MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic

zoeken in:
moviefreak#1
Ik heb een klein déjà vu na dat bericht. Of ze spelen daar dit jaar twee keer of het heeft hier al ooit gestaan

Nou ze spelen idd 2 keer, maar dat andere concert is in Duitsland, leverkusen aanstaande woesndag

Ruby1966
The Frames komen ook nog een keer dit jaar, 13 november, Tivoli Utrecht

Hard-Fi - 6 okt in Paradiso...aanrader

bij een verwijderd topic

Eels keert terug voor drie concerten

AMSTERDAM - De Engelse popgroep Eels treedt in oktober drie keer op in Nederland. De band gaf eerder dit jaar al met veel succes vier uitverkochte concerten in Nederland. Op 2 oktober staat Eels in de Stadsschouwburg in Nijmegen, 3 oktober in het World Forum in Den Haag en 4 oktober in 013 in Tiburg. Het melancholische Eels is in feite het eenmansproject van de zwaarmoedige zanger en multi-instrumentalist Mark Oliver Everett, die zich gemakshalve ook wel 'E' laat noemen.

(bron: spitsnet.nl)

Engels moet overgens Amerikaans zijn.

Ik zou snel zijn met kaarten kopen. Ik heb ze gelukkig al!

Yak
De Eels-aankondiging stond, naast een vorige post in dit topic, overigens ook al een keer hiero. Graag eerst even kijken of je het bericht op de juiste plek post, mensen.

Mindless Self Indulgence, Melkweg, 17 september, YEAH!

Sietse
Zondag 14 Augustus: Electronic Improv. Music met oa. Pita op de Stubnitz boot in Amsterdam
www.stubnitz.com[/url]

gratis entree

Sietse
Donderdag 8 September:
Night of the unexpected in Paradiso
met oa. Supersilent, Pan Sonic, Evan Parker en Four Tet. Meer info op de paradiso website www.paradiso.nl[/url]

Gaaf, Four Tet!

18 november in de Bierhal: A-ha!

http://www.mojo.nl/agenda/even...

Kaarten vanaf zaterdag te bestellen.

herman schreef:

Gaaf, Four Tet!

Is dat live wel leuk?

Een kennis heeft hem laatst in New York gezien en vond het helemaal geweldig. Ik ben wel benieuwd, want ik vind de laatste plaat een flinke tegenvaller na het prachtige Rounds en ook Pause.

Sietse
ach Four Tet kan mij het minste boeien van wat ik had genoemd...ik zou eerder heel hard zeggen WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUPERSILENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ofzoiets dergelijks (eventueel kan ook Pan Sonic worden ingevuld)

edit: en evan parker is zeker ook niet slecht. Heeft hele tof Jazz dingen gedaan.

15 september in Paradiso: Múm

Sietse
ja dat had ik gezien, lijkt me wel leuk om te gaan kijken. Moet maar zien hoe duur het is...

In november keert Rufus Wainwright al weer terug naar Nederland (was hier in maart en april voor het laatst) voor 2 concerten: 25 november in de stadsschouwburg te Groningen en 26 november in Paradiso Amsterdam.
Voor het concert in Amsterdam heb ik tickets

titan (crew)
3 oktober in Rotown: Broadcast
7 november in Nighttown: Teenage fanclub

Cool! Broadcast! En nog wel op 3 oktober, tijdens Leidens Ontzet. Kan ik mooi de stad uitvluchten.

titan (crew)
Ik ben benieuwd wat er live van Broadcast overblijft.

dutch2
herman schreef:

Cool! Broadcast! En nog wel op 3 oktober, tijdens Leidens Ontzet. Kan ik mooi de stad uitvluchten.
Zeker geen echte Leidenaar?

Ik heb ze wel 's gezien (London Calling 2000 denk ik) en ik vond het toen heel mooi. Ze speelden vrij laat in de grote zaal (om 1 uur 's nachts ofzo) en we hadden er al aardig wat bands opzitten, dus we waren lekker lui op het balkon gaan zitten. En daar was het heerlijk wegdromen. Ik heb de albums uiteindelijk pas vorig jaar ontdekt, volgens mij.

http://www.plock2005.pl/

Geweldige line-up, entree gratis, nu nog voor vervoer zorgen

Djeez.. wow! Als ik dit iets eerder had geweten.. damn

Leuk dat ze ook wat ANIME uitzenden, maar iets gedetailleerder had wel gemogen

Ik vrees dat het ook bij mij niet gaat lukken om er heen te gaan, hoogstwaarschijnlijk wordt het dan :

Reggae Geel 2005 5 augustus 2005 (vr) - 6 augustus 2005 (za)
Zandstraat - Geel, België

Iets dichter bij huis en bijna hetzelfde

The Editors
Zondag 23 Oktober
Doornroosje/Nijmegen

www.doornroosje.nl[/url]

(afbeelding)

The Editors
Zondag 23 Oktober
Doornroosje/Nijmegen

www.doornroosje.nl[/url]

(afbeelding)

24 oktober: Tom McRae in Nighttown, Rotterdam

en alweer een band die ik vanwege mijn vakantie ga missen: Teenage Fanclub, 10 november in de Melkweg... (gvd!)

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.