MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kleding

zoeken in:
Yak
Schoot me ook meteen te binnen.

Wat zijn die t-shirts toch duur..

Jornaquin
Ja, zitten wel een paar grappige tussen. Ik heb nu pas gekeken, kreeg er een keer een hyve uitnodiging van Pieter Jouke van. Maar 29 euro is nog best prijzig.

Getver, ironische shirts.

Mijn favoriete merk voor t-shirts

Verder draag ik meestal oude sportschoenen (om niet te spreken over 'vintage sneakers' ), broeken van Cheap Monday en de rest van American Apparel.

Al eens eerder bij het album zelf gepost, maar dit zijn toch wel geweldige mooie shirts...

Bij Venom - Black Metal (1982):

mayhemblik schreef:
Toen ik een jaar of 14 was ben ik de kerk uitgestuurd omdat ik de prent van dit album achter op m'n jas had laten naaien(door m'n moeder nog wel)
De gristen die achter mij zat kon het niet langer aanzien.
Ik ben die lul er nog dankbaar voor trouwens.
Ik moet dit album wel 3 1/2 * geven omdat het mijn leven toch heeft veranderd.

Wat een gezeik zeg.
Volgende keer dat ik naar kerk ga moet ik dat eens proberen.

Maar er komt geen volgende keer denk ik

Stijn_Slayer
Ik heb het een keer geprobeerd met een Slayer shirt tijdens de begrafenis van m'n oma, had dat toen eigenlijk helemaal niet door..

In ieder geval niks van gehoord, terwijl ik vooraan ook zo'n praatje moest houden etc. Maargoed, achteraf vraag ik me nog steeds af hoe ik dat shirt aan had kunnen doen

Stijn_Slayer schreef:
Ik heb het een keer geprobeerd met een Slayer shirt tijdens de begrafenis van m'n oma, had dat toen eigenlijk helemaal niet door..

In ieder geval niks van gehoord, terwijl ik vooraan ook zo'n praatje moest houden etc. Maargoed, achteraf vraag ik me nog steeds af hoe ik dat shirt aan had kunnen doen

ik zie het al voor mij
T-shirt van "Hell Awaits" (heb het toevallig aan op deze moment)

Raekwon the chef
ja, maar begrafenis van je oma is wel heel wat anders vind ik.

Stijn_Slayer
Was niet zo'n goede actie van mij nee, maarja zoals ik al zei ik besefte het niet

Stijn_Slayer schreef:
Was niet zo'n goede actie van mij nee, maarja zoals ik al zei ik besefte het niet

Beste Stijn,

Ik denk dat je oma het juist geweldig vond dat je ''gewoon je zelf was", maar dat slaat natuurlijk nergens op want ik kan niet namens jou oma spreken.
Ik denk persoonlijk dat de Heiland van boven alles met een glimlach heeft bezien.
Verder wou ik je zeggen, mocht ik binnenkort vanwege mijn levenswijze het loodje leggen ( over mijn longen roken, over mijn longen drinken) zou ik het erg op prijs stellen als jij gewoon in je Slayer t-shirt op deze ongelofelijke zwarte dag in de historie van de rock'n'roll in West-Friesland je neus laat zien.
Ik ga nu wat eten maar ik ben zo terug met meer psychologische tips1

Ben vroeger (was 19) wel eens expres naar de kerk gegaan met een omgekeerd kruis in mijn oor.. tsja, de neiging ergens tegenaan te willen schoppen is eigenlijk ook wel charmant

Stijn_Slayer
@ Orbit. Dat is nu ook precies het leuke aan Venom

Ik geef niet heel veel om merkkleding, maar ik merk meestal wel dat het net iets mooier is. (Het zit net iets beter, gaat iets langer mee) Maar 300 euro voor een broek zou ik niet zo snel neerlegen, dan wacht ik wel op de uitverkoop of kijk mama heel lief aan. (niet dat dat werkt maar dat terzijde)
Ik geef er dus niet veel om, maar ik vind het net iets mooier zitten.

lauradance schreef:
Merkkleding ( gaat iets langer mee)

In Belgie toch niet.
Merkkleding koop je alleen om er bij te horen.

En omdat ik geen meeloper ben (toen ik 12 was mss wel) komt er geen rotzooi in huis.

aire.
AGE-411 schreef:

aire. schreef:
(quote)

Waarom post je ?

AGE-411 schreef:
(quote)

In Belgie toch niet.

En omdat ik geen meeloper ben (toen ik 12 was mss wel) komt er geen rotzooi in huis.

Oh nee, ik koop geen kleding om erbij te horen, maar ik merk wel dat de merkkleding die ik heb na 5 jaar nog steeds te dragen zijn en niet verwassen of verlept zijn. Wat met mijn goedkope kleding wel gebeurd. (niet dat ik het na 5 jaar nog draag want ik blijf een meisje en moet gewoon nieuwe dingen blijven kopen maar het gaat om het idee)

Ik moet Deze jacket hebben.
Vooral voor die afbeelding op de achterkant. (zie je goed op 0:45)

Gallow
Altijd een effen zwart of wit shirt aan, plus spijkerbroek. Meestal wit voor school (met zwart vest) en zwart shirt voor uitgaan/'s avonds.

aire.
AGE-411 schreef:
Ik moet Deze jacket hebben.
Vooral voor die afbeelding op de achterkant. (zie je goed op 0:45)

Waar wil je bij horen dan?

fastpulseboy
aire. schreef:
(quote)

Waar wil je bij horen dan?

bij "heavy metal" fans?

durf je daar mee naar school age?

aire.
Waarom quote jij iets wat één bericht boven jou staat?

fastpulseboy schreef:

durf je daar mee naar school age?

Niet in de winter hé

Heb trouwens al zo'n jacket, maar die heeft zo geen afbeelding (en daar ga ik wel met naar school)

AGE-411 schreef:
(quote)

Grote onzin, natuurlijk.

clutch
Of dat grote onzin weet ik niet, maar wie bandshirts enzo draagt probeert dan natuurlijk net zo goed ergens bij te horen, maargoed, niet dat verder ene fuck uitmaakt.

Antonio
http://www.smlx.nl

Op bovenstaande link staan trouwens ook een aantal briljante shirts

Grindpad
iedereen probeert ergens bij te horen.
dat zit in de mens.

Harco
Ik ben merkgeil, ja. En ik kan het me veroorloven, dus waarom niet?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:19 uur

geplaatst: vandaag om 08:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.