MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
Even GrafGantz, stoepkrijt en Teunnis wakker schudden. En van Gretz heb ik ook nog geen voorspelling gezien.

Dinsdag 18 april
Leicester City - Atletico Madrid 1-2
Real Madrid - Bayern München 2-1

Woensdag 19 april
AS Monaco - Borussia Dortmund 2-0
FC Barcelona - Juventus 1-0

Dinsdag 18 april
Leicester City - Atletico Madrid 0-1
Real Madrid - Bayern München 2-2

Dinsdag 18 april
Leicester City - Atletico Madrid 1-2
Real Madrid - Bayern München 2-1

Woensdag 19 april
AS Monaco - Borussia Dortmund 2-2
FC Barcelona - Juventus 3-0

Woensdag 19 april
AS Monaco - Borussia Dortmund 2-1
FC Barcelona - Juventus 0-0

Fluit nu maar af zou ik zeggen.

Franck Maudit
Ik vrees dat je pech hebt Gretz

Franck Maudit schreef:
Ik vrees dat je pech hebt Gretz

Geen dubbelslag maar ik ben content, alsnog een redelijk goede ronde als ik naar de concurrentie kijk.

Ik ben helaas steeds later met de uitslagen. En dat nog wel als ik eens een rondje win. Teunnis had van tevoren al aangegeven dit seizoen niet in staat te zijn de punten te tellen, maar mist nu ook de complete kwartfinale.

Uitslag 1/4e finale (t):
1 Justus18 48
2 Gretz 42
3 VladTheImpaler 40
4 johan de witt 38
4 jeroentjuhh 38
6 vigil 34
6 Paap_Floyd 34
8 luigifort 24
9 laxus11 22
10 GrafGantz 18
11 Nicolage Rico 14
12 dumb_helicopter 12
13 stoepkrijt 8
14 nelis 4
15 Teunnis 0

Voor het klassement doen Gretz en VladTheImpaler goede zaken, maar Nicolage Rico blijft de klassementsleider.

Tussenstand:
1 Nicolage Rico 622
2 Gretz 617,5
3 dumb_helicopter 607
4 VladTheImpaler 604,5
5 jeroentjuhh 595
6 luigifort 590
7 laxus11 575,5
8 vigil 573
8 stoepkrijt 573
10 Paap_Floyd 567
11 Justus18 560,5
12 GrafGantz 539,5
13 nelis 537,5
14 johan de witt 519,5 '
15 Teunnis 491,5 "

"= 2 rondes gemist
'= halve ronde + 1 wedstrijd gemist

Rondewinnaars:
1e ronde: stoepkrijt (85)
2e ronde: Teunnis (86)
3e ronde: VladTheImpaler (108)
4e ronde: Nicolage Rico (88)
5e ronde: dumb_helicopter (101)
6e ronde: GrafGantz (67)
1/8e finale (h): stoepkrijt (70,5)
1/8e finale (t): laxus11/Nicolage Rico (63)
1/4e finale (h): nelis (54)
1/4e finale (t): Justus18 (48)

bennerd, Ataloona, Gretz en ik hebben allemaal het eerste puntje binnen door de overwinning van Cleveland op Indiana. Vanavond komen daar wellicht twee punten bij voor de anderen als de Warriors ook hun vierde wedstrijd winnen. Ik hoop juist dat ze er eentje laten liggen en het de wedstrijd erna thuis afmaken want dan pak ik het bonuspuntje.

Haha. Ja, dat waren de twee makkelijke potjes. Er zijn deze ronde echter een hoop potjes die nog alle kanten op kunnen gaan en een aantal upsets zijn niet uit te sluiten. Maakt de polls natuurlijk des te interessanter

Die was inderdaad niet moeilijk te voorspellen Had nu wel nog één gewonnen wedstrijd van George verwacht, maar dat mocht niet baten. Als GSW nu ook gaat sweepen, heb ik wel nog een bonuspunt.

Verder lijkt SAS - MEM niet te lopen hoe ik wil. Verkeerde Gasol die het ernstig goed doet. Ik begin nu ook weer te vrezen voor een winst van de Jazz. Zeker nu Gobert terug is.

Ja, ben wel blij dat ik SAS - MEM op 4-3 heb staan. Die gaan er denk ik wel een 7 game series van maken. Hoop alleen wel dat het bijltje goed valt voor Spurs, want anders gaat mijn hele toto naar de klere

Ja man, heb ze in de finale staan. Kunnen we alles op ons buik schrijven.

Bonuspuntje voor Edgar18 voor het juist voorspellen van de totaalscore van HOU - OKC.
We lijken allemaal in de mist te gaan door de Clippers een ronde verder te laten gaan. Die kunnen alleen het tij nog keren door de laatste 2 wedstrijden te winnen.

Eens even een tussenstandje opmaken:

bennerd: 7 punten
Ataloona: 6 punten
Gretz: 6 punten
Edgar18: 6 punten

*dansend poppetje*

Blij dat de Spurs door zijn hoor, maar hadden ze er verdorie niet een game langer over kunnen doen M'n toto!!

Washington

En een zeer mooie comeback van de Celtics.

Helaas wel ja. Ze hadden er best in R1 uit mogen vliegen . Wel beide uitslagen goed.

Met de huidige vorm van de dag denk ik dat jij je geen zorgen hoeft te maken voor R2 wat betreft BOS - WAS

Begin echt fan te worden van de Wizards. Wat een held is Wall toch

John Wall is een baas, inderdaad. Mocht die voor een team dat meer in de spotlights staat (ik zeg maar, Lakers of Bulls) spelen, dan zou hij al een veel grootser statuut hebben. Heb hem hoger zitten dan Westbrook of Harden.

Het is inderdaad één ding om uit te blinken en op te vallen in een team. Het is een ander ding om dat team ook nog eens - goed - te leiden, het team beter te maken en als team te laten spelen en bovenal continu voorop in de strijd te gaan. Zit echt een goede kop op.

Hij kan daarnaast ook nog 'ns behoorlijk vervelend zijn mannetjes verdedigen.

In de CL is het de komende week tijd (20:45 uur) voor de halve finales:

Dinsdag
Real Madrid - Atletico Madrid

Woensdag
AS Monaco - Juventus

Maar voetbal is toch verbannen op MuMe? Ik snap er nu echt helemaal niks meer van.

Snap er ook geen bal meer van. Misschien kunnen we anders og een pooltje opzetten voor een extra sport in de categorie Amerikaans en marginaal? In die competitie zijn er 162 speelrondes (met 15 wedstrijden elk) + playoffs dus genoeg te voorspellen.

Dinsdag
Real Madrid - Atletico Madrid 2-1

Woensdag
AS Monaco - Juventus 1-2

De stand na R1 van de play-offs.

bennerd: 10 punten
Ataloona: 10 punten
Edgar18: 10 punten
Gretz: 8 punten

De komende ronde wordt het spannend. Vooral voor mijzelf want ik heb twee uitslagen anders dan jullie. Geert heeft als enige Cleveland eruit laten vliegen deze ronde, dat zou me wel een stunt zijn zeg.

Ja, dan doe je goede zaken

Dinsdag
Real Madrid - Atletico Madrid 1-1

Woensdag
AS Monaco - Juventus 0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 18:44 uur

geplaatst: vandaag om 18:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.