MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

hi hi, moest eerst even denken 44 44 / 44 / 44 44??

Oh nee

Joop Zoetemelk had ook gekund

Of Tsunoda/Hamilton/Tsunoda

Alleen is 22 het startnummer van onze Japanse vriend en niet de plek waarop hij eindigde in het WK.

Geniaal hahahah

En ze is ook fan van Exploted zie ik.

Ha,ha, liedjes over tuinkabouters

harm1985 schreef:
(afbeelding)

Hahaha, iedereen ziet toch dat dat dat enge meisje uit The Ring is?

Ja en dat is best eng inderdaad.

Ik kan natuurlijk hier heel serieus antwoord op gaan geven, maar ik moest lachen, en daar gaat het om.

Ouderwetse tekstgrap:

Poetin komt bij een waarzegster en vraagt aan haar wat er in de nabije toekomst gaat gebeuren. Ze zegt; "Ik zie dat je met een limousine door de drukke menigte rijdt, de mensen zijn blij, lachen en juichen, springen van vreugde, knuffelen elkaar en hebben allemaal een grote glimlach op hun gezicht!". Poetin vraagt aan haar; "Zwaai ik naar hen?!?" Nee zegt ze, de kist is gesloten........!

Onweerwolf
Haha, mooie fail wel.

Als Neil Gaiman dezelfde humor verwerkt in zijn boeken, moet ik nodig iets van hem lezen.

Eerlijkshalve heb ik een in de stoel liggende labradoodle ook eens voor een crossaint aangezien.

En, hoe smaakte die?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:20 uur

geplaatst: vandaag om 18:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.