Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 5 april 2007, 13:21 uur
Akonner schreef:
Zoveel mogelijk Mayonaise bewaren voor het laatste frietje, meer een tik trouwens.
Zoveel mogelijk Mayonaise bewaren voor het laatste frietje, meer een tik trouwens.
Heb ik nét gedaan

0
Akonner
geplaatst: 5 april 2007, 17:43 uur
Social_Mask schreef:
Heb ik nét gedaan
(quote)
Heb ik nét gedaan

Goede lunch.
0
geplaatst: 5 april 2007, 18:22 uur
Commentaar geven op een gesprek waar je niet bijhoort.
Bv: Iemand laat een klasgenoot iets zien en vraagt wat diegene er van vindt. Jij, die op een afstand zit geeft er dan een commentaar op als: 'Lelijk! Man, heb je DAAR 10 minuten over gedaan?'
En, ook heel flauw, werk afkraken waar de maker keihard zijn best op heeft gedaan.
Voorbeeld: Een jongen heeft een uitdraai van een folder waar hij veel uren intensief aan gewerkt heeft.
Dan geef je als commentaar:
'Nee, dit is echt niks. Volgens was dat niet eens de opdracht! ed...' En als hij dan helemaal de grond ingezonken is zeggen:
'Grapje jong, ik vind hem echt heel mooi.'
Of de überbekende punaise op de stoel:
Op mijn vorige school hadden we dit gedaan bij echt een eikel, hij ging zitten en merkte het niet eens!
De hele klas lag zowat dubbel, en hij zat te kijken van: 'Wat is er?'
Toen we het hem vertelden stond hij semi-boos op en haalde hij het ding eruit. De klas had 5 minuten nodig om bij te komen.
Bv: Iemand laat een klasgenoot iets zien en vraagt wat diegene er van vindt. Jij, die op een afstand zit geeft er dan een commentaar op als: 'Lelijk! Man, heb je DAAR 10 minuten over gedaan?'

En, ook heel flauw, werk afkraken waar de maker keihard zijn best op heeft gedaan.
Voorbeeld: Een jongen heeft een uitdraai van een folder waar hij veel uren intensief aan gewerkt heeft.
Dan geef je als commentaar:
'Nee, dit is echt niks. Volgens was dat niet eens de opdracht! ed...' En als hij dan helemaal de grond ingezonken is zeggen:
'Grapje jong, ik vind hem echt heel mooi.'
Of de überbekende punaise op de stoel:
Op mijn vorige school hadden we dit gedaan bij echt een eikel, hij ging zitten en merkte het niet eens!
De hele klas lag zowat dubbel, en hij zat te kijken van: 'Wat is er?'
Toen we het hem vertelden stond hij semi-boos op en haalde hij het ding eruit. De klas had 5 minuten nodig om bij te komen.

0
Social_Mask
geplaatst: 5 april 2007, 18:26 uur
OldSkool schreef:

Wordt echt zo vaak in onze klas gedaan.Wat wij ook laatst hebben gedaan is kauwgum in de sleutelgat van een deur van een klaslokaal gedaan. En jah hoor, moesten we weer nablijven...

0
geplaatst: 5 april 2007, 18:36 uur
Social_Mask schreef:
Wat wij ook laatst hebben gedaan is kauwgum in de sleutelgat van een deur van een klaslokaal gedaan. En jah hoor, moesten we weer nablijven...
Wat wij ook laatst hebben gedaan is kauwgum in de sleutelgat van een deur van een klaslokaal gedaan. En jah hoor, moesten we weer nablijven...

Wederom de kauwgom: Bij mijn vorige school kon je de les wel vergeten als je betrapt werd daarmee. Des te leuker is het natuurlijk om dan JUIST kauwgum te kauwen.

