MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst gelezen boek

zoeken in:
jeko
boeiend!

handsome_devil
'Er is geen vrouw die deugt' van Arthur Schopenhauer net uitgelezen, geweldig boek. Twijfel een beetje waar ik nu in zal beginnen. Heb heel veel zin om 'Nietzsche en Kant lezen de krant' van Rob Wijnberg te gaan lezen, maar ook heel veel zin om heel veel verhalen van Sartre te lezen.

Jeetje, kan je op Mume niet eens plaatjes van Boekmeter linken? Wat een armoede.

handsome_devil
je kunt ook gewoon auteur en titel neerzetten natuurlijk is allemaal veel makkelijker ook.

Ok dan...

Gisteren uitgelezen:

Gerard Reve - De Vierde Man

Vandaag in begonnen:

W.F. Hermans - Au Pair

Antonio

(afbeelding)

(afbeelding)

Gistermiddag vanuit Haarlem bijna 90 km gefietst en ben aan het eind van de middag aangekomen in hartje centrum Amsterdam.
Ben daar voor het eerst sinds mensenheugenis maar weer eens in de FAME geweest aldaar.

Pink Floyd boek was 5 euro en die van Dylan 7, dus voor 12 euro een mooie beloning voor een dag fietsen en geteisterd worden door de elementen

GrafGantz schreef:
Jeetje, kan je op Mume niet eens plaatjes van Boekmeter linken? Wat een armoede.

Ja, dat dus.

handsome_devil
De Teerling is Geworpen, De Vliegen, Met Gesloten Deuren en de Eerbiedige Lichtekooi inmiddels gelezen van Sartre. Verder met Vuile Handen en Tussen de Raderen van hem en ik ben vanavond met mijn wekelijkse Platoleesgroepje begonnen aan De Staat.

gisteren begonnen in:

(afbeelding)

meer ...

Ben nu in dit boek bezig. Een boek van mijn favoriete film.

(afbeelding)

Ik ben momenteel begonnen aan he derde huwelijk van Tom Lanoye en ik moet zeggen het is een openbaring voor mij.

Je was ook nauw bij z'n eerste twee betrokken?

Hehe neen dat gelukkig niet, ik val niet zo op slagerszonen met een brilletje...

Aanrader voor iedereen die nog wat moet afkicken van de voorbije zomerfestivalitis:
"Het Festivalgevoel" (Arne van Terphoven en Isabella Rozendaal)

(afbeelding)

En naar aanleiding van de remasterde Beatles-albums gisteren op de kop getikt en er al de hele nacht in aan 't lezen: "Beatles Biografie" (Bob Spitz).
Nederlandstalige versie gevonden bij "boekenvoordeel" voor slechts 10,99 euro
(ipv 49,99). Zo'n buitenkansje kon ik niet laten liggen.

(afbeelding)

.

Ik ga beginnen in de "Milleniumtrilogie" van Stieg Larsson.
De film die gemaakt is van het eerste boek is me goed bevallen.

Ik ben nu bezig met The Painted Bird van Jerzy Kosinski.

Begonnen in: Honoré de Balzac - Le Père Goriot.

In een vertaling, mijn Frans is allesbehalve fantastique...

Ben nu bezig in Nietsche en Kant Lezen de Krant van Rob Wijnberg.
Tot nu toe erg goed!

(afbeelding)

jeko
Uit: Dostojevski - Misdaad en Staf
Begonnen in:

(afbeelding)

Megh, ik heb reader's block. Ik ben al in drie boeken begonnen de laatste paar weken maar niets weet me te pakken. Ik ga toch maar weer een murakami kopen deze week. Misschien de jacht op het verloren schaap, of ten zuiden van de grens? Spannend!

jeko
Aan het herlezen:

(afbeelding)

handsome_devil
tussen de raderen van sartre uit, nu beginnen in

(afbeelding)

Devoo schreef:
Ik ben nu bezig met The Painted Bird van Jerzy Kosinski.

Heb ik een 15 jaar terug gelezen en vond het toen een fantastisch boek. Zou ik dringend eens moeten herlezen ...

Ian McEwan- Aan Chesil Beach
(Meesterwerk)

Ik heb net Clockwork Orange ( ) uit en ben nu begonnen in Catch-22. Grappige schrijfstijl heeft die Heller.

Social_Mask
Ben halverwege in Terug tot Ina Damman van S. Vestdijk. Erg herkenbaar hoe Anton (de hoofdpersoon) zijn 'verliefdheid' ondergaat.

Elvis Presley
Bijna "Onder Professoren" van Hermans uit.

Antonio
Naar aanleiding van een zeer indrukwekkende documentaire met dezelfde titel gisteravond op National Geographic, ga ik het boek The Rape Of Europa maar eens bestellen...

Zowaar een boek uitgelezen:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 06:12 uur

geplaatst: vandaag om 06:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.