menu

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
geplaatst:
herman schreef:
EK 2021 · Intikkertje

Ik heb een MuMe-pool aangemaakt.

Is dat een speciale subpool daar? Van MuMe?

geplaatst:
Jij organiseerde ook een EK Pool hoorde ik El Ninjo?

geplaatst:
Ja, klopt...samen met iemand uit Belgie.

Ik moet toegeven dat ik het deze keer m.n. aan hem heb overgelaten omdat ik het veel te druk heb gehad...ben nu pas zelf weer aan het instromen en ik zal na de start wel weer, zoals gebruikelijk, alle communicatie en verslagen gaan verzorgen.

inschrijving is 5 euro.

geplaatst:
Ben bezig met invullen van jouw pool, El Ninjo, maar het is best een klus. Wel meteen een gedegen voorbereiding op het aankomende EK.

luigifort schreef:
(quote)

Is dat een speciale subpool daar? Van MuMe?

Ja, dit is de directe link:
MusicMeter - intikkertje.nl

Wellicht ook interessant voor Gretz, vigil, FinisTerra, TheBunk, stinissen, dumb_helicopter, jeroentjuhh, Justus18, jordidj1, johan de witt, west en laxus11.

geplaatst:
El Ninjo schreef:
Ja, klopt...samen met iemand uit Belgie.

Ik moet toegeven dat ik het deze keer m.n. aan hem heb overgelaten omdat ik het veel te druk heb gehad...ben nu pas zelf weer aan het instromen en ik zal na de start wel weer, zoals gebruikelijk, alle communicatie en verslagen gaan verzorgen.

inschrijving is 5 euro.

En waar kun je die spelen?

geplaatst:
[quote]luigifort schreef:
(quote)

Ik kan 'm je toesturen...kan ik het mailadres gebruiken wat je hier bij MusicMeter hebt staan?

geplaatst:
Ik heb mijn vlaamse mede-organisator gemaild om je een uitnodiging te sturen.

geplaatst:
herman schreef:
Ben bezig met invullen van jouw pool, El Ninjo, maar het is best een klus. Wel meteen een gedegen voorbereiding op het aankomende EK.

(quote)

Wellicht ook interessant voor Gretz, vigil, FinisTerra, TheBunk, stinissen, dumb_helicopter, jeroentjuhh, Justus18, jordidj1, johan de witt, west en laxus11.

Thanks voor de uitnodiging, maar ik sla die poule dit jaar even over.

geplaatst:
jordidj1 schreef:
(quote)

Thanks voor de uitnodiging, maar ik sla die poule dit jaar even over.

Wordt toch niks met België

geplaatst:
Wie doen er dit keer weer allemaal mee met de pool van El Ninjo en zijn Belgische kompaan René?

Ik heb gisteravond de knopen doorgehakt en vandaag hem eindelijk durven opsturen. Als grootste verrassingen heb ik Oekraïne eerste in de poule en Denemarken in de halve finale.

Heb ook nog overwogen Hongarije door te laten gaan, maar dat was me iets té gedurfd.

geplaatst:
herman schreef:

(quote)

Ook maar meteen deze voorspellingen ingevuld. Nu nog uitzoeken hoe ik aansluit bij de subpool van MusicMeter…

geplaatst:
Lukt het niet met deze link?

Ik ben wel van plan mee te doen met de pool van El Ninjo, heb hem al grotendeels ingevoerd, maar wil alles nog een keer doorlopen. Denk dat ik dat vanavond doe.

geplaatst:
Die site heeft meer kuren dan de Meter-sites, maar volgens mij zit ik erin.

geplaatst:
Teunnis schreef:
Wie doen er dit keer weer allemaal mee met de pool van El Ninjo en zijn Belgische kompaan René?

Ik heb gisteravond de knopen doorgehakt en vandaag hem eindelijk durven opsturen. Als grootste verrassingen heb ik Oekraïne eerste in de poule en Denemarken in de halve finale.

Heb ook nog overwogen Hongarije door te laten gaan, maar dat was me iets té gedurfd.

