MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Debussy komt zo...

Van over de Berg.

Ik krijg opeens flashbacks naar dit topic, Foto’s die muziekstijlen uitbeelden, waaruit ik deze altijd onthouden heb:
https://sites.google.com/site/agoraphobicnosebleed/arrenbie.jpg
Arrenbie

Ik ben te stom voor dit spel, ik krijg de meeste verwijzingen niet eens ontraveld.

Herman Finkers: "Ik spreek uberhaupt maar één woord Duits, en ik had daar in Duitsland een act waarbij ik een stuk muziek draaide: de Peer Gynt Suite van de componist Edward Grieg. Omdat dat nogal een vrij lang stuk was, wist ik niet: zal ik nu de gehele suite draaien of een gedeelte daarvan? Dus ik vraag in mijn onschuld aan die Duitsers: 'Wollt ihr ein kleines Stuckchen oder wollt ihr den totalen Grieg?' "

Was leuker geweest als het een Lepin ballon was.

Lepin is Chinese namaak-Lego, te koop op sites als Ali Express.

Er wordt gebeld naar de helpdesk van de internetprovider.

Klant: het lukt me niet om toegang te krijgen tot mijn WiFi-netwerk.

Helpdesk: wat is uw gebruikersnaam? Dan kunnen we gelijk kijken wat er wellicht aan de hand is.

Klant: mijn gebruikersnaam is KennyLoggins

Overigens is Jan contant geld tegenwoordig ook wel bekend als Sjonnie op me Monnie.

Ik draai nu Jannie's Verslaving en straks parelmoerse jam.

Laten we het eens andersóm proberen... Do But, The Charity, Boast, Is Also Beautiful, Small Orchestra, From Obese Wood, The Two Pints, Spiderfish, The Cupboard, en natuurlijk Nick Hook and the Panic Sowers niet te vergeten...

Daar bestaat al dit topic voor: Vertaal de artiest - MusicMeter.nl

Schuifknoop zou ik nochtans best een sterke artiestennaam vinden. Je zou daarbij haast Spinvis'achtige muziek verwachten. Excelsior heeft er zelfs interesse in naar verluidt.

Ik heb zelf nog een fantastische mop bedacht:

Twee bijen zijn aan het chatten (of appen of watdanook). Typt de een aan de ander:

"De bel gaat, bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzt."

Na Lil Yachty heeft ook een andere rapper besloten om rockmuziek te gaan maken.

Hij gaat vanaf nu verder onder de naam J.J. Cole.

Die is niet alleen geestig, maar ook nog hartstikke mooi!

Tidalwave

I like it a lot (ik hou hier heel veel van)

Daarom hier nog een paar (raad het origineel..) De Deuren, Gereedschap, De Genezing, Ijzeren Maagd, Snelle Oogbeweging, Stekelvarken Boom, Arctische Apen.

Alice in Ketens...

Tidalwave
Ja

NeeBetekentNee

Gast
geplaatst: vandaag om 12:05 uur

geplaatst: vandaag om 12:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.