MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Simply Red

Mssr Renard
Rudi S schreef:
Simply Red

Noem eens drie liedjes van Simply Red.

Mssr Renard
Wel netjes zijn kilt voor zijn ... gehangen.

Wat heeft Michael van Gerwen zich laten gaan zeg...

Mssr Renard schreef:
Wel netjes zijn kilt voor zijn ... gehangen.
Die drie puntjes doen me denken aan een passage uit The moon's a balloon, het eerste deel van de memoires van de Engelse acteur David Niven. Hij vertelt daarin hoe er in de jaren dertig (en misschien nu ook nog wel) bij grote galapremières statribunes bij de rode loper werden opgericht, zodat fans een glimp van hun idolen konden opvangen. "En na de voorstelling wees een luidspreker de fans op het vertrek van de grote –
        Mr. Clark Gable's car!
        Miss Marlene Dietrich's car!
        Miss Shirley Temple's mother's car!
and on one glorious occasion –
        Mr. Alfred Hitchcar's cock!"

Mssr Renard
oeps....

panjoe (moderator)
Slowgaze, ArthurDZ, Masimo, Maartenn, staan jullie al klaar voor pokémondag? Kunnen we deze stroom aan boomermemes wegspoelen met een gezonde dosis PP up, if you know what I'm saying.

Mssr Renard
Wat een taal voor een moderator, zeg. Kan iemand even ingrijpen?

Eigenlijk gewoon een geslaagde cover.
Killing in the Name

panjoe (moderator)
Mssr Renard schreef:
Wat een taal voor een moderator, zeg. Kan iemand even ingrijpen?

https://preview.redd.it/wxyuvb1arar81.jpg?auto=webp&s=3a1964fa53edcf7bff6df94385909e6cd19f0955

Ik hebben mezelf trouwens onderzocht en geconstateerd dat er niets mis is met mijn gedrag. Het internationale straf- en gerechtshof vonden het ook niet kunnen maar die erken ik niet als het mij niet uitkomt.

panjoe schreef:
Slowgaze, ArthurDZ, Masimo, Maartenn, staan jullie al klaar voor pokémondag? Kunnen we deze stroom aan boomermemes wegspoelen met een gezonde dosis PP up, if you know what I'm saying.

https://i.ytimg.com/vi/Kb1zFqZKaig/hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLACvvziAHXFR5OJYDQr22NbNDS85Q

Maartenn (crew)
GrafGantz heeft het memo gemist welke dag het vandaag is.

Maartenn schreef:
GrafGantz heeft het memo gemist welke dag het vandaag is.

Nee hoor, dat is gewoon m'n anarchistische inborst. Fuck het systeem en zo.

Alleen weet ik ze op Tinder nooit te vangen

Gast
geplaatst: vandaag om 01:04 uur

geplaatst: vandaag om 01:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.