Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2018, 13:09 uur
Johnny Marr schreef:
Die interviewer ook...al even erg...als ze het heeft over haar favoriete film...en dan als die dude het gaat hebben over z'n voorkeur voor eten...WTF CRINGE SO MUCH CRINGEEEE!!!
Wat een interview
Dank hiervoor, Arrie.
(quote)
Die interviewer ook...al even erg...als ze het heeft over haar favoriete film...en dan als die dude het gaat hebben over z'n voorkeur voor eten...WTF CRINGE SO MUCH CRINGEEEE!!!
Wat een interview
Dank hiervoor, Arrie. Die favo film kwam ik nog net doorheen, met moeite, toegegeven, maar na het ijsbeer-gifje en de ontboezeming dat 'haar vriendje' ook van zo knuffelen hield, schoten mijn tenen in een dergelijke houding dat die mijn onmiddellijke en onverdeelde aandacht vereisten.
1
geplaatst: 29 oktober 2018, 20:57 uur
Zo, die heeft er echt geen zin in.
Werd hij gedwongen om hieraan mee te doen ofzo? Haha. Typisch Dylan wel.
0
geplaatst: 7 november 2018, 12:55 uur
Bij de comments:
Ze beschrijven hier gewoon U2 en Coldplay. Toch jammer dat ze dat niet durven te vermelden

Ze beschrijven hier gewoon U2 en Coldplay. Toch jammer dat ze dat niet durven te vermelden

Frenz schreef:
Lullig voor Muse, maar zeer vermakelijk om de commentaren bij dit album te lezen. Totaal onbevooroordeeld geluisterd naar met name Pressure
Muse is in potentie de nieuwe Coldplay of U2, de hele wereld brandt ze af (niet vwb hun live performance btw) en een paar die hard fans blijven trouw aan de nieuwe worp van hun helden. Prachtig ook die loyaliteit en vooral die verkrampte pogingen het echt, echt nog steeds mooi te vinden. Snap het ergens ook wel, want ondanks de pingels en tangels is het nog wel onmiskenbaar Muse. een slechte Muse, datdanweerwel.
Mooie ingetogen hoes trouwens
Lullig voor Muse, maar zeer vermakelijk om de commentaren bij dit album te lezen. Totaal onbevooroordeeld geluisterd naar met name Pressure

Muse is in potentie de nieuwe Coldplay of U2, de hele wereld brandt ze af (niet vwb hun live performance btw) en een paar die hard fans blijven trouw aan de nieuwe worp van hun helden. Prachtig ook die loyaliteit en vooral die verkrampte pogingen het echt, echt nog steeds mooi te vinden. Snap het ergens ook wel, want ondanks de pingels en tangels is het nog wel onmiskenbaar Muse. een slechte Muse, datdanweerwel.
Mooie ingetogen hoes trouwens
2
geplaatst: 7 november 2018, 13:25 uur
De analyse gaat niet verder dan 'ik vind er geen sodemieter aan dus is er ook geen sodemieter aan'.
Of was dat nu net de grap?
0
geplaatst: 7 november 2018, 15:32 uur
Ik begrijp de grap denk ik ook niet. Ik zie vooral een ietwat sneue poging om Muse af te kraken.
0
geplaatst: 7 november 2018, 16:05 uur
0
geplaatst: 7 november 2018, 16:10 uur
0
geplaatst: 11 november 2018, 09:30 uur
Edwynn schreef:
De analyse gaat niet verder dan 'ik vind er geen sodemieter aan dus is er ook geen sodemieter aan'.
Nope, de grap is dan er een analogie is bij de comments bij het speld artikel (over kutmuziek dus) en de teneur die ik constateerde bij de laatste Muse. Als je uit de 'analyse' haalt dat mijn mening een absoluut waardeoordeel impliceert, dan heb je het dus niet helemaal (beter omgedraaid) begrepen.
0
geplaatst: 11 november 2018, 09:54 uur
Frenz schreef:
Bij de comments:

Bij de comments:

Die " lezer" heeft goed de omschrijving van die muziek gelezen:
Quote;Toen zijn we gewoon met een klein groepje wat gaat experimenteren door wat monotoon gejengel te sampelen met grafherrie.
Onmiskenkaar U2 en Coldplay

