MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic

zoeken in:
20 oktober: Editors in de Effenaar in Eindhoven.

Zouden ze ook nog Utrecht aandoen? Oja, maar wacht, ze komen naar Lowlands...

A Rude Awakening is certainly in store for all attendees of the coming edition of Club r_AW. Set for September 24th, in P60 Amstelveen. Announced at long last, is the phenomenal line up. With such a fine choice of talent, the music each artist delivers on this night will surely captivate the pure essence of r_AW!

Void Settler (live, first ever performance!)
Armageddon Project [it]
Manu Le Malin [fr]
Peaky Pounder
Kay D Smith [de]
Rude Awakening

Ontzettend gaaf!

Ja...en ontzettend ver weg

Er is trouwens 23 september een club r_AW met Manu Le Malin, Rude Awakening, D-Passion en N-Vitral (live) in Nijmegen. Dat is nog een beetje te doen voor mij

Ja, daar ga ik misschien ook heen. Vrienden gaan tenminste wel, dus nu even kijken of ik wel trek heb ik 2 dagen meer van hetzelfde. Die liveact van Void Settler is iets waar ik sinds z'n eerste plaat al naar uitkijk in ieder geval, dus de 'echte' Club r_AW gaat sowieso voor.

Als je trouwens met een leuk groepje mensen gaat valt zo'n (trein)reis ook wel mee toch

zijn er mensen naar het rapenburg festival in Leiden geweest ?

en is jullie Tony Spinner in positieve zin opgevallen ?

Ward schreef:
20 oktober: Editors in de Effenaar in Eindhoven.

23e in doornroosje nijmegen

1 november voor slechts 8 eurootjes in de kleine zaal in Paradiso: Arctic Monkeys.. echt een aanrader!

(let op mijn woorden: AM word de hype van 2006, over pakweg 2 jaar zijn ze net zo groot als Franz Ferdinand )

obsessed schreef:
1 november voor slechts 8 eurootjes in de kleine zaal in Paradiso: Arctic Monkeys.. echt een aanrader!

(let op mijn woorden: AM word de hype van 2006, over pakweg 2 jaar zijn ze net zo groot als Franz Ferdinand )

Het worden dure tijden .....in amsterdam wonen...ga jij ook obsessed?

Ik moet nog iemand vinden om mijn geluk mee te delen, maar als dat lukt ga ik zeker. 8 euro is tegenwoordig geen geld meer

Jij gaat dus ook begrijp ik?

....als mijn budget het toelaat....maar ik ga samenwonen, dus je zou zeggen dat je hier en daar wat geld uitspaart

liejanne
Maandag 31 oktober
The White Stripes
HMH Amsterdam

Dju toch! Komt Ben Lee eens naar Nederland kan ik niet. Hij speelt nu maandag de 19de in Paradiso!

10 november, Underworld 3uur lang in 013 Tilburg

Sietse
1 Oktober

Interzone met
Janek Schaefer
Mitchel Akiyama
aMute
AM/PM
Machinefabriek
Ola K
Swerve
Wouter van Veldhoven
en meer

daarnaast zal ik er als Orphax een DJ-Set weggeven.
Dit alles voor maar 8 euro's.

Plaats: Theater Kikker te Utrecht
Aanvang 22:00

meer info:
Theater Kikker: http://www.theaterkikker.nl/muziek.php?id=402&agenda=detail
Interzone: http://radiantslab.com/interzone/

Ik ga daar waarschijnlijk wel heen. Ik geloof dat Wouter van Veldhoven ook ambient maakt onder de naam 'Vooghel'. Erg mooi spul.

ElMeroMero
Sietse schreef:
1 Oktober

Interzone met
Janek Schaefer
Mitchel Akiyama
aMute
AM/PM
Machinefabriek
Ola K
Swerve
Wouter van Veldhoven
en meer

Ik zit er ook aan te denken om te gaan, want Akiyama, aMute, Janek Schaefer en natuurlijk Orphax zijn wel artiesten die ik wel eens hun ding wil zien doen.

Sietse
nou ja ik ga dus niet spelen heh...het wordt. voor mij echt plaatjes draaien.

En klopt, wouter van veldhoven heeft een tijdje onder de naam vooghel gewerkt

Ik zie dat Kaisers Orchestra vanavond in de melkweg speelt.......ik denk dat ik rond een uur half acht maar op de fiets spring .....Meer MuMe's die daar naar toe gaan?

27 oktober 2005....sufjan stevens in paradiso...of was dat hier al bekend. Als dat geen MuMe reunie oplevert....dan weet ik het ook niet meer

Sietse
ja, en daarna Animal Collective in de bovenzaal

bonothecat schreef:
27 oktober 2005....sufjan stevens in paradiso...of was dat hier al bekend. Als dat geen MuMe reunie oplevert....dan weet ik het ook niet meer

IK ga zelfs

Voor mij jammer genoeg geen concertjes binnenkort. Ik bouw spanning op voor dEUS . Gisteren iemand bij Pedro the lion geweest?

