En wat doen mensen als ze zien dat ze bijna botsen tegen een paaltje ofsow? Nou, zij reed er met volle snelheid tegen aan . Ook moest ze een keer antwoord geven op een vraag. De docent vroeg aan haar: Wat is de hoeksom van een driehoek? En zij zei: Moskou???? Hahahaha.

Akonner
Zoveel mogelijk Mayonaise bewaren voor het laatste frietje, meer een tik trouwens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:50 uur

geplaatst: vandaag om 09:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.