Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic
zoeken in:
0
moviefreak#1
geplaatst: 15 juli 2005, 20:12 uur
Ik heb een klein déjà vu na dat bericht. Of ze spelen daar dit jaar twee keer of het heeft hier al ooit gestaan 

0
geplaatst: 15 juli 2005, 20:14 uur
Nou ze spelen idd 2 keer, maar dat andere concert is in Duitsland, leverkusen aanstaande woesndag
0
Ruby1966
geplaatst: 15 juli 2005, 20:16 uur
The Frames komen ook nog een keer dit jaar, 13 november, Tivoli Utrecht
0
geplaatst: 16 juli 2005, 17:53 uur
bij een verwijderd topic
Eels keert terug voor drie concerten
AMSTERDAM - De Engelse popgroep Eels treedt in oktober drie keer op in Nederland. De band gaf eerder dit jaar al met veel succes vier uitverkochte concerten in Nederland. Op 2 oktober staat Eels in de Stadsschouwburg in Nijmegen, 3 oktober in het World Forum in Den Haag en 4 oktober in 013 in Tiburg. Het melancholische Eels is in feite het eenmansproject van de zwaarmoedige zanger en multi-instrumentalist Mark Oliver Everett, die zich gemakshalve ook wel 'E' laat noemen.
(bron: spitsnet.nl)
Engels moet overgens Amerikaans zijn.
Ik zou snel zijn met kaarten kopen. Ik heb ze gelukkig al!
Eels keert terug voor drie concerten
AMSTERDAM - De Engelse popgroep Eels treedt in oktober drie keer op in Nederland. De band gaf eerder dit jaar al met veel succes vier uitverkochte concerten in Nederland. Op 2 oktober staat Eels in de Stadsschouwburg in Nijmegen, 3 oktober in het World Forum in Den Haag en 4 oktober in 013 in Tiburg. Het melancholische Eels is in feite het eenmansproject van de zwaarmoedige zanger en multi-instrumentalist Mark Oliver Everett, die zich gemakshalve ook wel 'E' laat noemen.
(bron: spitsnet.nl)
Engels moet overgens Amerikaans zijn.
Ik zou snel zijn met kaarten kopen. Ik heb ze gelukkig al!
0
geplaatst: 16 juli 2005, 18:10 uur
De Eels-aankondiging stond, naast een vorige post in dit topic, overigens ook al een keer hiero. Graag eerst even kijken of je het bericht op de juiste plek post, mensen.
0
Sietse
geplaatst: 21 juli 2005, 12:52 uur
Zondag 14 Augustus: Electronic Improv. Music met oa. Pita op de Stubnitz boot in Amsterdam
www.stubnitz.com[/url]
gratis entree
www.stubnitz.com[/url]
gratis entree
0
Sietse
geplaatst: 21 juli 2005, 12:54 uur
Donderdag 8 September:
Night of the unexpected in Paradiso
met oa. Supersilent, Pan Sonic, Evan Parker en Four Tet. Meer info op de paradiso website www.paradiso.nl[/url]
Night of the unexpected in Paradiso
met oa. Supersilent, Pan Sonic, Evan Parker en Four Tet. Meer info op de paradiso website www.paradiso.nl[/url]
0
geplaatst: 21 juli 2005, 15:24 uur
18 november in de Bierhal: A-ha!
http://www.mojo.nl/agenda/even...
Kaarten vanaf zaterdag te bestellen.
http://www.mojo.nl/agenda/even...
Kaarten vanaf zaterdag te bestellen.
0
geplaatst: 25 juli 2005, 23:47 uur
Een kennis heeft hem laatst in New York gezien en vond het helemaal geweldig. Ik ben wel benieuwd, want ik vind de laatste plaat een flinke tegenvaller na het prachtige Rounds en ook Pause. 

0
Sietse
geplaatst: 26 juli 2005, 01:29 uur
ach Four Tet kan mij het minste boeien van wat ik had genoemd...ik zou eerder heel hard zeggen WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUPERSILENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ofzoiets dergelijks (eventueel kan ook Pan Sonic worden ingevuld)
edit: en evan parker is zeker ook niet slecht. Heeft hele tof Jazz dingen gedaan.
ofzoiets dergelijks (eventueel kan ook Pan Sonic worden ingevuld)
edit: en evan parker is zeker ook niet slecht. Heeft hele tof Jazz dingen gedaan.
0
Sietse
geplaatst: 29 juli 2005, 23:43 uur
ja dat had ik gezien, lijkt me wel leuk om te gaan kijken. Moet maar zien hoe duur het is...
0
geplaatst: 31 juli 2005, 16:32 uur
In november keert Rufus Wainwright al weer terug naar Nederland (was hier in maart en april voor het laatst) voor 2 concerten: 25 november in de stadsschouwburg te Groningen en 26 november in Paradiso Amsterdam.
Voor het concert in Amsterdam heb ik tickets
Voor het concert in Amsterdam heb ik tickets

0
titan (crew)
geplaatst: 31 juli 2005, 23:54 uur
3 oktober in Rotown: Broadcast
7 november in Nighttown: Teenage fanclub
7 november in Nighttown: Teenage fanclub
0
geplaatst: 1 augustus 2005, 02:27 uur
Cool! Broadcast! En nog wel op 3 oktober, tijdens Leidens Ontzet. Kan ik mooi de stad uitvluchten. 

0
titan (crew)
geplaatst: 1 augustus 2005, 23:07 uur
Ik ben benieuwd wat er live van Broadcast overblijft.
0
dutch2
geplaatst: 1 augustus 2005, 23:11 uur
herman schreef:
Cool! Broadcast! En nog wel op 3 oktober, tijdens Leidens Ontzet. Kan ik mooi de stad uitvluchten.
Zeker geen echte Leidenaar? Cool! Broadcast! En nog wel op 3 oktober, tijdens Leidens Ontzet. Kan ik mooi de stad uitvluchten.

0
geplaatst: 1 augustus 2005, 23:11 uur
Ik heb ze wel 's gezien (London Calling 2000 denk ik) en ik vond het toen heel mooi. Ze speelden vrij laat in de grote zaal (om 1 uur 's nachts ofzo) en we hadden er al aardig wat bands opzitten, dus we waren lekker lui op het balkon gaan zitten. En daar was het heerlijk wegdromen. Ik heb de albums uiteindelijk pas vorig jaar ontdekt, volgens mij.
0
geplaatst: 2 augustus 2005, 12:51 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2005, 14:48 uur
Leuk dat ze ook wat ANIME uitzenden, maar iets gedetailleerder had wel gemogen 

0
geplaatst: 3 augustus 2005, 12:36 uur
Ik vrees dat het ook bij mij niet gaat lukken om er heen te gaan, hoogstwaarschijnlijk wordt het dan :
Reggae Geel 2005 5 augustus 2005 (vr) - 6 augustus 2005 (za)
Zandstraat - Geel, België
Iets dichter bij huis en bijna hetzelfde
Reggae Geel 2005 5 augustus 2005 (vr) - 6 augustus 2005 (za)
Zandstraat - Geel, België
Iets dichter bij huis en bijna hetzelfde

0
geplaatst: 3 augustus 2005, 22:37 uur
0
geplaatst: 3 augustus 2005, 22:38 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 23:37 uur
en alweer een band die ik vanwege mijn vakantie ga missen: Teenage Fanclub, 10 november in de Melkweg... (gvd!)
* denotes required fields.