MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Tour de France

zoeken in:
davidqotsa
Spijtoptant schreef:
(quote)

Parijs is nog ver.

Ik heb vanmorgen nog even Soler ingewisseld voor Jens Voight.
Deze Tour heeft toch wel een aantal typische Voight-etappes.

Goed gedaan die Soler inwisselen, die maakte echt een paar kinderlijke stuurfouten vandaag, maargoed de bergen moeten we nog in

davidqotsa schreef:
Goed gedaan die Soler inwisselen, die maakte echt een paar kinderlijke stuurfouten vandaag, maargoed de bergen moeten we nog in
Soler richt zich nu helemaal op de bolletjestrui, het klassement is redelijk verkeken. Maar goed, de bolletjestrui genereert genoeg punten.

Prachtige overwinning van Valverde Hopelijk houdt hij deze vorm vast. Schitterende ontknoping ook. De Tour is begonnen

Verzoekje: wil iedereen die meedoet aan de Tourpool zijn team inzichtelijk maken? Is wel zo leuk!

Spijtoptant
Joy4ever schreef:
(quote)
Soler richt zich nu helemaal op de bolletjestrui, het klassement is redelijk verkeken. Maar goed, de bolletjestrui genereert genoeg punten.*

Door die paar minuten achterstand van vandaag is Soler al zo goed als zeker van een winst in een bergetappe. Nu laten ze hem wel gaan als ie iets wil.

Spijtoptant schreef:
(quote)

Door die paar minuten achterstand van vandaag is Soler al zo goed als zeker van een winst in een bergetappe. Nu laten ze hem wel gaan als ie iets wil.
Dat bedoel ik

Spijtoptant
Moet ie wel de bergen halen en dus goed opletten welke kant ie op moet fietsen.
Zeker als er een bordje 'Bocht' staat.

Spijtoptant
Joy4ever schreef:
Verzoekje: wil iedereen die meedoet aan de Tourpool zijn team inzichtelijk maken? Is wel zo leuk!

Mijn team is inzichtelijk, maar ik heb vanmorgen nog even de naam veranderd, omdat ik andere jaren in pools onder de naam Piet Fietswiel meedeed. Zo nu ook hier.
Team Spijtoptantwint is dus niet meer.

Ruby1966
Spijtoptant schreef:
Mijn team is inzichtelijk, maar ik heb vanmorgen nog even de naam veranderd, omdat ik andere jaren in pools onder de naam Piet Fietswiel meedeed. Zo nu ook hier.
Team Spijtoptantwint is dus niet meer.

Piet Fietswiel heeft geen streepje onder zijn naam en kan ik derhalve dus ook niet inzien

Spijtoptant
Ruby1966 schreef:
(quote)

Piet Fietswiel heeft geen streepje onder zijn naam en kan ik derhalve dus ook niet inzien

?? Dat is dan even per ongeluk. Ik zat de opties te bekijken.
Sorry, zal het goedzetten.

In de subpoule Musicmeter zijn er nog een paar met 0 punten , doch deze mensen hebben wel degelijk punten behaald .
Ook is de ranglijst niet echt duidelijk , je kunt niet zien wie er op kop staat enzovoorts .
Ik vind het allemaal niet zo overzichtelijk .

Spijtoptant
rudiger schreef:
In de subpoule Musicmeter zijn er nog een paar met 0 punten , doch deze mensen hebben wel degelijk punten behaald .
Ook is de ranglijst niet echt duidelijk , je kunt niet zien wie er op kop staat enzovoorts .
Ik vind het allemaal niet zo overzichtelijk .

Ik denk dat dat in de loop der uren wel verandert, het lijkt of het nog niet allemaal goed bijgewerkt is.

Spijtoptant schreef:
(quote)

Ik denk dat dat in de loop der uren wel verandert, het lijkt of het nog niet allemaal goed bijgewerkt is.

Voor zover ik het kan zien sta ik op de 10de stek .

Spijtoptant schreef:
(quote)

Het is al opgelost , alles werkt nu naar behoren .

