MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Onweerwolf schreef:
Er is geen moment in mijn leven geweest dat ik Oasis niet slechter dan Blur vond.

Over patat vs. friet heb ik verder geen uitgesproken mening. Als het maar met mayo is ipv frietsaus.

Mayo Truffelmayo

herman schreef:
Het is maar een grapje he. Destijds luisterde ik ook meer Oasis dan Blur, nu zijn de rollen al jaren omgekeerd.

Ik heb geen humor. Wat dat betreft ben ik net Assurancetourix. Waar is die eigenlijk gebleven?

Dad joke-alert. Dit fantastische muzikantengrapje kwam net in mij op:

Why did U2 guitarist The Edge arrive late?

He had a delay.

Net in het zoekveld 'cacaophony' ingevoerd... geen wonder dat ik Cacophony - Speed Metal Symphony (1987) niet kon vinden. Maar misschien is het een leuk idee voor een creatief bedacht toetje.

Onweerwolf
Don Cappuccino schreef:
Dad joke-alert. Dit fantastische muzikantengrapje kwam net in mij op:

Why did U2 guitarist The Edge arrive late?

He had a delay.

Zou iemand deze al ontrafeld hebben?

herman schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

OMG heerlijk ik ga stuk

Stond pussy er dan ook in of werd dat gecensored?

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Zo roep ik al jaren dat Carly Simon en Art Garfunkel nu eindelijk eens samen een duo moeten gaan vormen.

Lachende derde
GrafGantz schreef:
(afbeelding)

"Impromptu Barrelhouse Misery"

Lachende derde
Het is net mijn moeder...

Thudd
Gretz schreef:
(afbeelding)

Inderdaad. Vollidioten!

Idiot Savants staan zelfs hoger op de ladder dan deze lui...

Gretz schreef:
(afbeelding)

Verzin een leuk onderschrift bij deze foto en win een zeecontainer vol onverkoopbare MAGA-rotzooi!

Thudd schreef:
Idiot Savants staan zelfs hoger op de ladder dan deze lui...

Wat een rare vergelijking.

Thudd
Poek schreef:
(quote)

Wat een rare vergelijking.

Ik ben zelf ook niet helemaal 100 punten..

itchy schreef:
(quote)

Verzin een leuk onderschrift bij deze foto en win een zeecontainer vol onverkoopbare MAGA-rotzooi!

Challenge accepted.

Nieuw beeldmateriaal gevonden van de inauguratie van Donald Trump in 2016.

Dit is echt veel te accuraat.

Don Cappuccino schreef:
(embed)

Dit is echt veel te accuraat.

Kwam dit bij je recommended na mijn filmpje?

jordidj1 schreef:
(quote)

Kwam dit bij je recommended na mijn filmpje?

Haha, ja.

Het is weer eens tijd voor een tekstgrap in het Engels:

Two women were playing golf. One teed off and watched in horror as her ball headed directly toward a foursome of men playing the next hole.
The ball hit one of the men.
He immediately clasped his hands together at his groin, fell to the ground and proceeded to roll around in agony.
The woman rushed down to the man, and immediately began to apologize. 'Please allow me to help. I'm a Physical Therapist and I know I could relieve your pain if you'd allow me, she told him.
'Oh, no, I'll be all right. I'll be fine in a few minutes,' the man replied. He was in obvious agony, lying in the fetal position, still clasping his hands there at his groin.
At her persistence, however, he finally allowed her to help. She gently took his hands away and laid them to the side, loosened his pants and put her hands inside.
She administered tender and artful massage for several long moments and asked, 'How does that feel'?
He replied: It feels great, but I still think my thumb's broken!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:26 uur

geplaatst: vandaag om 17:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.