MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
panjoe schreef:
Slowgaze, ArthurDZ, Masimo, Maartenn, staan jullie al klaar voor pokémondag? Kunnen we deze stroom aan boomermemes wegspoelen met een gezonde dosis PP up, if you know what I'm saying.

Als deze post een meme was:

https://i.redd.it/atrkughwsr7d1.png

Mssr Renard
Slowgaze schreef:
Fijne Pokémondag, iedereen! Behalve GrafGantz.

(afbeelding)

Moet ik nu concluderen dat GrafGantz deze meme heeft gemaakt?

EttaJamesBrown schreef:
em…..

(afbeelding)

Is dat goed voor je Bellsprouts en Oddishes? (asking for a friend)

Ok, wij moeten nu alles op alles zetten om zo snel mogelijk Assurancetourix hier terug te halen.

Rudi S schreef:
Ok, wij moeten nu alles op alles zetten om zo snel mogelijk Assurancetourix hier terug te halen.

Die Pokémon ken ik niet. Welke generatie is dat?

Boomers.

ok zoomer

Arrie schreef:
(quote)

Die Pokémon ken ik niet. Welke generatie is dat?
Is een digimon denk ik.

Maartenn (crew)

Twee vlooien komen elkaar tegen. "O," zegt de ene vlo, "ik heb het zo koud, ik heb het zo koud." "Hoe komt dat dan?" vraagt de andere vlo. "Ik zat laatst in een cafe," zegt de ene vlo, "toen zag ik een man met een grote baard. Ik kruip in die baard; blijkt die vent een motorrijder te zijn. Zit ik tachtig kilometer in de wind!" "Dat is ook niet zo slim," zegt de andere vlo: "Je moet doen zoals ik. Je moet in een damesslipje kruipen, dan zit je altijd warm." Een week later komen de twee vlooien elkaar weer tegen. "O," zegt de ene vlo, "ik heb het zo koud, ik heb het zo koud." "Hoe kan dat nou?" vraagt de andere vlo; "Heb je mijn raad niet opgevolgd dan?" "Jawel," zegt de ene vlo: "Ik was laatst weer in datzelfde cafe. Ik zie een vrouw en ik kruip in haar slipje. Het is er lekker warm en ik val in slaap. Even later word ik weer wakker. En wat denk je: zit ik weer in die baard van die motorrijder!

Je wordt bedankt hè Mssr Renard. Ik heb geprobeerd om mijn gezin aan die clip-ons te krijgen, en nu dreigt mijn vrouw met onterven.

Mssr Renard
BoyOnHeavenHill schreef:
Je wordt bedankt hè Mssr Renard. Ik heb geprobeerd om mijn gezin aan die clip-ons te krijgen, en nu dreigt mijn vrouw met onterven.

Wat flauw. Want je kunt er ook een hoedje voor kopen:

https://i.pinimg.com/736x/f8/06/e2/f806e240af64bdf8b459e5e221534a53.jpg

Mssr Renard
CHIEP

Things We Gotta Do:
- Get Out of This Place
- Get You A Woman

Things we do:
- Care a lot

Didn't we deserve these things:
- A look at the way you really are?

(kan je gerust een topic voor aanmaken, dunkt me)

Mssr Renard
Things we built:
- This City on Rock 'n Roll
- This House

Things we belong to:
- Each Other
- The City
- The Night

Gast
geplaatst: vandaag om 21:37 uur

geplaatst: vandaag om 21:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.