0
Social_Mask
geplaatst: 5 april 2007, 18:46 uur
OldSkool schreef:
Wederom de kauwgom: Bij mijn vorige school kon je de les wel vergeten als je betrapt werd daarmee. Des te leuker is het natuurlijk om dan JUIST kauwgum te kauwen.
(quote)

Elke les moeten de docenten mijn medeleerlingen aan de schoolregels herinneren:
Je mag geen kauwgum kauwen.
Je mobielen moeten uit.
Jassen uit.
Geen petten op.
Geen mp3 spelers of I-pods.
Echt elke les.
Zelfs ik begin er nu wel een beetje moe van te worden...
0
Akonner
geplaatst: 5 april 2007, 18:54 uur
Social_Mask schreef:

Je mobielen moeten uit.
Jassen uit.
Geen petten op.
Echt elke les.
(quote)

Je mobielen moeten uit.
Jassen uit.
Geen petten op.
Echt elke les.
Bij onze school mag dit allemaal wel.
0
Akonner
geplaatst: 5 april 2007, 19:40 uur
Okee, ik zit al op het MBO en daar mag alles wat op de middelbare school verboden is gewoon wel.
0
Akonner
geplaatst: 5 april 2007, 19:41 uur
Wat ook een Kick geeft: Met Amsterdam vest door Rotterdam lopen, ben het van plan ooit te doen...
0
Social_Mask
geplaatst: 5 april 2007, 20:01 uur
Akonner schreef:
Wat ook een Kick geeft: Met Amsterdam vest door Rotterdam lopen, ben het van plan ooit te doen...
Ik kom je wel opzoeken in het ziekenhuis
.
0
geplaatst: 6 april 2007, 10:38 uur
Ik ook, maar bij ons maakt het bij bepaalde leraren echt geen spreekwoordelijke reet uit, of we opletten of niet (met mobiel of mp3-speler of niet)... Sommigen juichen kauwgom zelfs toe omdat je concentratievermogen er van omhoog gaat....
0
Social_Mask
geplaatst: 6 april 2007, 10:47 uur
Louis2703 schreef:
Sommigen juichen kauwgom zelfs toe omdat je concentratievermogen er van omhoog gaat....
(quote)
Sommigen juichen kauwgom zelfs toe omdat je concentratievermogen er van omhoog gaat....

