Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
3
geplaatst: 3 februari 2023, 19:30 uur
Ik krijg opeens flashbacks naar dit topic, Foto’s die muziekstijlen uitbeelden, waaruit ik deze altijd onthouden heb:
https://sites.google.com/site/agoraphobicnosebleed/arrenbie.jpg
Arrenbie
https://sites.google.com/site/agoraphobicnosebleed/arrenbie.jpg
Arrenbie
3
geplaatst: 3 februari 2023, 20:52 uur
Ik ben te stom voor dit spel, ik krijg de meeste verwijzingen niet eens ontraveld.
12
geplaatst: 3 februari 2023, 20:57 uur
Herman Finkers: "Ik spreek uberhaupt maar één woord Duits, en ik had daar in Duitsland een act waarbij ik een stuk muziek draaide: de Peer Gynt Suite van de componist Edward Grieg. Omdat dat nogal een vrij lang stuk was, wist ik niet: zal ik nu de gehele suite draaien of een gedeelte daarvan? Dus ik vraag in mijn onschuld aan die Duitsers: 'Wollt ihr ein kleines Stuckchen oder wollt ihr den totalen Grieg?' "
2
geplaatst: 8 februari 2023, 08:58 uur
Was leuker geweest als het een Lepin ballon was.
Lepin is Chinese namaak-Lego, te koop op sites als Ali Express.
Lepin is Chinese namaak-Lego, te koop op sites als Ali Express.
2
geplaatst: 11 februari 2023, 14:55 uur
Er wordt gebeld naar de helpdesk van de internetprovider.
Klant: het lukt me niet om toegang te krijgen tot mijn WiFi-netwerk.
Helpdesk: wat is uw gebruikersnaam? Dan kunnen we gelijk kijken wat er wellicht aan de hand is.
Klant: mijn gebruikersnaam is KennyLoggins
Klant: het lukt me niet om toegang te krijgen tot mijn WiFi-netwerk.
Helpdesk: wat is uw gebruikersnaam? Dan kunnen we gelijk kijken wat er wellicht aan de hand is.
Klant: mijn gebruikersnaam is KennyLoggins
1
geplaatst: 15 februari 2023, 19:24 uur

Overigens is Jan contant geld tegenwoordig ook wel bekend als Sjonnie op me Monnie.
1
geplaatst: 15 februari 2023, 20:39 uur
Laten we het eens andersóm proberen... Do But, The Charity, Boast, Is Also Beautiful, Small Orchestra, From Obese Wood, The Two Pints, Spiderfish, The Cupboard, en natuurlijk Nick Hook and the Panic Sowers niet te vergeten...
0
geplaatst: 20 februari 2023, 13:49 uur
Daar bestaat al dit topic voor: Vertaal de artiest - MusicMeter.nl
1
geplaatst: 20 februari 2023, 14:17 uur
Schuifknoop zou ik nochtans best een sterke artiestennaam vinden. Je zou daarbij haast Spinvis'achtige muziek verwachten.
Excelsior heeft er zelfs interesse in naar verluidt.
1
geplaatst: 20 februari 2023, 18:29 uur
Ik heb zelf nog een fantastische mop bedacht:
Twee bijen zijn aan het chatten (of appen of watdanook). Typt de een aan de ander:
"De bel gaat, bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzt."
Twee bijen zijn aan het chatten (of appen of watdanook). Typt de een aan de ander:
"De bel gaat, bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzt."
4
geplaatst: 21 februari 2023, 12:41 uur
Na Lil Yachty heeft ook een andere rapper besloten om rockmuziek te gaan maken.
Hij gaat vanaf nu verder onder de naam J.J. Cole.
Hij gaat vanaf nu verder onder de naam J.J. Cole.
2
Tidalwave
geplaatst: 23 februari 2023, 04:25 uur
I like it a lot (ik hou hier heel veel van)

Daarom hier nog een paar (raad het origineel..) De Deuren, Gereedschap, De Genezing, Ijzeren Maagd, Snelle Oogbeweging, Stekelvarken Boom, Arctische Apen.
3
geplaatst: 3 maart 2023, 15:41 uur
* denotes required fields.