Subpoule "Musicmeter" (stand) + (punten)
1 - Arno De Wispelaere 162 - 281
2 - Jasper Jansen 1043 - 257
3 - Steven De Witte 1078 - 256
4 - kos fietsjes 2114 - 245
5 - Raymond Papenburg 2901 - 239
6 - Vercammens' Magnificent Fifteen 3343 - 237
7 - Doodgeverfde favoriet! 3986 - 234
8 - Vamos Alejandro! 4156 - 233
9 - Fiets em derin 5543 - 227
10 - Il Grillo 8057 - 219
11 - Alastor 14369 - 205
12 - ruud koster 15177 - 203
13 - Wielervereniging Iñigo Chaurreau 15481 - 203
14 - Daniël Reijersen 20063 - 194
15 - Tom Mulder 27860 - 182
16 - J Lonnee 28748 - 181
17 - Vincent Schoemaker 32621 - 175
18 - Jorn de Raad 36127 - 170
19 - rayman 36655 - 169
20 - Arnout de Vries 37018 - 169
21 - Jeroen Lonnee 44117 - 158
22 - Piet Fietswiel 50068 - 148
23 - Ruby 1966 55737 - 137

Go Valverde!

Spijtoptant
Ik zie dat ik op een eervolle 50068ste stek sta.

Ruby1966
En de rode lantaarn is voor mij.

Spijtoptant schreef:
Ik zie dat ik op een eervolle 50068ste stek sta.

Dan te bedenken dat er nog 31.712 na jou komen .

Ruby1966 schreef:
En de rode lantaarn is voor mij.

Hoogmoed...

Wohooow ik sta eerste

Spijtoptant
Arno schreef:
Wohooow ik sta eerste

Jij hebt zeker Valverde als Captain ?

Nou, geniet dan maar van je eerste plek, want Valverde heeft vandaag aangegeven dagsuccesjes te prevaleren boven rondesucces.
Eigenlijk kun je na vandaag al één favoriet doorstrepen: Valverde.

Spijtoptant schreef:
(quote)

Jij hebt zeker Valverde als Captain ?

Nou, geniet dan maar van je eerste plek, want Valverde heeft vandaag aangegeven dagsuccesjes te prevaleren boven rondesucces.

Ik heb hem wel als captain, maar toch sta ik nog ergens onderaan.

Volgens mij heb ik het vooral aan Gilbert te danken. Buiten België hebben niet veel mensen op hem getipt, denk ik. Nochtans werd hij net 26 en was het een aankomst die hem zeer goed lag.

Arno, Parijs is nog ver

Spijtoptant
Arno schreef:
Volgens mij heb ik het vooral aan Gilbert te danken. Buiten België hebben niet veel mensen op hem getipt, denk ik. Nochtans werd hij net 26 en was het een aankomst die hem zeer goed lag.

Dat kan niet alles verklaren, ik heb Phillipe Gilbert ook. Leverde me toch even 43 punten op.

Ik ook. Gilbert doet altijd een stuk of 3 keer mee voor de ritzege. Gisteren had ik er zelfs voor gewed dat hij ging winnen, zoiets ligt hem perfect & hij had er zijn zinnen op gezet omdat hij het geel wou dragen & het zijn verjaardag was Jammer voor hem .
Steengoede renner, die Gilbert.

Wat je zegt. Altijd wel strijdlustig in de laatste kilometers, die Gilbert. Jammer dat-ie zo weinig wint.

Ace
Spijtoptant schreef:
(quote)

Ja joh, natuurlijk... Hij zei iets heel anders en wil ook in Parijs het geel dragen. En ik hoop heel erg dat het hem nog gaat lukken ook!

Hushovd

1 - Jasper Jansen 498
2 - Steven De Witte 463
3 - Fiets em derin 458
4 - Raymond Papenburg 448
5 - Il Grillo 448
6 - kos fietsjes 447
7 - Alastor 443
8 - Vamos Alejandro! 441
9 - Arno De Wispelaere 440
10 - Doodgeverfde favoriet! 431
11 - Wielervereniging Iñigo Chaurreau 397
12 - Vercammens' Magnificent Fifteen 396
13 - Tom Mulder 395
14 - J Lonnee 378
15 - Jorn de Raad 375
16 - Team Vince Vega 359
17 - ruud koster 339
18 - Daniël Reijersen 315
19 - rayman 311
20 - Jeroen Lonnee 304
21 - Arnout de Vries 271
22 - Ruby 1966 260
23 - Piet Fietswiel 242

Volgens mij is dit de tussenstand!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:17 uur

geplaatst: vandaag om 08:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.