Ik! Da's gedurfd inderdaad. Ik heb een wat meer behoudende prono doorgegeven.

geplaatst:
Ik wilde die van El Ninjo vandaag eens op mijn gemak doornemen en opsturen. Kwam er vanochtend achter dat de deadline afgelopen middernacht was

geplaatst:
Teunnis schreef:

Kom er ook niet in...
Baggersite id...
Ik geef t op denk na 500 x proberen...

geplaatst:
luigifort schreef:
Ik wilde die van El Ninjo vandaag eens op mijn gemak doornemen en opsturen. Kwam er vanochtend achter dat de deadline afgelopen middernacht was

Same. Waarom ligt de deadline niet gewoon op vanavond 21:00? Zoals de andere pools?

geplaatst:
Teunnis schreef:

Ik zit er in, mijn voorspellingen zijn geregistreerd, maar ik zie mezelf niet in de subpoel terug.

geplaatst:
Mij is het uiteindelijk ook gelukt, maar zie mezelf ook niet in die subpool. Ms toch iets verkeerd gedaan.

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Same. Waarom ligt de deadline niet gewoon op vanavond 21:00? Zoals de andere pools?

Omdat dat niet te doen is vanwege de verwerking.

geplaatst:
Justus18 schreef:
(quote)

Omdat dat niet te doen is vanwege de verwerking.

Dat lijkt me onzin, je hoeft niet direct na de eerste wedstrijd meteen een tussenstand te kunnen presenteren. Belangrijkste is dat iedereen voordat het toernooi daadwerkelijk begint iets opstuurt zodat cheaten niet mogelijk is. Verwerken kan de organisator ook gewoon tijdens Italië - Turkije of Wales - Zwitserland

En als mensen niet op tijd een inleg inleveren kun je gewoon stellen dat ze voor spek en bonen meedoen.

geplaatst:
herman schreef:
Lukt het niet met deze link?

Kun je ons nog eens uitnodigen voor de MuMe-poule op intikkertje? Via de bestaande link kan ik me niet aanmelden, terwijl ik m'n voorspellingen wel al volledig heb ingevuld

herman

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Denk dat het nogal veel tijd komst alles te verwerken, gezien de hoeveel vragen en binnengekomen formulieren. Het invullen alleen al kostte mij bijna 2 uur.
En meestal komt er al snel na de eerste wedstrijd een eerste verslag. Overigens heb je een paar weken de tijd gehad en zijn er ook reminders verstuurd.

Over Intikkertje: wat is je gebruikersnaam daar? Dan kan ik je direct uitnodigen. Zelfde geldt voor luigifort. Site is nu wel heel traag, dus mogelijk doe ik het morgen.

geplaatst:
Ja, ik wist pas van de El Ninjo pool sinds een paar dagen. Dinsdag ook pas die mail gehad geloof ik...

geplaatst:
herman schreef:

Over Intikkertje: wat is je gebruikersnaam daar? Dan kan ik je direct uitnodigen. Zelfde geldt voor luigifort. Site is nu wel heel traag, dus mogelijk doe ik het morgen.

Ik ben daar ook Gretz

geplaatst:
herman schreef:
(quote)

Denk dat het nogal veel tijd komst alles te verwerken, gezien de hoeveel vragen en binnengekomen formulieren. Het invullen alleen al kostte mij bijna 2 uur.
En meestal komt er al snel na de eerste wedstrijd een eerste verslag. Overigens heb je een paar weken de tijd gehad en zijn er ook reminders verstuurd.

FREDERIKJANVANINGEN

geplaatst:
Heb jullie beiden uitgenodigd.

geplaatst:
Je gaat lekker herman

geplaatst:
Ja, so far so good. In de poule van Erminio sta ik ook vrij hoog. Maar goed, we zijn net begonnen...

1 Herman 60
2 Salvadore 49
3 frederikjanvaningen 48
4 Justus18s eleven 46
5 Gretz 44
6 teunsko 42
7 Fathead 36

Gast
geplaatst: vandaag om 18:15 uur

geplaatst: vandaag om 18:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.