Louis2703 schreef:
bij ons maakt het bij bepaalde leraren echt geen spreekwoordelijke reet uit, of we opletten of niet (met mobiel of mp3-speler of niet)
(quote)
bij ons maakt het bij bepaalde leraren echt geen spreekwoordelijke reet uit, of we opletten of niet (met mobiel of mp3-speler of niet)
Jah dat heb ik ook bij 2 docenten
. En bij 1 van die docenten heb ik een blokuur dus hoef ik 2 uur niks te doen. Maar het wordt dan wel erg chaotisch. Wel lachen.
0
geplaatst: 6 april 2007, 14:12 uur
Bij mijn huidige school moet de Mp3's ook uit, of als je moet werken, aan maar zonder dat het iemand stoort en op kauwgum wordt minder streng gekeken. Al met al is dat iets losser dan de middelbare school.
0
geplaatst: 6 april 2007, 14:20 uur
Op mijn school boeit het bij wiskunde ook niet of je mp3 speler op hebt of niet, die gast is blind ofzo. En dan anderhalf uur met je ipod op vol volume heel quasi-geinteresseerd naar je leraar blijven kijken terwijl je geen woord verstaat van wat ie zegt.
0
geplaatst: 6 april 2007, 14:23 uur
Tsjo-Wi schreef:
Quasi-geinteresseerd naar je leraar blijven kijken .
Quasi-geinteresseerd naar je leraar blijven kijken .
Dat gebeurt nog het meeste: We hebben ook hoorcolleges en dat is in zo'n auditorium. In zo'n les is in slaap het meest verleidelijke om te doen, en als je dan op apegapen ligt en de leraar vraagt of je je aandacht erbij hebt schrik je snel wakker, doe je of je schrijft en zeg je dat je oplet, of alvorens weer in slaap te vallen.
Gebeurt vaak genoeg.
0
geplaatst: 6 april 2007, 14:28 uur
OldSkool schreef:
Bij mijn huidige school moet de Mp3's ook uit, of als je moet werken, aan maar zonder dat het iemand stoort en op kauwgum wordt minder streng gekeken. Al met al is dat iets losser dan de middelbare school.
Bij ons is het zo dat er soms gevraagd word of de muziek van je laptop iets zachter kan. En dat tijdens een hoorcollege..
0
geplaatst: 6 april 2007, 14:36 uur
Dit lijkt onderhand wel het middelbare-school-topic.
Nog eens wat échte kicks van nicks.
- je 33-toeren-plaat op 45 toeren afspelen (of andersom natuurlijk)
- bij een zebrapad net zolang wachten met oversteken tot er een auto aankomt, die dan dus moet stoppen (wel oppassend voor doorrijders natuurlijk...
)
Nog eens wat échte kicks van nicks.
- je 33-toeren-plaat op 45 toeren afspelen (of andersom natuurlijk)
- bij een zebrapad net zolang wachten met oversteken tot er een auto aankomt, die dan dus moet stoppen (wel oppassend voor doorrijders natuurlijk...
)
0
Akonner
geplaatst: 6 april 2007, 15:12 uur
Met de fiest acher iemand aanrijden en de hele tijd net doen of je er langs wil door te bellen.
0
geplaatst: 6 april 2007, 15:34 uur
Akonner schreef:
Met de fiest acher iemand aanrijden en de hele tijd net doen of je er langs wil door te bellen.
Dies vervelend! Ik heb meer als iemand achter me fietst, dat ik de neiging kriijg om keihard te remmen. Of ik fake een telefoongesprek, en dat ik daardoor langzaam ga fietsen, en dat dan diegene (die al zo vervelend) achter me fietst wel ín moet halen.. En dan kijken ze je raár aan!
0
geplaatst: 6 april 2007, 16:09 uur
Jazper schreef:
Dit lijkt onderhand wel het middelbare-school-topic.
Mij lijkt het eerder op "hoe bak ik een kwaadaardige poets?". Waar zijn de tijden naartoe dat er nog onschuldige kicks bestonden? Zoals bv. met een stress-balletje naar een nietsvermoedende, diep geconcentreerd achter z'n pc zittende collega werpen.Dit lijkt onderhand wel het middelbare-school-topic.
0
geplaatst: 6 april 2007, 16:24 uur
Om van het middelbare-school topic af te komen:
Het is en blijft leuk om bij iemand te wijzen op een non-bestaande plek op hun trui, en als ze dan kijken tegen hun neus 'tikken'.
Of iemand een schouderklopje geven op de 'verkeerde' schouder zodat ze naar niemand omkijken.
Helaas zijn deze niet zo makkelijk meer uitvoerbaar omdat iedereen ze al kent.
Het is en blijft leuk om bij iemand te wijzen op een non-bestaande plek op hun trui, en als ze dan kijken tegen hun neus 'tikken'.
Of iemand een schouderklopje geven op de 'verkeerde' schouder zodat ze naar niemand omkijken.
Helaas zijn deze niet zo makkelijk meer uitvoerbaar omdat iedereen ze al kent.
0
geplaatst: 6 april 2007, 16:48 uur
hier in China lukt dat tweede trukje nog bij zowat iedereen. Leuk, die cultuur-verschillen 

0
Improvision
geplaatst: 6 april 2007, 20:14 uur
Achter een andere fietser rijden om uit de wind te blijven.
0
geplaatst: 6 april 2007, 20:39 uur
Improvision schreef:
Dan ga ik keihard remmen

0
geplaatst: 6 april 2007, 20:45 uur
Een chocolade-paaseitje uit de verpakking halen zonder het zilverpapiertje te scheuren... 

0
geplaatst: 6 april 2007, 20:58 uur
Cygnus schreef:
Een chocolade-paaseitje uit de verpakking halen zonder het zilverpapiertje te scheuren...

0
geplaatst: 6 april 2007, 21:02 uur
Lin schreef:

(quote)

Ook aan de chocolade?
Hoe vond je The Massey Hall trouwens?
0
geplaatst: 6 april 2007, 21:11 uur
Kick om niks! Sinaasappelsap drinken en Godspeed You Black Emperor luisteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.