MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Fotografie

zoeken in:
Ziegler
Dat is inderdaad een Nijlgans. Komen hier oorspronkelijk niet voor. Anders had het ook wel de Rijngans geheten natuurlijk . . . .

aslan (crew)
febr 2012

(afbeelding)

Mooie, Aslan!

Mooi! Misschien bovenaan bijsnijden om het geheel symmetrisch en daarmee wat abstracter te maken? Ik heb overigens heel lang zitten kijken waarom die hele lange boom in het midden alleen als spiegeling in het water en niet in het "echt" te zien is, tot ik ontdekte dat het iets is dat in het water staat.

Kramer schreef:
Mooi! Misschien bovenaan bijsnijden om het geheel symmetrisch en daarmee wat abstracter te maken?

Dat zou het beeld vooral statisch en saai maken. Ik denk dat aslan min of meer bewust de horizon op de gulden snede heeft geplaatst. Dat levert een dynamischer en interessanter beeld op.

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Ook een mooie.

Ik zou al bijna zin krijgen ook weer eens wat foto's te gaan maken.

Heb geen zin om het vakantietopic vol te spammen met foto's (is daar ook niet voor bedoeld) dus ik doe het hier maar. Niets bijzonders of professioneels ofzo, het blijven gewoon vakantiefoto's, maar het leek me toch leuk om er een handvol te delen waar ik op zijn minst redelijk tevreden over ben.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Die eerste en laatste vind ik erg mooi.

Als Graf met zijn smurfenhelm dit topic mag vervuilen, dan doe ik ook een kleine duit in het zakje

(afbeelding)

(afbeelding)

Stalin schreef:
Als Graf met zijn smurfenhelm dit topic mag vervuilen (...)

Dat doe ik helegaar niet

aslan (crew)
eentje uit de Belgische Kempen:

(afbeelding)

aslan (crew)
een kasteelhoeve in de buurt van Dinant:

(afbeelding)

Hey mensen, leuke forum dit. Maar kan iemand mij vertellen hoe jullie die foto's hierop zetten? Ik probeer het via dropbox, ik zag dat Stalin het hier gebruikte. Dat lukte me echter niet. Iemand tip?

aslan (crew)
afterparty

(afbeelding)

(afbeelding)

Improvision
Mooi.

Maar die kader had voor mij niet gemoeten.

Heeft iemand de Unseen Photo Fair in Amsterdam bekeken? En is dat 20 euro waard voor wellicht een uur bezoek? Ik denk van niet, maar ik wil 't eigenlijk niet missen.

2 dagen Documenta in Kassel waren 25 euro

Ah, leuk, vervallen complexen bezoeken, en dan foto's maken, heb ik in het verleden ook gedaan Stiekem een hekje over, en dan zorgen dat de bewaker je niet ziet. Gaat in België vast een stuk makkelijker dan in Nederland (hier staat vrijwel niets een decennia leeg)

(afbeelding)
Vind het nu eigenlijk niet meer om aan te zien, maar toen vond ik het heel leuk om 'm te HDR'en (meerdere foto's met verschillende belichting combineren), en er op los te Photoshoppen.

Tegenwoordig pak ik m'n toestel niet zo vaak meer mee, vooral op vakantie, en dan vooral de straat en natuur.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ducoz schreef:
Heeft iemand de Unseen Photo Fair in Amsterdam bekeken? En is dat 20 euro waard voor wellicht een uur bezoek? Ik denk van niet, maar ik wil 't eigenlijk niet missen.

2 dagen Documenta in Kassel waren 25 euro

Ik ga er morgen heen.

aslan (crew)

(afbeelding)

Je zat er dicht bij.

inquestos schreef:
Ah, leuk, vervallen complexen bezoeken, en dan foto's maken, heb ik in het verleden ook gedaan

Er is zelfs een compleet vervallen en leegstaand eiland voor de kust van Japan, Gunkanjima genaamd, waar al sinds 1974 geen mensen meer wonen. Pas sinds 2009 mogen er weer mensen naar toe reizen...

Hashima Island

(afbeelding)

aslan (crew)
mooie foto

Ja, erg pittoresk. Ik zou er zo willen gaan wonen.

Zo te zien niet echt een bestemming voor mensen die willen ontsnappen uit hun grijze bestaan...

Zaterdagavond wat foto's gemaakt op Crossing Border.

Laatst wat foto's gemaakt bij het Pharcyde-concert. Het wordt al wat minder slecht.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

aslan (crew)

(afbeelding)

aslan (crew)

(afbeelding)

aslan (crew)

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 15:13 uur

geplaatst: vandaag om 15:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.