2
geplaatst: 11 november 2018, 10:43 uur
Frenz schreef:
Nope, de grap is dan er een analogie is bij de comments bij het speld artikel (over kutmuziek dus) en de teneur die ik constateerde bij de laatste Muse. Als je uit de 'analyse' haalt dat mijn mening een absoluut waardeoordeel impliceert, dan heb je het dus niet helemaal (beter omgedraaid) begrepen.
(quote)
Blijven oefenen met schrijven, zou ik zeggen.
3
geplaatst: 11 november 2018, 11:01 uur
Zeker weten - is een serieuze medaillekandidaat voor de Olympische Winterspelen, onderdeel Semantische Slalom.
0
geplaatst: 11 november 2018, 15:03 uur
Hear hear, de altijd flitsend formulerende forumquerulant doet een inhoudelijke duit in het zakje.
Edwynn, dat jij het anders interpreteert, zou dat ook met je eigen bias te maken kunnen hebben? Nee, natuurlijk niet hè. Maar kom dan met inhoudelijk kritiek i.p.v. afzeikers.
Edwynn, dat jij het anders interpreteert, zou dat ook met je eigen bias te maken kunnen hebben? Nee, natuurlijk niet hè. Maar kom dan met inhoudelijk kritiek i.p.v. afzeikers.
0
geplaatst: 11 november 2018, 15:42 uur
Je bent er erg van overtuigd dat je 'dijenkletser' naar aanleiding van De Speld heel duidelijk, on point en dus lachen was. Dat kan. Maar ik zag een sleets verhaaltje over hoe kut dit of dat bandje wel niet is en dat iedereen die anders beweert, eigenlijk niet wijs is. In je uitleg daarop doe je vervolgens exact hetzelfde. Dat vind ik dan wel weer grappig.
Vandaar de constructieve tip, want zo ben ik: oefen gewoon even verder met grappen uitschrijven.
Tenzij het gewoon echt mijn lage IQ of slechte smaak is die ervoor zorgde dat ik de grap niet zag.
Vandaar de constructieve tip, want zo ben ik: oefen gewoon even verder met grappen uitschrijven.
Tenzij het gewoon echt mijn lage IQ of slechte smaak is die ervoor zorgde dat ik de grap niet zag.
0
geplaatst: 11 november 2018, 16:20 uur
Of dat het idd niet duidelijk was, want 'het grappige' was alleen het simpele feit perrospicados een linkje naar De Speld plaatste waar het ging over kutmuziek en waar bij dat artikel iemand riep in de comments dat het over Coldplay en U2 ging. Toevalligerwijs gebruikte ik diezelfde analogie bij het nieuwe album van Muse en dat vond ik plaatsenswaardig. Geen dijenkletser idd, maar ach, zeker op het niveau van de gemiddelde grap hier.
Poek, ik waag me er niet meer aan
Poek, ik waag me er niet meer aan
6
geplaatst: 12 november 2018, 14:50 uur
Speciaal verzoek van Johnny Marr:
Een Belg komt bij de Blokker in Breda en ziet een thermosfles staan. Hij vraagt aan de verkoopster: “Wat is dat?” “Nou“, zegt de verkoopster ‘’dat is een thermosfles, alles wat je er koud instopt blijft koud en alles wat je er warm instopt blijft warm.’’ “Ik neem er een“ zegt de Belg. Terug gekomen in België, neemt hij de thermosfles mee naar zijn werk en zijn collega’s vragen: “Wat is dat?” Dus hij zegt: “Dat is het nieuwste uit Nederland: een thermosfles! Alles wat er warm in gaat blijft warm en alles wat er koud ingaat blijft koud.” Dan vraagt zijn collega: “Wat heb je er nu inzitten?” Zegt de Belg: “2 koppen koffie en een Cornetto!”
Twee Belgen moeten een héél eind lopen naar Antwerpen. Gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan.
"Laten we een bus gaan stelen", zegt de éne.
"Goed idee!", zegt de andere Belg, "dan ga ik wel op de uitkijk staan."
De eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus.
"Allee,", vraagt de andere Belg, "waar was ge nu zo lang mee bezig?!"
Zegt de eerste Belg: "De bus naar Antwerpen stond helemaal achterin!!"
Een Belg komt bij de Blokker in Breda en ziet een thermosfles staan. Hij vraagt aan de verkoopster: “Wat is dat?” “Nou“, zegt de verkoopster ‘’dat is een thermosfles, alles wat je er koud instopt blijft koud en alles wat je er warm instopt blijft warm.’’ “Ik neem er een“ zegt de Belg. Terug gekomen in België, neemt hij de thermosfles mee naar zijn werk en zijn collega’s vragen: “Wat is dat?” Dus hij zegt: “Dat is het nieuwste uit Nederland: een thermosfles! Alles wat er warm in gaat blijft warm en alles wat er koud ingaat blijft koud.” Dan vraagt zijn collega: “Wat heb je er nu inzitten?” Zegt de Belg: “2 koppen koffie en een Cornetto!”
Twee Belgen moeten een héél eind lopen naar Antwerpen. Gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan.
"Laten we een bus gaan stelen", zegt de éne.
"Goed idee!", zegt de andere Belg, "dan ga ik wel op de uitkijk staan."
De eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus.
"Allee,", vraagt de andere Belg, "waar was ge nu zo lang mee bezig?!"
Zegt de eerste Belg: "De bus naar Antwerpen stond helemaal achterin!!"
8
geplaatst: 12 november 2018, 15:03 uur
Er komt een Belg een benzinestation binnen. "Amai", zegt hij. "Mijn sleutel zit in het slot en de portier ook." De stationshouder begrijpt wat hij bedoelt. Hij pakt een lang stuk ijzer met een haakje eraan, en geeft die aan de Belg. "Probeer daarmee de deurknop open te krijgen", raadt hij aan. De Belg vertrekt verheugd. Even later komt een andere automobilist het tankstation binnen. Hij zegt: "Heb je die Belg gezien?" "Ja," zegt de stationshouder. "Hij heeft de autodeur op slot gedaan en de sleutel in het contactslot laten zitten. Ik heb hem die haak gegeven om de deur open te doen". "Ja," zegt de andere man. "Maar zijn vrouw zit binnen in de auto en zegt: ietsje meer naar links, ietsje meer naar rechts
Een Belg is met vakantie in Schotland. Tijdens een wandeling ontmoet hij een schaapherder met een grote kudde schapen. De Belg vraagt aan de herder: "Als ik raad, uit hoeveel schapen jouw kudde bestaat, mag ik er dan een hebben?" "Ja hoor" zegt de herder, waarop de Belg zegt: "167 stuks". Dat is precies goed. De Belg bedankt de herder, zoekt een mooi schaap uit, en loopt weg met het dier over zijn schouder. De herder rent achter de Belg aan, en vraagt: "als ik raad, uit welk land jij komt, mag ik dan mijn hond terug?"
Een Belg zou op vakantie gaan naar Engeland, als zijn buurman er later naar vraagt hoe de reis was blijkt hij de reis te hebben geannuleerd. "Waarom heb je die reis geannuleerd?" , vraagt de buurman. "Nou , ik vind dat links rijden veel te gevaarlijk." "Toch schijnt dat heel erg mee te vallen." zegt de buurman. "Geloof dat maar niet, ik heb het in Antwerpen een half uur uitgeprobeerd en het viel bar tegen."
Een Belg huurt een kano en peddelt het water op. Midden op de plas kiept zijn kano om. De kano komt niet meer overeind. De man komt niet meer boven. Enkele omstanders springen in het water en halen de bewusteloze Belg naar de kant. Ze beginnen te beademen en te reanimeren. De politie komt erbij. Ze kijken in zijn binnenzak. Daar zitten een Belgisch paspoort en drie zwemdiploma's in. Als de Belg bijkomt, vraagt een agent: "Kon je jezelf nou niet redden? Je hebt verdorie drie zwemdiploma's!" "Awèl," zegt de Belg, "maar ik wist niet dat die hier ook geldig waren!"
Een Belg is met vakantie in Schotland. Tijdens een wandeling ontmoet hij een schaapherder met een grote kudde schapen. De Belg vraagt aan de herder: "Als ik raad, uit hoeveel schapen jouw kudde bestaat, mag ik er dan een hebben?" "Ja hoor" zegt de herder, waarop de Belg zegt: "167 stuks". Dat is precies goed. De Belg bedankt de herder, zoekt een mooi schaap uit, en loopt weg met het dier over zijn schouder. De herder rent achter de Belg aan, en vraagt: "als ik raad, uit welk land jij komt, mag ik dan mijn hond terug?"
Een Belg zou op vakantie gaan naar Engeland, als zijn buurman er later naar vraagt hoe de reis was blijkt hij de reis te hebben geannuleerd. "Waarom heb je die reis geannuleerd?" , vraagt de buurman. "Nou , ik vind dat links rijden veel te gevaarlijk." "Toch schijnt dat heel erg mee te vallen." zegt de buurman. "Geloof dat maar niet, ik heb het in Antwerpen een half uur uitgeprobeerd en het viel bar tegen."
Een Belg huurt een kano en peddelt het water op. Midden op de plas kiept zijn kano om. De kano komt niet meer overeind. De man komt niet meer boven. Enkele omstanders springen in het water en halen de bewusteloze Belg naar de kant. Ze beginnen te beademen en te reanimeren. De politie komt erbij. Ze kijken in zijn binnenzak. Daar zitten een Belgisch paspoort en drie zwemdiploma's in. Als de Belg bijkomt, vraagt een agent: "Kon je jezelf nou niet redden? Je hebt verdorie drie zwemdiploma's!" "Awèl," zegt de Belg, "maar ik wist niet dat die hier ook geldig waren!"
1
geplaatst: 12 november 2018, 16:56 uur
Oké - in de trein van Antwerpen naar Rotterdam. Belgische passagier zegt tegen overbuurman, Nederlander: "aha we zijn nu in Nederland"
Vraagt de Nederlander: "hoe weet je dat?"
Zegt de Belg: aan de condooms aan de waslijn
Vraagt de Nederlander: "hoe weet je dat?"
Zegt de Belg: aan de condooms aan de waslijn
2
Onweerwolf
geplaatst: 12 november 2018, 18:16 uur
GrafGantz schreef:
Ik moest hier gênant hard om lachen.

* denotes required fields.