Voor de liefhebbers die graag én Rufus Wainwright én zus Martha op één avond willen zien: Paradiso-Amsterdam is uitverkocht, maar er zijn nog kaarten voor de Stadschouwburg in Groningen!

Sufjan Stevens moet ik tot mijn grote verdriet aan mij voorbij laten gaan

aERodynamIC schreef:
Voor de liefhebbers die graag én Rufus Wainwright én zus Martha op één avond willen zien: Paradiso-Amsterdam is uitverkocht, maar er zijn nog kaarten voor de Stadschouwburg in Groningen!

Wat een briljante locatie is voor deze muziek! I'll be there

Goed zo lebowski, twee briljante artiesten op 1 avond (ook al is het familie).

Sietse
Een reminder, nu met het complete verhaal:

InterZone presents: an experimental ambient festival, Utrecht 1st of Ocktober

InterZone is very proud to announce it's next festival evening. This time we will present an ambient night with :

Live:
Janek Schaefer(uk)
Mitchell Akiyama(ca)
Amute(be)
Machinefabriek(nl)
AM/PM(uk)
Swerve(nl)
Ola K(se)
Wouter van Veldhoven(nl)

DJ's:
InterZone
Orphax(DJ-set)
Ahram

The event will take place on two stages in Theater Kikker. The time
schedule is not available right now. Contact us if neccessary.
In the foyer Ellen Evers will be showing a dia series especially made
for this event.

for more information, and the flyer please go to:

InterZone - radiantslab.com

Ganzenmarkt 14
Utrecht, the Netherlands
start 21:00, price : 8 euro

reservations through Theater Kikker
(0031) 030 2319666
presale:
Theater Kikker, Ganzenmarkt 14
Plato Utrecht, Steenstraat 13

Hope to see you there. It looks like it's going to be one wonderful evening, with known and unknown talent!

Tijdens het NFF, misschien wip ik wel even langs dan

Gaat er iemand mee naar Starsailor op 12okt in de Melkweg? Ze doen maar een heel kleine tournee...

Goodfella schreef:
A Rude Awakening is certainly in store for all attendees of the coming edition of Club r_AW. Set for September 24th, in P60 Amstelveen. Announced at long last, is the phenomenal line up. With such a fine choice of talent, the music each artist delivers on this night will surely captivate the pure essence of r_AW!

Void Settler (live, first ever performance!)
Armageddon Project [it]
Manu Le Malin [fr]
Peaky Pounder
Kay D Smith [de]
Rude Awakening

Ontzettend gaaf!

Ben vannacht geweest (net wakker ) maar had er wel iets meer van verwacht. Ok, dat er techno invloeden zouden zijn wist ik wel, maar die hadden wel heel erg de overhand. Twee uur lang techno, vervolgens richtte ik mijn hoop op Rude Awakening rond 00.00, maar die draaide ook weer techno, niet mijn ding, hij gooide pas in het laatste kwartier van zijn set wat harder en bekender spul erin. Pas rond 01.00 uur werd het boeiend (dat eentonige alles op elkaar lijkende techno heb ik nooit begrepen, zwaar vermoeiend soms), toen was Armageddon Project aan de beurt. Toch weer een kleine tegenvaller, ze draaide eerst een half uur techno shit weer (aaahhh, begon het echt zat te worden), maar gelukkig begonnen ze in het tweede half uur lekker te rammen en kwam de gouwe ouwe Church of a Pentagram voorbij, heftig! Ook een gedurfde plaat van Micron gooide ze er in, klasse! Toen eindelijk waar ik voor kwam, Void Settler Live!! Man wat draaide hij gedurfd, psychedelisch, weird, chaotisch maar in 1 geheel zijn de steekwoorden hier, wat een talent! Ook het stuk muziek van hem met windows geluiden was echt fenomaal. Voor het eerst in mijn leven had ik echt het gevoel een optreden gezien te hebben bij een dj. Zoveel durf, zoveel sfeer, echt super. Na zijn optreden kon je duidelijk het verschil horen tussen liefhebbers en haters, sommige riepen boe, maar het applaus was lekker harder en Void Settler heeft er lekker niks van gehoord van het boe geroep, totaal respect voor zijn eerste live performance. Daarna maar naar huis gegaan om 03.00 uur, ik had gezien waar ik voor kwam, het was een hele reis maar voor hem had ik het wel over. Geslaagde avond dus, ondanks dat de rest tegenviel. P.S. = Zelfs mijn vrouw vond Void Settler vet, hell Yeah!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.