menu

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
avatar van trebremmit
Ik snap alleen die angst voor prins Claus niet zo.

avatar van harm1985
Bij Clausfobie heb je alleen last van hoge schuttingen in je tuin, en dan specifiek aan één kant. Andere kleine ruimtes, zoals een wc, caravan of uitpuilende kasten in je woonkamer die het benauwd maken zijn geen probleem.

avatar van deric raven
En een lift?
Ik neem om die reden namelijk nooit lifters mee.






avatar van GrafGantz
CHIEP schreef:
(afbeelding)


Doet me aan deze denken:

http://i.imgur.com/a9EgFxc.jpg


avatar van Arrie
panjoe schreef:
(afbeelding)

Die is wel heel makkelijk...

avatar van Johnny Marr
Flight of the Conchords Topserie.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Hij is misschien minder grappig als je de serie niet kent... Maar daar kan ik niet over meepraten.





avatar van corn1holio1
Die gaat iemand me moeten uitleggen.

The Heavy Crown - Reign On : Too good to not discover...

avatar van Kramer
corn1holio1 schreef:
Die gaat iemand me moeten uitleggen.
Het vogelbekdier met de keytar vormt zowel qua uiterlijk als qua instrument een overlap tussen de twee andere dieren. Dat is met een venndiagram weergegeven.

avatar van trebremmit
Jaja. En die van Crowley dan?

avatar van Onweerwolf
Kramer schreef:
(quote)
Het vogelbekdier met de keytar vormt zowel qua uiterlijk als qua instrument een overlap tussen de twee andere dieren. Dat is met een venndiagram weergegeven.


Ik denk dat het voornamelijk ging om uitleg over de vraag waarom het in een topic staat dat bedoeld is voor grappige dingen.

avatar van Kramer
trebremmit schreef:
Jaja. En die van Crowley dan?
Die snap ik ook niet. Wel een lekker plaatje trouwens.

avatar van Kramer
Onweerwolf schreef:
(quote)


Ik denk dat het voornamelijk ging om uitleg over de vraag waarom het in een topic staat dat bedoeld is voor grappige dingen.
Wie weet. In elk geval sluit ik me aan bij het beroemde citaat E.B. White: het uitleggen van een grap is als het ontleden van een kikker - je begrijpt er een stuk meer van, maar de kikker overleeft het niet. Excuses.

avatar van Onweerwolf
Kramer schreef:
(quote)
Wie weet. In elk geval sluit ik me aan bij het beroemde citaat E.B. White: het uitleggen van een grap is als het ontleden van een kikker - je begrijpt er een stuk meer van, maar de kikker overleeft het niet. Excuses.


Klopt, maar in dit geval gaat het niet om het uitleggen van een grap.

avatar van GrafGantz
Onweerwolf schreef:
(quote)


Ik denk dat het voornamelijk ging om uitleg over de vraag waarom het in een topic staat dat bedoeld is voor grappige dingen.


De vraag is tevens wat jij doet in een topic dat bedoeld is voor grappige dingen

avatar van Onweerwolf
GrafGantz schreef:
(quote)


De vraag is tevens wat jij doet in een topic dat bedoeld is voor grappige dingen


Ontopic zijn in een wereld van offtopicness.


avatar van Slowgaze
Haha, een pratende vogel, wat een bak.

avatar van Rudi S
A funeral service is being held in a chuch for a woman who has just passed away. At the end of the service, the pallbearers carrying the casket accidentally bump into a wall jarring the casket. They hear a faint moan. They open the casket and find that the women is actually alive. She lives for 10 more years and then dies. A ceremony is again held at the same church and at the end the pallbearers are again carrying the casket out. As they are walking, the husband calls out,
"Watch out for the wall!"


https://www.swapmeetdave.com/Humor/C-This-is-awkward.jpg

Gast
geplaatst: vandaag om 13:47 uur

geplaatst: vandaag om 13:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.