MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
Nee joh, je kunt je risico's ook spreiden bij El Ninjo, azijnzeikerd. Daar kun je zoveel punten op andere vlakken verdienen dat je het makkelijk weer goed kunt maken, ondanks dat er meer dan 100 mensen meedoen.

Klopt hoor, maar ik wil alles goed hebben Herziene versie ligt inmiddels op de elektronische deurmat van El Ninjo

Haha, ik heb 'm al een tijdje af. Ga 'm nu even checken en dan stuur ik 'm ook op via de eletronische postduif.

Ziezo, ik heb me ook ingeschreven voor de Oranjepoule. Maar het is toch niet nodig om al meteen al je pronostieken in te vullen? Of zie ik dat verkeerd?

Ook ingevuld.

Ik heb ook maar meegedaan en Duitsland laten sneuvelen in de poulefase en Nederland het EK laten winnen omdat het leven nou eenmaal te kort is om te gaan zitten sipneuzen.

Leuk dat er zoveel mensen bij de poule mee doen. Minder leuk is dat ik van ruim de helft geen idee heb wie het nou is.

Ik ben Tomas

Ik zie opvallend veel Duitsland - met hun houten klazen achterin...

Houten klazen? Ik weet niet of jij wel eens voetbal kijkt, maar Badstuber was de beste verdediger van de Bundesliga afgelopen seizoen? En die Lahm kan er ook niets van zeker?

edit: het zal wel een poging tot trollen zijn.

Badstuber is wel nogal een houten klaas. En Mertesacker ook. Totaal niet wendbaar of snel.

Mertesacker, Boateng en Badstuber zijn wel goede mandekkers, maar uiterst kwetsbaar met ruimte in hun rug. Lahm moet het nou niet hebben van zijn verdedigende kwaliteiten, alhoewel hij dan wel weer veel loopvermogen heeft.

Toch ook maar ingevuld... ik ga voor Spanje.

Het gaat niet slecht tot dusver. 290e van de 214190.

192103de

122e nu.

Zullen we allemaal alsnog een cd inzetten?

Ja hoor, ik heb hier nog wel wat K3, Piet Piraat etc. liggen.

Overigens door de 1-1 gestegen naar de (gedeelde) 3e plek.

De knul die eerste staat heeft als halve finales Polen - Kroatië en Denemarken - Ierland. En dan eerste staan. Wat een baas.

chevy93 schreef:
Ja hoor, ik heb hier nog wel wat K3, Piet Piraat etc. liggen.

Overigens door de 1-1 gestegen naar de (gedeelde) 3e plek.

Prima. Heb nieuwe onderzetters nodig.

Masimo schreef:
De knul die eerste staat heeft als halve finales Polen - Kroatië en Denemarken - Ierland. En dan eerste staan. Wat een baas.

Ik zag het ja. Als ik hem was zal ik snel het één en ander veranderen (wat tegenwoordig dus kan). Oekraïne - Frankrijk 8-2.

Ah, niet gezien dat je uitslagen kan veranderen. Geen wonder dat je zo hoog staat.

3e in de enige poule die om serieus geld gaat

Heb net snel de uitslag van Oekraïne - Zweden gewijzigd van 1-2 naar 2-1.

In de poule van El Ninjo ja? Het is dat die lompe Torres een gele kaart pakte.

Ik kijk al niet meer om naar die pools.

Nicolage Rico schreef:
Heb net snel de uitslag van Oekraïne - Zweden gewijzigd van 1-2 naar 2-1.

In de poule van El Ninjo ja? Het is dat die lompe Torres een gele kaart pakte.

Heb het toch maar even gecheckt, maar je kan die uitslagen helemaal niet wijzigen. Zou ook wel een beetje idioot zijn.

En inderdaad in die poule van El Ninjo. Niet dat het veel zegt verder, vandaag heb ik ook niet veel gescoord (ik had winst voor Zweden en Frankrijk voorspeld).

herman schreef:

Heb het toch maar even gecheckt, maar je kan die uitslagen helemaal niet wijzigen. Zou ook wel een beetje idioot zijn.

Ik dacht dat je een grapje maakte, dus deed vrolijk mee. Zou wat zijn als je de uitslagen kunt wijzigen, haha! Dus toch wel knap die 122e plek?

En inderdaad in die poule van El Ninjo. Niet dat het veel zegt verder, vandaag heb ik ook niet veel gescoord (ik had winst voor Zweden en Frankrijk voorspeld).

Ik had alleen het gelijkspel goed. Maar ik scoor altijd beroerd met mijn topscoorders bij de poule van El Ninjo. Nu ook weer. Alleen Gomez, maar 189 van de 190 heeft die ook.

Jongens. Ik heb nog geen wedstrijd goed voorspeld (de hekkensluiter van de MuMe-poule). Ik heb voor vanavond twee gelijke spelen staan. Die kunnen we ook wel vergeten. Gezien dat, op verlies van Nederland na, het slechtst denkbare scenario is, concludeer ik: er is nog hoop.

42e in MuMePoule. Lijkt nergens op. Gelukkig sta ik nog boven Niels.

Beginnersgeluk.

Bovendien staat Niels ook boven zichzelf.

Ulfat-e-Zulmat
Übernielsch.

Ik stijg boven mezelf uit en doe uit de hoogte.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:49 uur

geplaatst: vandaag om 13:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.