Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
Improvision
geplaatst: 2 juni 2007, 09:24 uur
Social_Mask schreef:
Bij 1 jongen had ik wat koeien mest (kwam op een heel subtiele manier aan het mest) in zn schoenen gedaan, en zn sokken verstopt.
Bij 1 jongen had ik wat koeien mest (kwam op een heel subtiele manier aan het mest) in zn schoenen gedaan, en zn sokken verstopt.
En heeft hij het gevonden?
0
geplaatst: 2 juni 2007, 16:11 uur
Iets wat blijkbaar ook een kick van me is:
Als ik in de bus van, of naar, school zit uit het raam kijken of er een fietser is die dezelfde route rijdt, en als dat zo blijkt telkens kijken of de bus die fietser voorblijft.
Als ik in de bus van, of naar, school zit uit het raam kijken of er een fietser is die dezelfde route rijdt, en als dat zo blijkt telkens kijken of de bus die fietser voorblijft.

0
Social_Mask
geplaatst: 2 juni 2007, 16:40 uur
Bij mij is het juist, dat als ik op de fiets ben naar de mensen kijken die in de bus zitten. En dan even later als ik de bus en ik bij een stoplicht staan, weer naar die mensen kijken 
Of gewoon proberen een bus/tram in te halen op mn fiets. Is makkelijker dan het lijkt hoor.

Of gewoon proberen een bus/tram in te halen op mn fiets. Is makkelijker dan het lijkt hoor.
0
geplaatst: 2 juni 2007, 17:13 uur
Nog een:
laatst belde een klasgenoot iemand om mee af te spreken en dat bleek een ouder iemand (in de dertig). En ze ging buiten het lokaal bellen. Toen kwamen er bij ons vragen als:
Heeft hij een pedo-pasje? Heeft hij misschien een landgoed dat Neverland heet?
En we vroegen dat haar dat allemaal terwijl ze met diegene in gesprek was
Of een opmerking maken en dan telkens terugkomen op het onderwerp van die opmerking.
laatst belde een klasgenoot iemand om mee af te spreken en dat bleek een ouder iemand (in de dertig). En ze ging buiten het lokaal bellen. Toen kwamen er bij ons vragen als:
Heeft hij een pedo-pasje? Heeft hij misschien een landgoed dat Neverland heet?
En we vroegen dat haar dat allemaal terwijl ze met diegene in gesprek was

Of een opmerking maken en dan telkens terugkomen op het onderwerp van die opmerking.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 2 juni 2007, 17:25 uur
Wat geeft me een kick ?
Dt-fouten uit andermans posts halen, maar doe dat niet meer..
Op zijn tijd een lekker stuk chocolade eten...
Alleen thuis zijn en de versterker flink luid afstellen voor leuke muziek,
Een warm bad nemen na een zware werkdag en dan een mooie cd beluisteren,
een vers bakje koffie, liefst met de Senseo-machine...
Samen naar een kwis kijken, en dan gezellig samen de beste thuisspeler proberen worden,
Na het werk en de douche de computer aanzetten en kijken wie er in je mailbox zit...
ach er zijn zovele kicks om nicks!
Luisteren naar de prachtige stem van Stevie Nicks misschien ook nog, vooral als het de betere Fleetwood Mac albums betreft...
Smilies plaatsen onderaan een bericht, zodanig dat het niet mooi meer is, zoals dit ;

Dt-fouten uit andermans posts halen, maar doe dat niet meer..
Op zijn tijd een lekker stuk chocolade eten...
Alleen thuis zijn en de versterker flink luid afstellen voor leuke muziek,
Een warm bad nemen na een zware werkdag en dan een mooie cd beluisteren,
een vers bakje koffie, liefst met de Senseo-machine...
Samen naar een kwis kijken, en dan gezellig samen de beste thuisspeler proberen worden,
Na het werk en de douche de computer aanzetten en kijken wie er in je mailbox zit...
ach er zijn zovele kicks om nicks!
Luisteren naar de prachtige stem van Stevie Nicks misschien ook nog, vooral als het de betere Fleetwood Mac albums betreft...
Smilies plaatsen onderaan een bericht, zodanig dat het niet mooi meer is, zoals dit ;

0
Woutt
geplaatst: 11 juni 2007, 21:21 uur
Niet bestaande dieren verzinnen (Finse woestijnoester bijv.) en dan opeens zeggen tegen iemand. Reken maar dat ze raar kijken.. 

