MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Dat is om continuïteitsfouten te voorkomen.

, jouw vriendin

Rudi S schreef:
, jouw vriendin

Een kind kent dat verschil nog niet.

panjoe (moderator)
Dit is wel heel erg cringe.

Onweerwolf
panjoe schreef:
Dit is wel heel erg cringe.

Dat hoort zo in dit topic, helaas.

Rudi hoort ook dt fouten waarschijnlijk:

harm1985 schreef:
Rudi hoort ook dt fouten waarschijnlijk:
(embed)

Haha,deze Rudi maakt ze zelf ook nog, ondanks dat de regels best bekend zijn.

Germ (crew)
Barney Rubble schreef:
(afbeelding)

Ik moest stiekem toch wel grinniken om 'Chills that were multiplying'

Germ schreef:
Ik moest stiekem toch wel grinniken om 'Chills that were multiplying'

Zat nog even te twijfelen of deze grap te flauw was, maar door die zin toch maar gedeeld.

Er komt een vertegenwoordiger in stofzuigers langs bij een boerderij. Hij belt aan, de boerin doet open. De vertegenwoordiger begint te praten: "Dag mevrouw, ik ben vertegenwoordiger van hele goede stofzuigers: die zuigen echt alles, maken alles schoon. En om het te bewijzen, maak ik nu uw tapijt even vuil." En de vertegenwoordiger gooit een hele doos met vuiligheid over de vloerbedekking en zegt: "Met mijn stofzuiger maak ik dat weer helemaal brandschoon. Ik garandeer u: elke korrel die blijft liggen, eet ik persoonlijk van de vloer." Zegt de boerin: "Nou begin dan maar vast te eten, want we hebben geen elektriciteit."

Ah, dus daar is het licht dat nooit uitgaat!

Paskal Jacobsen zal wel denken: streep mijn naam maar weg uit je boekje met adressen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:15 uur

geplaatst: vandaag om 15:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.