MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Mssr Renard
herman schreef:
Je kan er ook een liedje van maken:

(afbeelding)

Die duurde even.

boom boom clap
boom boom clap

playstation will playstation will rock you?

En toen herinnerde ik me dat er ook een een console is die wii heet. Best wel grappig eigenlijk dit. Met hoeveel songs kan dit?

GrafGantz schreef:
Dat kan korter...
(afbeelding)
Kat in 't bakkie.

MAND!

Twee jagers zijn in het bos als één van ze ineenzakt. Hij lijkt niet meer te ademen en heeft een wezenloze blik in zijn ogen. Zijn maatje pakt snel zijn telefoon en belt 112. Met stokkende stem zegt hij: ‘Mijn vriend is dood! Wat kan ik doen?’ De telefonist antwoordt: ‘Rustig aan, ik kan helpen. Om te beginnen moeten we zeker weten dat hij dood is.’ Er volgt een stilte, daarna klinkt er een geweerschot. De man komt terug aan de telefoon en zegt: ‘Oké, wat nu?’

Rudi S schreef:
Twee jagers zijn in het bos als één van ze ineenzakt. Hij lijkt niet meer te ademen en heeft een wezenloze blik in zijn ogen. Zijn maatje pakt snel zijn telefoon en belt 112. Met stokkende stem zegt hij: ‘Mijn vriend is dood! Wat kan ik doen?’ De telefonist antwoordt: ‘Rustig aan, ik kan helpen. Om te beginnen moeten we zeker weten dat hij dood is.’ Er volgt een stilte, daarna klinkt er een geweerschot. De man komt terug aan de telefoon en zegt: ‘Oké, wat nu?’

Misschien wel de grootste klassieker onder de klassieke moppen.

https://www.rd.com/wp-content/uploads/2021/10/100-jokes-40.jpg?resize=700,700

GrafGantz schreef:

Misschien wel de grootste klassieker onder de klassieke moppen.

Ik kende hem nog niet, maar dit kreeg ik vandaag mee:
" Richard Wiseman van de universiteit van Hertfordshire heeft onderzocht wat de grappigste mop ter wereld is. Ruim 1,5 miljoen mensen vonden uit de 40.000 internationale inzendingen, deze het grappigst".

Mssr Renard
Erg klassiek kan hij nooit zijn, als er een mobiele telefoon in voorklmt.

De oerversie was met rooksignalen en pijl en boog.

Mssr Renard
Hoor je trouwens niet dood neer te vallen, na het lezen van de grappigste grap ter wereld?

Onweerwolf
Rudi S schreef:
(quote)

Ik kende hem nog niet, maar dit kreeg ik vandaag mee:
" Richard Wiseman van de universiteit van Hertfordshire heeft onderzocht wat de grappigste mop ter wereld is. Ruim 1,5 miljoen mensen vonden uit de 40.000 internationale inzendingen, deze het grappigst".

Deze mensen hebben het mis. De leukste grap aller tijden is die van het konijntje en de worteltjestaart.

Onweerwolf schreef:

Deze mensen hebben het mis. De leukste grap aller tijden is die van het konijntje en de worteltjestaart.

Konijnen vinden worteltaart vies

Rudi S schreef:
(quote)

Konijnen vinden worteltaart vies

Vertel dan ook meteen de grap van die twee jongens die naar Parijs gingen

Mjuman schreef:
(quote)

Vertel dan ook meteen de grap van die twee jongens die naar Parijs gingen

Wilde er één in het midden lopen, soms?

Mssr Renard
Ik zocht naar de slechtste grap ooit. Uit verveling.

Toen kwam ik deze tegen. Ik deed er 10 minuten over om het te snappen. Toch best grappig.

https://img.ecosia.org/390x,sc/https://wp-media.familytoday.com/2016/11/featuredImageId29693.png?_sp=39aa07c0-fc62-4d75-abf3-f89f00527bd5

Ik vind hem leuk hoor.

Genesis heeft er nog een liedje over gemaakt

Fathead schreef:
(quote)

Wilde er één in het midden lopen, soms?

Nooit Turks fruit gelezen?

Je zou bijna denken dat het een bericht van De Speld is: Paskal Jakobsen snapt BLØF-teksten zelf ook niet altijd

Mssr Renard

Helemaal stuk bij Eric Claptong.

Dit onderwerp is eigenlijk verboden hier op de site, maar op deze pagina komt toch verder niemand, dus.

https://pbs.twimg.com/media/EUdmtZDWoAI110m.jpg

A man goes to the doctor, concerned about his wife’s hearing. The doctor says, “Stand behind her and say something and tell me how close you are when she hears you.” The man goes home, sees his wife in the kitchen, cutting carrots on the countertop. About 15 feet away he says, “Honey, what’s for dinner?” Nothing. He gets halfway to her and repeats the same question. Nothing. Very concerned, he gets right behind her and asks again “What’s for dinner?” She turns around and says “For the THIRD time, beef stew!”

Gast
geplaatst: vandaag om 22:57 uur

geplaatst: vandaag om 22:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.