Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
2
Mssr Renard
geplaatst: 8 januari 2024, 15:41 uur
8 jaar oud, dus ik loop vast achter, maar vond het wel leuk.
3
geplaatst: 9 januari 2024, 11:01 uur
4
geplaatst: 9 januari 2024, 17:28 uur
Ach die vreselijke jaren tachtig, doe mij altijd weer aan deze denken.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/2232/7357/files/phone_block_people_80s_meme.jpg?v=1582512796
https://cdn.shopify.com/s/files/1/2232/7357/files/phone_block_people_80s_meme.jpg?v=1582512796
2
Mssr Renard
geplaatst: 9 januari 2024, 18:35 uur
Heerlijk, die tijd. Dan kon je er gewoon ook eens 'niet' zien. Wat een rust toen.
1
geplaatst: 10 januari 2024, 13:04 uur
Mssr Renard schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ja, die zag ik vanochtend op FB al langs komen. We zijn hier op werk vrij recentelijk (eind november) overgestapt op SAP, oftewel een geheel nieuw ERP-systeem. Zat er nog even over te denken om de cartoon naar wat collega's door te sturen, maar toch maar niet gedaan

0
Mssr Renard
geplaatst: 10 januari 2024, 13:21 uur
GrafGantz schreef:
Ja, die zag ik vanochtend op FB al langs komen. We zijn hier op werk vrij recentelijk (eind november) overgestapt op SAP, oftewel een geheel nieuw ERP-systeem. Zat er nog even over te denken om de cartoon naar wat collega's door te sturen, maar toch maar niet gedaan
(quote)
Zo heerlijk dat ik als beroepsarchivaris met Excel werk en verder niets. Hoort bij mijn oubollige zelf.
Al moet ik wel met een systeem gaan werken per februari/maart bij mijn volgende project. Ik heb er nu al zin in.
0
geplaatst: 10 januari 2024, 14:30 uur
harm1985 schreef:
Software Against People. Altijd leuk.
Software Against People. Altijd leuk.
Programma waar we tot voor kort mee werkten zit aan het eind van z'n levensfase en wordt binnenkort niet meer ondersteund, dus we hadden niet veel keus om ergens anders op over te stappen. Vanuit het management is dan ook altijd benadrukt dat het hier "niet om een verbeterproject gaat", en daar is helaas niets van gelogen

1
Mssr Renard
geplaatst: 12 januari 2024, 12:20 uur
Zoals te verwachten, heb ik van beide dames geen idee wie het zijn. hahaha
0
geplaatst: 12 januari 2024, 18:05 uur
Mssr Renard schreef:
Alleen maar de beste actrice ter wereld.(quote)
1
geplaatst: 12 januari 2024, 18:52 uur
1
geplaatst: 12 januari 2024, 19:58 uur
Mssr Renard schreef:
(quote)
Wat, jij kent Adrienne Raquel niet

* denotes required fields.