0
Woutt
geplaatst: 12 juni 2007, 18:19 uur
Ja bijvoorbeeld, of als ze net een verhaal hebben verteld ofzo, ze weten zichzelf dan geen houding aan te nemen. Is altijd wel vermakelijk..
0
Woutt
geplaatst: 12 juni 2007, 18:21 uur
Wat ook altijd een kick geeft is het sorteren van je muziekcollectie op de computer.
0
geplaatst: 12 juni 2007, 21:02 uur
BlueVelvet schreef:
Ik zie dat meer als een noodzakelijk kwaad.
Ik zie dat meer als een noodzakelijk kwaad.
Moet ik ook maar weer eens doen... Tis een PUINHOOP!!!!
0
rico-bballer
geplaatst: 12 juni 2007, 23:38 uur
Oo en natuurlijk discussie's winnen van leraren ik moet altijd winnen uiteindelijk sturen ze me eruit blijf ik zitten tot ik win foute gewoonte kan er niks aan doen.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 17:09 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 13 juni 2007, 18:06 uur
rico-bballer schreef:
Oo en natuurlijk discussie's winnen van leraren ik moet altijd winnen uiteindelijk sturen ze me eruit blijf ik zitten tot ik win foute gewoonte kan er niks aan doen.
Dan hebben wij veel gemeen

0
rico-bballer
geplaatst: 13 juni 2007, 22:22 uur
Iemand die mij begrijpt
.
En weet je wat het is ik heb vaak nog gelijk ook vanaf het begin.
.En weet je wat het is ik heb vaak nog gelijk ook vanaf het begin.
0
Bobiej
geplaatst: 13 juni 2007, 23:03 uur
Wij hebben zo'n leraar op school die dwars door je argumenten heen lult, heerlijk om je aan die kerel te ergeren
.
.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 01:03 uur
Hoewel dit geen sensatie is, krijg ik een kick van niks tijdens het behandelen van paradoxen, in welke rechte vorm ik het ook maar rond kan krijgen:
De volgende zin is onwaar.
De vorige zin is waar.
Ik lieg nooit trouwens
De volgende zin is onwaar.
De vorige zin is waar.
Ik lieg nooit trouwens

0
geplaatst: 14 juni 2007, 17:11 uur
Ik vind paradoxen dan wel grappig, maar ja, dan vind ik ook optische illusies/ verborgen boodschappen vet.
Ik heb er een die me echt fascineerde, maar ik weet niet of hem hier kan posten, want het is per defenitie geen kick
Ik heb er een die me echt fascineerde, maar ik weet niet of hem hier kan posten, want het is per defenitie geen kick

0
geplaatst: 14 juni 2007, 18:51 uur
OldSkool schreef:
Ik vind paradoxen dan wel grappig, maar ja, dan vind ik ook optische illusies/ verborgen boodschappen vet.

Je kan het steeds proberen

0
geplaatst: 14 juni 2007, 19:55 uur
Ik vnid dit sroot dngein ook wel gppiarg.

En deze (probeer zowel de jonge vrouw als het omaatje te zien) is ook heel bekend natuurlijk:

En deze (probeer zowel de jonge vrouw als het omaatje te zien) is ook heel bekend natuurlijk:

0
geplaatst: 14 juni 2007, 20:21 uur
Ik heb eens een college gehad, waarbij we een uur lang oid. van dit soort dingen kregen te zien. Best grappig. 

0
geplaatst: 14 juni 2007, 20:35 uur
herman schreef:
Ik heb eens een college gehad, waarbij we een uur lang oid. van dit soort dingen kregen te zien. Best grappig.

Ik kreeg allemaal van dit soort dingen te zien tijdens een les KCV (klassieke culturele vorming) die ging over filosofie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.