Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:36 uur
GrafGantz schreef:
Wat een fokking dom wijf, ze klinkt alsof ze 14 is. Of dan in elk geval geestelijk. En dat werkt aan verschillende universiteiten?
Wat een fokking dom wijf, ze klinkt alsof ze 14 is. Of dan in elk geval geestelijk. En dat werkt aan verschillende universiteiten?
Maar misschien is het wel een hete chick?
2
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:36 uur
Voor de zekerheid even gecheckt, maar geen Linda Duits als docent in de minor Media en Cultuur. Godzijdank.
2
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:37 uur
6
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:45 uur
Haha, goeie foto. De lichten branden, maar er is niemand thuis.
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:47 uur
panjoe schreef:
Goed fokking punt. Las overigens dat ze 42 is, ben je dan niet wat te oud om als een hippe puber (proberen) te praten?
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:48 uur
Ze zal vast wel geilen op de aandacht die ze nu ook hier krijgt. 

1
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:50 uur
Tja, in de gevangenis met zo'n mensen. Voor jaren achter de tralies graag. Of ben ik nu te onmenselijk? Nee sorry, praten tijdens een optreden, daar kan ik echt niet tegen. Nul respect. Ga toch fietsen ofzo, jezus.
1
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:50 uur
Ik zat net een stukje van dit interview te kijken, en in de eerste minuten vertelt ze al meteen dat ze altijd beroemd wilde worden. Goed ingeschat dus: aandachtsgeil.
3
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:54 uur
Voor het eerst dat ik iemand "zomg" als zodanig uit heb horen spreken, waarvoor dank.
1
geplaatst: 18 oktober 2018, 14:59 uur
panjoe schreef:
Voor het eerst dat ik iemand "zomg" als zodanig uit heb horen spreken, waarvoor dank.
Ik herhaal, 42.
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 15:06 uur
panjoe schreef:
Hahahaha, wanneer ongeveer in het interview zegt ze dit?
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 15:09 uur
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 15:17 uur
Die interviewer ook...al even erg...als ze het heeft over haar favoriete film...en dan als die dude het gaat hebben over z'n voorkeur voor eten...WTF CRINGE SO MUCH CRINGEEEE!!!
Wat een interview
Dank hiervoor, Arrie.
1
geplaatst: 18 oktober 2018, 15:33 uur
Zie ik zoiets, denk ik altijd aan Martians die ons + onze planeet observeren en dan zoiets zien en tegen elkaar zeggen (in outer space is Engels al eeuwen de lingua franca): "there's life on earth, but not as we like it" - hoop dan alleen dat ze vervolgens niet de conclusie trekken "to extinguish the whole lot, 'cause the planet looks good to us".
Zo iemand geeft je prompt last van plaatsvervangende schaamte, blijkbaar zijn er vakgebieden waar éénoog nog steeds koning is. Schrijven is sowieso over-rated volgens velen, en bijgevolg schrijven ze daarover geen boeken vol.
En d'n John moet uitkiek'n anders wordt op de jublieum-meeting een taart aangerukt, waar zij uit komt gesprongen, met een sjerp om zich heen: [í]Johnny, grèp me mar[/i]
Zo iemand geeft je prompt last van plaatsvervangende schaamte, blijkbaar zijn er vakgebieden waar éénoog nog steeds koning is. Schrijven is sowieso over-rated volgens velen, en bijgevolg schrijven ze daarover geen boeken vol.
En d'n John moet uitkiek'n anders wordt op de jublieum-meeting een taart aangerukt, waar zij uit komt gesprongen, met een sjerp om zich heen: [í]Johnny, grèp me mar[/i]
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 15:49 uur
Mjuman schreef:
Ik wist niet dat jij een West-Vlaming bent, Mju? Kusje.
0
geplaatst: 23 oktober 2018, 00:00 uur
Haha ja, sommige academici genieten er echt van om gevatte titels te bedenken. Dit is wel een pareltje. 

0
geplaatst: 23 oktober 2018, 12:44 uur
Arrie schreef:
Haha ja, sommige academici genieten er echt van om gevatte titels te bedenken. Dit is wel een pareltje.
Het leukste onderdeel van het schrijven van een artikel

0
geplaatst: 23 oktober 2018, 13:00 uur
Daarom hebben tijdschriften en couranten speesjaal voor dat doel een zgn (titel)redacteur in dienst

* denotes required fields.