menu

Overig / Algemeen / Het grote bier-topic

zoeken in:
SelmaDuim
starbright boy schreef:
1. Beercan - Beck
2. The Beer - Kimya Dawson
3. Cigarettes and Alcohol - Oasis
4. Beer and Gin - Blueberries
5. Alcoholic - Starsailor




Broer Konijn
Wat is het verschil tussen beffen en Heineken? Beffen smaakt alleen in het begin naar pis...


42 schreef:
Als mensen witbieren noemen, dan zijn het vrijwel altijd Belgische of Nederlandse bieren. De beste witbieren komen wat mij betreft echter nog steeds uit Duitsland. Veel smaakvoller, aromatischer en subtieler dan de zure zooi die ze in Nederland en België brouwen.


Driedubbel en dwars mee eens! Qua witbier gaat er niks boven de duitse weissen!

avatar van Eddie
Wist iemand dat er in bier zitten ook heel erg veel vrouwlijke hormonen zitten...

...Bij overmatig gebruik gaan de rijvaardigheden ernstig achteruit en ga je steeds slapper lullen.

Broer Konijn
Corona

42
gemaster schreef:
Ik zeg toch niet dat witbier en corona hetzelfde zijn?

Ehm... Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt?! Ik snap je serieus niet.

avatar van Kos
Kos
1. Hertog-Jan
2. Brand
3. Warsteiner
4. Maes
5. Alfa

JonnieBrasco
Jammer dat www.biermeter.nl al in gebruik is.


avatar van BoordAppel
JonnieBrasco schreef:
1. Brouwmeester

Het studentenbier bij uitstek .

avatar van HiLL
1. Hertog Jan
2. Grolsch
3. De Koninck
4. Heineken
5. Corona


avatar van sq
sq
Ja hoor, een drankonderwerp. Altijd leuk.

1. Guinness (alleen van de tap, dat spreekt)
2. Pilsner Urquell
3. Rodenbach
4. la Chouffe
5. Chimay Grande reserve

42
sq schreef:
3. Rodenbach


(afbeelding)

avatar van gemaster
42 schreef:

Ehm... Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt?! Ik snap je serieus niet.

Het was een reactie op Dutchviking, niet op jou.

avatar van sq
sq
Heftige reactie va 42 op Rodenbach. Het zal wel serieus zijn, want ik had al wegl gezien dat ie zelf een lekker lijstje had. Ik ken zelf wel een aantal mensen die een voorliefde hebben voor zowel Rodenbach als het getal 42, overigens.

42
sq schreef:
Heftige reactie va 42 op Rodenbach. Het zal wel serieus zijn, want ik had al wegl gezien dat ie zelf een lekker lijstje had. Ik ken zelf wel een aantal mensen die een voorliefde hebben voor zowel Rodenbach als het getal 42, overigens.

Hehe, zo serieus was het niet hoor, Rodenbach is naar mijn mening gewoon iets te zuur.

42
gemaster schreef:
(quote)

Het was een reactie op Dutchviking, niet op jou.

D'Oh! Sorry .

avatar van HammerHead
Zeker ook geen liefhebber van gueuze dan, 42?

avatar van sq
sq
42 schreef:

Hehe, zo serieus was het niet hoor, Rodenbach is naar mijn mening gewoon iets te zuur.


Ja dat zure klopt wel. Je moet het zeker niet drinken na een Guinness, bijvoorbeeld. Andersom is trouwens ook geen goed idee. Na een Guinness drinke men Whiskey, of nog beter, gewoon nog een Guinness.

42
sq schreef:
(quote)


Ja dat zure klopt wel. Je moet het zeker niet drinken na een Guinness, bijvoorbeeld. Andersom is trouwens ook geen goed idee. Na een Guinness drinke men Whiskey, of nog beter, gewoon nog een Guinness.

while( conscious == true)
guinness++;

avatar van Goodfella
DutchViking schreef:

1. Palm
2. Desperados
3. Murphy's
4. Corona
5. Duvel

Goeie lijst!

avatar van HiLL
Desperados he bah

avatar van Paalhaas
Inderdaad, en je vergeet er één:

Corona he bah

Allmusic
Desperados is inderdaad heel smerig, maar het vieste bier dat ik ooit heb gedronken, is Chocolate Ale. Bananenbier uit Afrika (wereldwinkel) is daarentegen wel te drinken, maar het lekkerste bier is en blijft: Duvel .

avatar van HiLL
Corona vind ik in de zomer erg lekker met een schijfje limoen erin!

avatar van Paalhaas

(afbeelding)

Over zuur gesproken: ik vraag me af of het Franse merk Fischer boven pH-waarde 1 uitkomt. Daar ga je pas van over je nek.

avatar van brooklyn
1. Hertog Jan
2. Warsteiner
3. Bavaria
4. Duvel
5. Dommelsch

.....

726254. Grolsch (Ranzig + Hoofdpijn)

Maar: er is nog veel te proeven

DutchViking
Goodfella schreef:
(quote)

Goeie lijst!


Dank je

Gast
geplaatst: vandaag om 06:43 uur

geplaatst: vandaag om 06:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.